TinaG

Bekymret

9 indlæg i dette emne

Hejsa

Måske har jeg fået meldt mig ind i gruppen lidt for tidligt... Jeg har nemlig haft lidt småblødning siden sidste onsdag aften. Det kommer og går men er der desværre endnu:(

Jeg er blevet vildt nervøs og Googler rundt, men bliver ikke meget klogere! Var hos læge i fredags som foretog GU og konstaterede at livmoderen var lukket men at der var en lille sivning af blod derfra... Fik beskeden; at jeg skulle afvente og se, hvis det var en abort ville jeg ikke være i tvivl. Har stadig kvalme og gener i underlivet( har jeg haft hele tiden, og er nu i uge 7+1).

Havde bare lige brug for at komme ud med det... Og høre om I har hørt om eller oplevet lignende selv?!

Tak for et super forum:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved der er flere herinde der har oplevet en eller anden form for blødning, og du finder bl.a. de forskellige emner i de forskellige terminsgrupper.. Det er forskelligt hvad folk oplever og der er både positive og negative slutnings på dem..

Men krydser fingre for at alt er som det skal være hos dig og at jeres lille spire bliver hvor den skal..

Tænker at så længe der ikke er alt for mens lignende blødninger og smerter, så skal du ikke være så bekymret, selvom det er svært.. Men du skal nok mærke det, hvis du abortere.. Ellers så kontakt din læge hvis du bliver i tvivl.. icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for dit svar:) jeg vil gå ind og læse lidt i de andre terminsgrupper!

Håber også på det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare saa ubehageligt med bloedning i graviditeten icon_hug.gif

Selv havde jeg en bloedning i uge 5+ og blev saa forskreaekket, at jeg besvimede... Vi kom til scanning for at se at alt var, som det skulle vaere og jeg tog den med ro. Jeg havde ret oem livmoder og en anelse menslignende smerter. Det gik saa over og jeg har siden bloedt efter 2. scanning og efter NF.

Jeg haaber, din spire sidder trygt og godt og synes du skal proeve at fokusere paa det mest positive, du kan og ikke laese for meget paa nettet. Proev at lave afslappende vejrtraekninger istedet. Det har baade du og spiren bedst af. Jeg VED at det er svaert og krydser for jer bd.gifbd.gifbd.gif

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for dit svar!!! Jeg ved også godt at det ikke er særlig sundt at læse for meget på nettet, og kan jo også se at der er mange forskellige historier om samme! Jeg prøver at hvile meget de her dage, hvilket hjælper på blødningerne( bilder jeg mig selv ind) overvejer at tage en GT den må kunne vise om msn stadig er gravid... Eller hvor hurtigt går det mon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tager desværre tid inden hcg er ude af kroppen - så du får bedre svar ved at ringe til lægen og bede om scanning - alternativt hvis du bor i Kbh så kan du vist blive scannet for 200 kr - på Fyn er det dyre (400-600) og så kan du se hjertet slå - og hvis fosterets størrelse svare til graviditetslængden så behøver du ikke være så bekymret... Men en sanning har du vist krav på ved blødning så ring til lægen og bed om det :) held og lykke med det - det er forresten i den terminsgruppe jeg er i hvor der er en del med blødninger er MA (september gruppen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at jeg synes du skal ringe til din læge og fortælle din situation og bede om en scanning. Det hjælper dig til at få noget ro på, og få nogle svar.

Jeg har ikke selv prøvet at bløde (endnu - 7 9 13) , men jeg kan levende forestille mig hvilken mareridt det må være. Håber det bedste for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar:) det hjælper at dele bekymringerne med jer! Jeg vil ringe til min læge igen imorgen og bede om en scanning eller i det mindste måling af hcg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Start med at tage en dyb indånding..: Nogle kvinder har før dig haft almindelig mens i mens de var gravide og har alligevel fået børn... Der er alligevel intet at gøre nu... Så vigtigst af alt er at du tager det med ro og passer på dig selv... Slap af så godt du kan og lad være med at stresse dig selv for meget... Håber det bedste for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER