Barbamama

Er der nogen, der har en Skoda Fabia?

11 indlæg i dette emne

Min mand og jeg har lige været ude og prøvekøre en Skoda Fabia. Virker som en fin bil (jeg ved jo ikke en kæft om biler, men manden virker glad for den :))

Vi tænker så lidt på om Odder Zip barnevognen kan være deri, og om det isofix, der er i den, passer til vores Maxi Cosi Pebble autostol. :unsure Vi håber, at få lov at låne den med ud til Babysam, og at de søde mennesker i babysam så vil lade os prøve at proppe en Zip i den, men hvis jeg nu var riiiiiiiiiigtig heldig, at der var en sød BK-woman med en Skoda Fabia, så kunne det jo være at jeg kunne få vores spørgsmål besvaret allerede nu :lovebk

Er der mon nogen, der ved noget? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har en skoda felicia tror jeg nok, det er i hvertfald nummeret mindre eller ældre (jeg ved heller ikke en kæft om biler) men den er sølvgrå :)

Vi er blevet rigtig glade for vores, og den er 5 dørs. Der kan sagtens være klapvogn i den, og den barnevogn, som vi har fået af et ukendt mærke kan også sagtens være i den :)

Men få en prøvetur mere, som du selv siger, og så slå et smut forbi babysam på turen og spørg dem ad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumlepigen har vist en Skoda Fabia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har en. det er dog en combi model så den har lidt større bagagerum end den almindelige fabia. men i vores er der masser plads (nej vi har ikke selv en, men jeg VIL ha en odder zip (gerne den med de turkise kanter) så har selvfølgelig prøvet om den kan være der :whistling )

men hvis i er helt i vildrede, så plejer de i de fleste babybutikker at ville hjælpe med at pakke en udstillingsvogn ind i bilen for at man kan se og være helt sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det tegner jo umiddelbart godt så :)

Kom gerne med flere erfaringer piger! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en Skoda Fabia Combi som konebil og det er ikke en jeg vil have igen.

Men man har forskllig behov og der findels jo mange som har bilen og der bliver vel ikk lavet så mange af dm hvis ingen finder dem gode :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en Skoda Fabia Combi som konebil og det er ikke en jeg vil have igen.

Men man har forskllig behov og der findels jo mange som har bilen og der bliver vel ikk lavet så mange af dm hvis ingen finder dem gode :balloons

Hvad var der galt med den? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en Skoda Fabia Combi fra 2005 og når vi skal købe bil igen til sommer (:yay) skal vi helt sikkert have sådan en igen! Det skal dog være den nyeste model (fra 2008 og frem) da den har større bagagerum og mere plads på bagsædet.

Da vi havde Skoda sidst, var min nevø lille og vi var flere gange alle 5 (søster, svoger, nevø, Søren og jeg) på Fyn i den - inkl. Silas´ Emmaljunga klapvogn :)

Jeg ved, at der godt kan være en barnevogn i den, men ved ikke lige specifikt med en Odder ;)

Vi elsker den bil - den er en 'station-car' uden at være en slæde, den kører fint, har god gensalgsværdi og god benzinøkonomi. Jeg kan kun anbefale den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var der galt med den? :unsure

Du skal vist ikke lytte mere efter mig, de andre er meget begejstret :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal vist ikke lytte mere efter mig, de andre er meget begejstret :balloons

Jamen jeg vil da gerne høre "begge sider" :)

Viser sig iøvrigt at det er en Combi-model :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke selv haft en.. men min veninde har, og hun havde ikke andet end problemer med det.. skulle på værksted héle tiden.. den var fra 08...

Men det kan jo være det var hende, der var uheldig..

Hun købte en ny suzuki swift i stedet, og er rigtig glad for den :)

Har selv lige købt en jeg får har den 15 april.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER