mikkelmille

Indkøbslister.?

10 indlæg i dette emne

Har i en plan over alt det i skal købe..??

jeg er allerede stresset over det :( men tænker lidt at listen ser sådan ud p.t

Tøj 50-62

Babydyne

Juniordyne

Skråstol til trip trap

Leandervugge

Skråstol med musik

Legetæppe

Puslehynde

Profylac mælkeerstatning

Flasker og sutter

Pusleudstyr

Lift - barnevogn er købt

Legetøj (alt fra før er brændt)

Pusleudstyr

Pusletaske

Babyalarmer

Voksipose med plade

Lagner sengetøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uha jeg køber kke noget før md scanning den 2 maj :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proev at skrive lister i soegefeltet wink.gif

Eller klik her, hvor Majs lagde en liste ind, som er blevet tilfoejet til balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers linker jeg til vores liste i foerste indlaeg i min traad wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået igang, men mangler stadig meget. Tager det lidt som det kommer.... Jeg har det ikke alt for godt, så en shoppetur virker lidt uoverskuelig for mig. Men jeg glæder mig til jeg skal ud og købe resten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh jeg er slet ikke kommet så langt endnu. Jeg synes virkelig det virker vildt uoverskueligt hvor jeg skal starte.. :unsure

Vi var i babysam forleden og hente deres babybox. Vi var lige rundt og snuse lidt. Og hold da op for en jungle. Men jeg har det lidt sådan at når jeg begynder indkønbene, bliver det hele meget virkeligt. og jeg føler mig på ingen måde klar til det endnu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh jeg er slet ikke kommet så langt endnu. Jeg synes virkelig det virker vildt uoverskueligt hvor jeg skal starte.. :unsure

Vi var i babysam forleden og hente deres babybox. Vi var lige rundt og snuse lidt. Og hold da op for en jungle. Men jeg har det lidt sådan at når jeg begynder indkønbene, bliver det hele meget virkeligt. og jeg føler mig på ingen måde klar til det endnu :blush

Du er kommet længere end mig så - jeg kan end ikke forholde mig til at skulle hente de der gratis babypakker nogle steder :blush: (som jeg forøvrigt heller ikke har undersøgt, hvor man kan få :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er kommet længere end mig så - jeg kan end ikke forholde mig til at skulle hente de der gratis babypakker nogle steder :blush: (som jeg forøvrigt heller ikke har undersøgt, hvor man kan få :P )

Jeg kan anbefale Rema1000 gratis pakke! Matas' er en stor skuffelse, der var kun en sutteflaske og to bleer som "jeg" kan bruge..

Babysam og Liberos har jeg ikke afhentet/fået endnu.. :) Men det skulle vidst være de fire steder man kan få en gratis pakke fra.. Og apoteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Rema1000 gratis pakke! Matas' er en stor skuffelse, der var kun en sutteflaske og to bleer som "jeg" kan bruge..

Babysam og Liberos har jeg ikke afhentet/fået endnu.. :) Men det skulle vidst være de fire steder man kan få en gratis pakke fra.. Og apoteket :)

OK, tak, det vil jeg huske til når jeg på et tidspunkt kan forholde mig til at gå i gang med at købe babyting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er kommet længere end mig så - jeg kan end ikke forholde mig til at skulle hente de der gratis babypakker nogle steder :blush: (som jeg forøvrigt heller ikke har undersøgt, hvor man kan få :P )

JEg tænkte det måske kunne sætte gang i tingene!? syns bare det blev værre endnu... Nu skal jeg scannes på torsdag for at se kønnet. Bilder mig selv ind at SÅ må jeg kunne forholde mig til det. MEn det gjorde jeg på den anden side også da jeg skulle til NF. Og det virkede også fuldstændig modsat på mig.

Husk også MAM på fb. jeg fik en fin sut med posten i lørdags. Pakken fra babysam, ved jeg ikke om er så meget værd. det der helt sikkert trækker den op er blespanden. ellers er der 'bare' ble prøver, nogen plast skeer, et stk legetøj og en pakke trusseindlæg fra always (hvilket man jo altid kan bruge :) ) + en masse reklamer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER