Nitzen1987

Hvornår begyndte jeres barn at bruge aktivitetstæppe?

7 indlæg i dette emne

Hvor gammel var dit barn, da det begyndte at bruge aktivitetstæppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener, at Filippa var 7-8 uger, da vi begyndte at ligge hende derned i kortere perioder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var det vist også omk 7-8 uger vi begyndte, men hun gad ikke så meget i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nicoline hun har ligget der meget siden hun var 5-6 uger...Hun er rigtig glad for at ligge der og kan sagtens ligge der i 30-45 minutter... Vi har sådan en der kan spille, hvor der så er noget som drejer rundt, så det kan godt ske det er det som gør at hun gider det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener også Erica var et par måneder. Og det blev pakket væk da hun var ca 8 måneder. Dog lå hun ikke på det sidste stykke tid, men sad op eller stod på knæ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener de skal være 4-5 uger før man må ligge dem der - indtil da er det alt for mange sanseindtryk på en gang; at kigge på far og mor er rigeligt :)

Man kan evt. starte med kun at hænge en enkelt ting eller to på i starten, så det ikke er så voldsomt.

Anna begyndte at ligge der da hun var ca. 5 uger. Nu ligger hun der hver dag og hun elsker det! Jeg har et lammeskind hun ligger på, så det ikke er så hårdt/koldt. Det var så sjovt at følge med i, da hun fra den ene dag til den anden pludselig kiggede 'rigtigt' på legetøjet, derefter slog til det og pludselig en dag greb fat :7himmel

Nu er hun ved at vælte det hele for at få hevet tingene ned i munden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt det fra hun var helt nyfødt, men mest som tæppe til at ligge hende fra på... Det er først fra hun var ca 4 uger at hun har haft gavn af det for alvor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER