Guest

Nu er det snart vores måned!

15 indlæg i dette emne

Så er vi ved at komme ind i terminsmåneden... uhh det bliver spændende.... :loveshower

Er jeg den eneste der føler mig som en vraltende flodhest, og glæder mig til at kunne vaske mine fødder, og bøje mig ned uden at få ondt i maven eller blive mega forpustet? :whistling

Skal vi lave en gættetråd mht hvornår vi føder?

Jeg har nemlig en ide om at jeg kommer til at blive sat igang i midten af april, eller at Lina-pigen er en snyder der hopper ud d. 31/3 af sig selv bare fordi hun vil være fræk og slet ikke gider være med på planen om terminsdag d. 7/4. :loveshower

En af mine veninder har så "bestilt" hende og talt meget overbevisende med maven om at de skulle dele datoen 28/3 som fødselsdato... så nu bliver det spændende hvem der får sin vilje.

Jeg regner nu klart med at det ikke bliver imorgen, for det ville være "for nemt" hvis jeg gik i fødsel mens min mand ikke er 1½ times offentlig transport væk. Det er nemlig det jeg spekulerer mest på... så der bliver grublet meget i det lille hjem i Herlev :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, om 3 dage er det den 1. april :D

Nu ikke noget med at lave aprilsnar-fødsler, vel guys?! <_<

Jeg føler mig også giga stor og besværet for tiden... Maven er i vejen og føles "udspændt" når man skal bøje sig fremad eller komme ud af sengen/sofaen osv...

Jeg har haft sidste dag i skolen i dag, så nu er jeg officielt begyndt på barsel. Hvilket begyndte med en is med to klassekammerater :P Jeg fik også en rigtig sød gave af min klasse :glad

Jeg tror ikke jeg er så meget for at gætte, da jeg så ville sætte snuden op efter en speciel dato = skuffelse hvis man passerer den uden at føde. Synes det var svært nok at vente på at blive gravid og at man hver gang overvejede hvornår termin ville være, hvis man ikke fik sin menstruation. Så jeg har det sådan lidt "barnet kommer når det kommer" - og den dag h*n kommer, er den helt rigtige :7himmel

Min mor snakker dog om at det ville være dejligt hvis barnet blev født på min bedstemors fødselsdag (29. april - 4 dage efter termin)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg fra Marts gruppen. Håber det er ok jeg kigger med her hos jer. Jeg har termin i dag og tvivler på der sker noget. Så jeg ender nok med at føde i April.

herhjemme har vi en teori om den lille basse har det for godt inde i maven. så hun bliver derinde til hun bliver tvunget ud :whistling Nu må vi se hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg fra Marts gruppen. Håber det er ok jeg kigger med her hos jer. Jeg har termin i dag og tvivler på der sker noget. Så jeg ender nok med at føde i April.

herhjemme har vi en teori om den lille basse har det for godt inde i maven. så hun bliver derinde til hun bliver tvunget ud :whistling Nu må vi se hehe

Velkommen til :balloons

Det er ikke sådan med de babyer, de kommer når de vil :rolleyes :P Jeg har selv en stor statistisk chance for at ryge over i maj-gruppen, da jeg er førstegangsfødende med termin d. 25/4. Nu må vi se :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nuppede så Gittepits termin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med i lørdags.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-)

Det er bare dejligt at have sin lille pige ude :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-)

Det er bare dejligt at have sin lille pige ude :loveshower

Glæder mig at se billeder.. Håber ellers alt gik som det skulle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt gik fint... fra jeg fik den første ve til hun var ude gik der kun ca 14 timer og jeg kunne klare det med varmedunk, kolde klude og lattergas, så jordemoderen mente at med mine 9 min presseveer havde jeg født som en 2. gangsfødende :whistling

Jeg smider lige et hurtigt billede ind af lille pigen og hendes Ellafant, og så har jeg ellers alt for meget jeg skal have styr på lige nu, til at jeg kan sidde her :unsure

Ammehjernen er allerede sat ind, og eftersom Lina var en bette en, er vi næsten allerede løbet tør for rent tøj; så selvom jordemoderen sagde at hun ville være "en stor baby" endte vi med et ligge fnug på 2898g og 48 cm... så lørdag skal der bare shoppes ekstra tøj :baby3

553556_3701974707519_1220001851_3605426_1396520306_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh hvor er hun bare fin.. Lille pus.. Men ja, det er bare ud og få købt lidt ekstra.. Endnu en gang stort tillykke loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leeloo:

Vil også lige ønske tillykke herinde også :balloon

Dejlige billeder du får taget af den lækre lille pige :) God shopping og påske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt gik fint... fra jeg fik den første ve til hun var ude gik der kun ca 14 timer og jeg kunne klare det med varmedunk, kolde klude og lattergas, så jordemoderen mente at med mine 9 min presseveer havde jeg født som en 2. gangsfødende :whistling

Jeg smider lige et hurtigt billede ind af lille pigen og hendes Ellafant, og så har jeg ellers alt for meget jeg skal have styr på lige nu, til at jeg kan sidde her :unsure

Ammehjernen er allerede sat ind, og eftersom Lina var en bette en, er vi næsten allerede løbet tør for rent tøj; så selvom jordemoderen sagde at hun ville være "en stor baby" endte vi med et ligge fnug på 2898g og 48 cm... så lørdag skal der bare shoppes ekstra tøj :baby3

553556_3701974707519_1220001851_3605426_1396520306_n.jpg

Kæmpe stort tillykke! Hvor hun fin! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kæmpe tillykke, håber du fik shoppet en masse fint tøj..

er det rart at kunne vaske fødder og binde snørrebånd uden at blive forpustet??

eller kommer ens kondi ikke tilbage, så hurtigt?? :easter1:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke :loveshower

Er bare SÅ meget misundelig :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... jeg var så den heldige indehaver af en underlivsinfektion, så lørdag endte med at blive dagen hvor jeg blev indlagt igen :-(, men nu er jeg hjemme for good.... eller det regner jeg i hvert fald med... nu har jeg min pencillin, så det er vel begrænset hvad vi kan blive indlagt med...

Men tak allesammen... vi er allerede utroligt glade for vores lille pige... :loveshower

Carsten fik følelserne da han fik hende i armene første gang, mens jeg lige havde brug for en dags tid... men jeg er så allerede blevet en mor der knurrer, hvis noget ikke er helt som det skal være for Lina :whistling

Idag da vi skulle med bussen hjem og jeg gik ind og viste billetterne mens Carsten gik ind med barnevognen, var der en der sukkede og brokkede sig idet jeg gik forbi, for hun gad da ikke rejse sig for en skide barnevogn...

Jeg kom vist til at forklare hende lidt for grundigt at selvfølgelig skulle hun da det, for det var MIN baby, der kom der... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER