Miss.Tang

Et godt råd mod strækmærker

10 indlæg i dette emne

En af mine kollegaer kiggede på mig og sagde: Smør' du din mave i olie?

Mig: et stort spørgsmålstegn :D Øhh olie?

Kollega: Ja - mod strækmærkerne..

Mig: stadig spørgsmålstegn :D

Kollega: du gør huden smidig ved at smøre den i olie så den ikke sprækker, når den udvider sig.

Så det er jeg begyndt på. Jeg tænker det er jo ikke alle der får strækmærker - min mor har fx ikke nogen, men ved egentlig heller ikke om hun gjorde noget for det :unsure Men heller forebygge, det skade jo ikke :7himmel

Så det er hermed givet videre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super med gode ideer :balloon

jeg har aldrig brugt olie min mave er flot efter den skal udvides 8 gang :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mandelolie, men bruger mest moisturizing olien fra Balance Me og Bio-Oil, som er direkte rettet mod forebyggelse af straekmaerker. Saa er der dem, der siger at dte ikke hjaelper en pind, men jeg tror det goer. Om ikke anden, saa faar Bettenok en gang massage og maveskindet holder sig bloedt og kloer mindre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har aldrig brugt olie min mave er flot efter den skal udvides 8 gang :glad :glad

Hvor er det vildt alligevel :respekt men det sige måske også lidt om at vores krop er lavet til at føde :)

Jeg har mandelolie, men bruger mest moisturizing olien fra Balance Me og Bio-Oil, som er direkte rettet mod forebyggelse af straekmaerker. Saa er der dem, der siger at dte ikke hjaelper en pind, men jeg tror det goer. Om ikke anden, saa faar Bettenok en gang massage og maveskindet holder sig bloedt og kloer mindre :)

Hvor kan man få fat i dem der er rettet mod strækmærkerne?

Og ja om ikke andet bliver huden blød og mindre klø'e :P og er helt sikker på det er bedre end den creme jeg bruger ind imellem når kløen bliver for slem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt alligevel :respekt men det sige måske også lidt om at vores krop er lavet til at føde :)

Hvor kan man få fat i dem der er rettet mod strækmærkerne?

Og ja om ikke andet bliver huden blød og mindre klø'e :P og er helt sikker på det er bedre end den creme jeg bruger ind imellem når kløen bliver for slem..

Der er da helt sikkert ogsaa noget genetisk i det - haaber jeg slaegter min soester paa, for hun har ikke faaet dem i sine to graviditeter. Olien fra balance Me kan faas i Magasin - det kan den i hvert fald i Aarhus. Den er dorej og kan ogsaa bruges paa resten af kroppen. JEg putter ogsaa et par draaber i min kedelige ansigtscreme frr Avene :)

Bio Oil har min soester givet mig, men mon ikke de har den i Matas? Den er ogsaa ret droej, synes jeg. Har brugt den siden jul og har stadig 1/3 tilbage i flasken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også mandelolie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener faktisk at jeg har set Bio Oil i Bilka, i Fields - men er ikke helt sikker :)

Jeg selv bruger oliven olie, fordi det har jeg fået at vide hjælper... Min mave er allerede godt stor og jeg har endnu ingen (nye) strækmærker fået.. Jeg har nogle gamle nogen fra tidligere overvægt og de holder sig faktisk også pænt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg smører hele kroppen i den nye serie fra Matas med avocado-olie.... ;)

den er super lækker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Strækmærker skyldes jo at underhuden sprækker og så vidt jeg har forstået, er der ingen naturlige produkter på markedet der når helt ned til underhuden... Desværre!

Men om ikk andet, er det vel lækkert at forkæle sig selv med lækre cremer og olier... Og tanken om, at man ihvert fald har gjort sit, er vel også rar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes faktisk produkter, som naar langt ned i huden. nu ved jeg ikke om Bio-Oil paa maven goer, men det siger de, det goer.

Beautè Pacifiques A-vitaminmaske har fjernet mine pigmentforandringer i ansigtet, som i 2008 bare var VILDT grimme og mange... Nu bruger jeg saa ogsaa faktor 50 i ansigtet om sommeren og mineral makeup, men er ret imponeret over de smaa skygger, der er tilbage. Var ellers klar til behandlinger, fordi det var saa grimt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER