Tante Trine

Terminsscanning

18 indlæg i dette emne

Og jeg er bare SÅ nervøs for at de siger at der ikke er noget derinde eller at de ikke kan se hjerteblink eller hvad ved jeg... PUHA... Mor kan slet ikke ha det og kan ikke få fat i manden der er på arbejde... Snøft... Nåh, men kryds lige for at det hele ser godt ud piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, den følelse kender jeg godt <_< Men selvfølgelig er der en lille lækkersag derinde og jeg er sikker på at der er de fineste hjerteblink :)

Jeg skal til scanning d 16/4 og jeg føler stadigvæk at jeg "har snydt" på en eller anden måde.. Ved jo godt at man ikke kan snyde sig til positive tests (har måske nok lavet et par stykker eller to.. :whistling ) men frygter bare at man kommer til scanning og de så siger; Øhhh, du er da slet ikke gravid??

Jeg krydser fingre for dig hele mandag i hvert fald :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det også.. Puha! Det er hårdt..

Jeg vil så sige, at når du slet ikke er sikker på hvor langt henne du er, så er det altså IKKE sikkert de kan se hjerteblink!! I starten er det altså DAGE, der afgør om man kan se hjerteblink.. Så bare du har regnet 3-4 dage forkert, og er 4 dage kortere henne, kan de ikke se hjerteblink <_<

MEN ligemeget hvad, kan de jo konstatere at der er "noget" derinde :D Også får du jo bare lov at komme igen efter en lille uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan, for at du ser det fineste hjerteblink!! Tiden op til er ulidelig... Men der er jo heldigvis intet der tyder på andet, end at du går glad derfra. Selvfølgelig gør du det :) Og det er bare den lækreste følelse man har i kroppen bagefter. Fuldstændig rolig og i stand til at slappe lidt af og nyde graviditeten.

Og Sarah hvor er det sjovt. Jeg havde det på præcis samme måde: "Jeg har nok bildt mig ind at jeg så to streger" "Det er nok bare forsvundet igen" osv osv.... Man har lissom brug for en fagperson der siger: "Du ER altså gravid" Først der tror man rigtigt på det! En kvinde-hjerne altså!! Vi overtænker sgu alting!

Kram til alle Jer damer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at du har den følelse...men er sikker på at der er masser af hjerteblink derinde et eller andet sted. har jo selv lige været det samme igennem....krydser fingre for at det går godt på mandag.. nøj hvor kan en graviditet altså give mange spekulationer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at du har den følelse...men er sikker på at der er masser af hjerteblink derinde et eller andet sted. har jo selv lige været det samme igennem....krydser fingre for at det går godt på mandag.. nøj hvor kan en graviditet altså give mange spekulationer :-)

Ja de skulle overveje at kalde det den bekymrede ventetid istedet for den søde ventetid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme igen..: Endte lige hjemme hos en gammel veninde jeg ikke har set i 10 år... Det var SUPER hyggeligt :)

Nåh, men hun scannede mig i dag og sagde så "der er den kan I se den" og så fik jeg sq en tåre i øjet... Lå desværre i en dårlig vinkel, men kunne se en lille klat... Claus derimod kunne tydeligere se den og han kunne også se dens lille hjerte blinke... Snakkede så om at det gav mig lidt ro nu at vide at der var blink og at jeg har læst mig frem til at hvis der er blink er der væsentlig mindre chancer for abort... hun tilføjede så "og ja sådan som det hjerter banker hurtigt derud af, så ser det godt ud og du bløder jo heller ikke eller noget " Så Nu er jeg bare rigtig glad og fejrede det med at købe en lille ting til Bugge.. Ved godt det er tidligt, men tror mere på det nu og tror på at tankens kraft kan gøre en del..: Den er der og den er god nok... Jeg skal være mor... VI skal ha en baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT !!! Stort tillykke med en veloverstået scanning. Det er bare så dejligt at se det lille hjerte banke. Jeg har faktisk også købt en ting til baby hver gang jeg er blevet scannet - så synes da bare det er helt okay....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT !!! Stort tillykke med en veloverstået scanning. Det er bare så dejligt at se det lille hjerte banke. Jeg har faktisk også købt en ting til baby hver gang jeg er blevet scannet - så synes da bare det er helt okay....

Rart det ikke kun er mig der er så tosset ;) Claus synes nu også det var ok, men han vil alligevel gerne vente med de lidt større ting indtil vi er forbi NF... Men blev bare SÅ virkeligt i går at jeg var nød til at gøre noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det skønt med veloverstået scanning, og hjerteblink :loveshower :loveshower

Stort tillykke med graviditeten endnu engang.... Nu også officielt :7himmel

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det skønt med veloverstået scanning, og hjerteblink :loveshower :loveshower

Stort tillykke med graviditeten endnu engang.... Nu også officielt :7himmel

:kram2

Tak søde :) Ja det er godt nok helt utroligt nu... Var bare et stort smil i går, for nu var det ikke længere bare en pind der fortalte mig det, nu sagde en læge det også og viste det på skærmen... Så er det bare virkeligt... Mit lille mirakel i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! :loveshower

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det er altså en dejlig nyhed at læse igen :)

Har jublet alle gange jeg har læst det

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det er altså en dejlig nyhed at læse igen :)

Har jublet alle gange jeg har læst det

Stort tillykke :loveshower

Åååååååårh hvor er du sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :balloon :7himmel :kuller :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER