Myliona

Studentergave til min kæreste.

19 indlæg i dette emne

Min kæreste går på VUC og tager HF..

Han er færdig til sommer :) :loveshower Er SÅ stolt af ham; Han er slet slet slet ikke særlig boglig, men klarer sig bare SÅ godt :)

Da jeg har termin 29. juni, holder vi ikke en fest for ham.. Vi inviterer hans forældre ud og spise også er det ligesom det :)

Men jeg vil rigtig gerne give ham en GAVE :rolleyes Skal bare lige finde ud af hvad..

Har I nogle gode ideer?

Han er computernørd..

Han er til "vild sport"..

Mit budget er max 1000 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da en rigtig god ide med sådan en oplevelse... Eller kunne man give ham et flot ur med gravering... Måske en oplevelse I kunne dele sammen, et kroophold eller lignende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kro ophold, tænker jeg bare der går længe før vi kan bruge - da prinsessen jo reelt kan være kommet når han bliver student :o

Så derfor skal det nok være noget han "selv" kan bruge..

Han går ikke med ur, og det får jeg ham aldrig til :whistling Det har jeg nemlig luftet før, hvor han sagde det ville han være rigtig ked af at få...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han er en gamer? Så hvad med et fedt spil eller et gavekort til gamestop eller anden spilbutik?

Hvis han er til PC spil, så er steam.com et godt sted at købe spil, (eller gavekort) da de ofte har tilbud, hvor man har spillet til at være online på en server, så det ikke tager plads på puteren :)

Ved at det er altid det K ønsker sig, og han er gamer Bigtime.

Jeg er kun til PS3 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan få taget nogle flotte og lækre gravid billeder af dig og maven, og enten få et/flere fremkaldt på lærred, få lavet en fed collage med datoen for hans sidste eksamen, og hvis det kan vente så længe, så hans sidste karakter evt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt klart med på ideen om "oplevelsesgaver"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han lide at køre hurtigt, for så er der jo nogle af de oplevelses gavekort hvor man kan komme ud og køre i ferrarie eller formel1 biler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super ide med en oplevelse og hvis prinsessen ikke er kommet kunne du jo lige give ham et dyt i bamsen og så er han glad lææænnggeeee mænd er og bliver bare primitive :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super ide med en oplevelse og hvis prinsessen ikke er kommet kunne du jo lige give ham et dyt i bamsen og så er han glad lææænnggeeee mænd er og bliver bare primitive :whistling

Ellers får han også bare et gavekort på det :whistling

Er ret sikker på det bliver vindtunnel.. Den anden dag, så vi det i tv og der udbrød han nemlig "ej, hvor ser det fedt ud".. Så er ret sikker på han ville blive glad :)

Vi har nogle venner på sjælland, så vi kunne måske tage derover en tur, og vise prinsessen frem i sen-sommeren jo, og lave en dag ud af det :)

Tror I ikke bare jeg skal gå all-in og købe den "store", hvor han skal flyve i 8 min i alt? Tænker at pris forskellen jo ikke er KÆMPE, og når det nu SKAL være? :) Eller bliver det for overvældende? Hmm.. Tænker lidt om oplevelsen er det samme omd et er 4 min eller 8? Ej, det må sgu give lidt ekstra at få noget ekstra tid, så man kan "lære" det lidt mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://www.coolstuff.dk/Mini_Fridge

Min søsters forslag...

Hun synes det er synd at give en oplevelse, som han først kan få flere måneder efter måske.... Hmm..

Synes din ide er bedre.. Jeg gav min kæreste billetter til top gear her d. 1 april, og det var altså hans julegave.. Så synes nogle ting er værd og vente på og det vil han helt sikkert også synes hvis det er noget han virkelig vil smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes din ide er bedre.. Jeg gav min kæreste billetter til top gear her d. 1 april, og det var altså hans julegave.. Så synes nogle ting er værd og vente på og det vil han helt sikkert også synes hvis det er noget han virkelig vil smile.gif

Tænker også lidt at det er noget som man jo har "hele livet".. Det er et mini køleskab ikke.. Men minikøleskabet er en udemærket ide til fødselsdagsgave - bortset fra jeg jo så ville ævre nødt til at leve sammen med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav min kommende mand en billet til Top Gear Live i København her i påsken. Det er jo selvfølgelig lidt for sent til den tid, men det kunne være der var et andet arrangement, koncert eller lignende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav min kommende mand en billet til Top Gear Live i København her i påsken. Det er jo selvfølgelig lidt for sent til den tid, men det kunne være der var et andet arrangement, koncert eller lignende :)

Det "dumme" ved at give noget som er til en bestemt dag, er jo at jeg ikke er sikker på jeg kan - eftersom vi nok har en lille baby jo, som ikke kan passes ude.. Så skal jeg give ham noget, som han skal til med en anden - og vil egentlig gerne det skulle være noget for "os".. Så sådan en vindtunnel-ting, kan man jo vente med i flere måneder, til det lige passer med vores baby osv.. :)

Han skal til en del koncerter osv, her i foråret.. Så tror også han er godt dækket ind der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der vindtunnel er vildt sjovt. MIn mand fik det af mig sidste år (jeg prøvede det også og var vildt dårlig til det, men det var nu meget sjovt alligevel!) og han elskede det, så det synes jeg helt sikkert er en god ide :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der vindtunnel er vildt sjovt. MIn mand fik det af mig sidste år (jeg prøvede det også og var vildt dårlig til det, men det var nu meget sjovt alligevel!) og han elskede det, så det synes jeg helt sikkert er en god ide :loveshower

Så kan du måske fortælle lidt om det?

Hvor længe prøvede I? Altså, antal minutter? var det nok? For meget? for lidt? :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers får han også bare et gavekort på det :whistling

Er ret sikker på det bliver vindtunnel.. Den anden dag, så vi det i tv og der udbrød han nemlig "ej, hvor ser det fedt ud".. Så er ret sikker på han ville blive glad :)

Vi har nogle venner på sjælland, så vi kunne måske tage derover en tur, og vise prinsessen frem i sen-sommeren jo, og lave en dag ud af det :)

Tror I ikke bare jeg skal gå all-in og købe den "store", hvor han skal flyve i 8 min i alt? Tænker at pris forskellen jo ikke er KÆMPE, og når det nu SKAL være? :) Eller bliver det for overvældende? Hmm.. Tænker lidt om oplevelsen er det samme omd et er 4 min eller 8? Ej, det må sgu give lidt ekstra at få noget ekstra tid, så man kan "lære" det lidt mere...

Jeg ville også give den store når man først er der er det næsten synd ikke at gå All om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også give den store når man først er der er det næsten synd ikke at gå All om

Ja, også det jeg tænker lidt.. :) Og man kommer jo nok kun afsted den ene gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER