pukimusen

uhh misundelse

12 indlæg i dette emne

jeg er en del overvægtig ( og ja ved godt det min egen skyld)) men nå nu det sagt såååå..

har jeg en veninde som er meget tynd hun er i uge 10 og jeg syntes man kan se det på ende.. mig ja jeg har vist bare fået en lidt større delle på maven selv om jeg er i uge 19.... hemm

for mig er det at være gravid og få mave jo en del af pakken, er så bange for man aldrig ville kunne se jeg er gravid men bare se tykker ud...

ja nå nu jeg siger det højt ved jeg godt det er åndsvagt men ja det er nu en gang såen jeg tænket....

men er der nogen af jer andre som har de samme tanker tykke som tynde, for det er jo os forskelligt hvor tidligt man kan se det på tynde mennesker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er en del overvægtig ( og ja ved godt det min egen skyld)) men nå nu det sagt såååå..

har jeg en veninde som er meget tynd hun er i uge 10 og jeg syntes man kan se det på ende.. mig ja jeg har vist bare fået en lidt større delle på maven selv om jeg er i uge 19.... hemm

for mig er det at være gravid og få mave jo en del af pakken, er så bange for man aldrig ville kunne se jeg er gravid men bare se tykker ud...

ja nå nu jeg siger det højt ved jeg godt det er åndsvagt men ja det er nu en gang såen jeg tænket....

men er der nogen af jer andre som har de samme tanker tykke som tynde, for det er jo os forskelligt hvor tidligt man kan se det på tynde mennesker...

Tro mig maven skal nok dukke op.

Da jeg var gravid med den første kunne du se ingenting indtil ugr 23 og så var det som om maven kom over natten :whistling

Anden gang var der mave inden uge 12 men der havde jeg også meget fostervand og der var plads fra nummer 1 :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved helt hvad du mener, jeg er også stor og selv om jeg tydeligt kan mærke og se at maven runder nu, og prøver at klæde mig derefter er det ikke rigtig noget folk ser endnu. Folk er vel også forsigtige med at sige tillykke hvis de er i tvivl om man bare har taget lidt på :rolleyes

Jeg syns selv min mave er fin når jeg ligger på ryggen :gravid meeen det er jo ikke sådan jeg går rundt, og når jeg står er der altså stadig deller der camouflerer, og jeg er holdt op med at forvente den der fine kuglerunde mave nogen af de smukke slanke kvinder får.

Jeg tror også helt sikkert man kommer til at ku se det på dig, men for os bamsepiger er det bare først senere det ses tydeligt at der er babymave. Jeg glæder mig også, selv om jeg ved det blir tungt og besværligt, til at gå og "blære mig" med mave i sommerkjoler. Det skal nok lykkes!

PS jeg har købt denne her i Zizzi som jeg syns fremhæver maven flot ellers ikke let at finde flotte kæmpemave kjoler i store str. http://www.zizzi.dk/da/webshop/kjoler-og-nederdele/778017/dress-below-knee-meteoritexl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også overvægtig, og har også gået og ventet på den her runde finde mave. Den er ved at komme nu, så bare rolig - den skal nok kommme :-) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke stor og tabte mig ca. 6 kg i starten af graviditeten grundet kvalme + opkast. Det gik så over lige før jul (omkring uge 18) - lidt heldigt :) Men jeg begyndte først at få noget mave i januar (ca uge 24), hvilket jeg synes startede som en lille delle på maven. Det er sidenhen blevet til noget af en tung rund bold at bære rundt på... <_< Som også er i vejen når man skal op af sofaen og sengen, men man må jo tage det sure med det søde :rolleyes Folk er i hvert fald ikke i tvivl. Så håber for dig at du får den mave du sådan ønsker, men at den som min bare lader vente på sig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er en del overvægtig ( og ja ved godt det min egen skyld)) men nå nu det sagt såååå..

har jeg en veninde som er meget tynd hun er i uge 10 og jeg syntes man kan se det på ende.. mig ja jeg har vist bare fået en lidt større delle på maven selv om jeg er i uge 19.... hemm

for mig er det at være gravid og få mave jo en del af pakken, er så bange for man aldrig ville kunne se jeg er gravid men bare se tykker ud...

ja nå nu jeg siger det højt ved jeg godt det er åndsvagt men ja det er nu en gang såen jeg tænket....

men er der nogen af jer andre som har de samme tanker tykke som tynde, for det er jo os forskelligt hvor tidligt man kan se det på tynde mennesker...

Det indlæg kunne være skrevet af mig, for sådan har jeg det også.

Min familie og min mand siger dog at de godt kan se det, men jeg synes for det meste bare det ligner at mine deller er blevet større. Men jeg er fortrøstningsfuld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også.. Jeg kan stadigvæk her 27+ passe det meste af mit gamle tøj! Når jeg har det på, så ser jeg bare tyk ud..

Mit råd er: Selvom I kan passe jeres gamle tøj, så hop i graviditetstøjet.. Ikke kun bukser, men også trøjer!!

Jeg har også kjoler ol. som er fine - men de "runder" ikke maven på samme måde som graviditets tøj gør..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var normalvægtig inden graviditet, men jeg ved ikke rigtig hvad der sker med mig når jeg bliver gravid. Er gravid for tredie gang og ligesom ved de to første er jeg godt halvvejs før man kan se at jeg er gravid på maven. Tager ellers rigeligt på alle andre steder, så jeg bliver bare stor over det hele :huh øv. Går også og drømmer om en flot gravid mave, men må tage til takke med at bagdelen der er større end maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha sikke dejligt at høre andre os har de samme tænker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nogle graviditets underbukser som går hele vejen op over maven. Det er med til at forme min lidt løsere mave så den bliver en fin graviditetsmave at se på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun være enig pukimus, jeg har set "ekstra" tyk ud i 3 uger nu, -men idag synes jeg ligepludselig at det har rykket sig lidt højere op, og jeg ligner nu mere en gravid..

Jeg kan også kun sige -kom igang med graviditetstøjet NU, -det er fantastisk at have på og ser altså pænere ud..

-I Vero Modas ventøjskollektion (mamalicious) har de nogle toppe som er lavet af sådan noget shape up stof, jeg tror de hedder health-top, og de er bare fantastiske de runder lige maven lidt mere og er psykopatisk behagelige at have på.. :D

Men jeg tror også at maven skal nok komme tidsnok og vi skal nok nå at blive trætte af dem igen :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er relativ tynd, men synes også jeg bare ser tyk ud og ikke gravid ud når jeg kigger ned på min mave. Min mand har ikke samme mening, men han ser det jo også fra en anden vinkel :-) Så bare rolig, det er sikkert kun dig der synes du ser tyk ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER