Oprettet April 2, 2012 Han er simpelthen blevet sådan en smuk dreng. Hold kæft hvor jeg elsker ham! <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Hvor er han dejlig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Enig, sikken lækkerbidsken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Sikke en skøn lille gut altså! ELSKER bare de sidste to billeder, de er fantastiske! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Hvor er han lækker :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 sikke en sød prins :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Tak alle sammen... Dejligt at høre der er andre der også synes han er smuk ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Han har skisme da charme :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Han har skisme da charme :-) ja det har han, han fik også charmeret en hel barnedåb i går... dåbsbarnet sov meget så Tobias fik lige givet folk noget for pengene ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Rigtig køn og dejlig dreng du har dig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Hvor er han dejlig :loveshower Jeg er helt vild med billedet af ham i kravlegården, hvor han holder bolden :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 tak, jeg synes også han er dejlig :-) Hilde: det er også et af mine favorit billeder.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites