Myliona

Lagen og vådliggerlagen

14 indlæg i dette emne

Har I vådliggerlagen?

Hvor meget skal man bruge?

Hvor køber man det billigt? :)

Hvor ofte skifter I lagen? Jeg tænker jo at vi skifter, som voksne ikke så tit (2-3 gange om måneden max).. Men med små børn er det vel en del oftere??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I vådliggerlagen?

Hvor meget skal man bruge?

Hvor køber man det billigt? :)

Hvor ofte skifter I lagen? Jeg tænker jo at vi skifter, som voksne ikke så tit (2-3 gange om måneden max).. Men med små børn er det vel en del oftere??

Jeg har til liften barnevognen og vuggen.

Jeg vil sige barnevognen er ikke så vigtigt i starten jeg har 2 til alle madresser for der bliver tisset lidt igennem gylpet osv indimellen.

Hvor man køber det ved jeg ikke jeg købte i Babysam :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt madras, rullemadras, 4 sengelagener og vaadliggeunderlag i IKEA meget billigt.

Saa har jeg et mindre vaadliggerunderlag til liften, som jeg pt. har 2 lagener til. Jeg koeber saa nogle barnevognslagener, naar vi rammer DK, men i starten bruger vi jo kun lift alligevel...

Vil i hvert fald skifte ugentligt hvis ikke der bliver tisset, skidt eller andet godt paa det lagen, jeg putter paa. Saa pakker jeg det overste af liften ind i en stofble, som kan opfange gylprolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt madras, rullemadras, 4 sengelagener og vaadliggeunderlag i IKEA meget billigt.

Saa har jeg et mindre vaadliggerunderlag til liften, som jeg pt. har 2 lagener til. Jeg koeber saa nogle barnevognslagener, naar vi rammer DK, men i starten bruger vi jo kun lift alligevel...

Vil i hvert fald skifte ugentligt hvis ikke der bliver tisset, skidt eller andet godt paa det lagen, jeg putter paa. Saa pakker jeg det overste af liften ind i en stofble, som kan opfange gylprolleyes.gif

Istedet for en stof ble kunne man jo bruge hovedpudebetrækket :whistling Så bliver de vasket ligeså meget som dynebetrækket og der kommer ingen farveforkel :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige købt i JYSK..

De sælger i metermål. Gav 50; for 1m x 1m.. Så kan det bare klippes til.

Meget billig måde at gøre det på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Istedet for en stof ble kunne man jo bruge hovedpudebetrækket :whistling Så bliver de vasket ligeså meget som dynebetrækket og der kommer ingen farveforkel :whistling

Oh, you are so smart, honey balloon.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, you are so smart, honey balloon.gif

Åh yes baby :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Istedet for en stof ble kunne man jo bruge hovedpudebetrækket :whistling Så bliver de vasket ligeså meget som dynebetrækket og der kommer ingen farveforkel :whistling

Det har jeg også altid brugt :)

Jeg købte vådliggerlagner i Jysk. Synes de var ok billige der :)

Vi bruger stadig de store til pigerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger slet ikke vådliggerlagen. Tror faktisk aldrig at han har skidt eller tisset igennem.

Da han var spæd og gylpede meget lå han med hovedet på en stofble, så vi ikke skulle skifte lagen hele tiden. .

Lagnet skifter jeg ca. 1 gang om ugen samtidig med sengetøjet.

Tror vi har 5 lagner til tremmesengen. Det er rigeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et vådliggerlagen men bruger det ikke. Efter 3 dage på sygehus hvor jeg bare lå og svedte på sådan et ville jeg ikke bruge det til mit barn hi hi. Bruger i stedet en rullemadres som så kan vaskes. Men Silje tisser heller ikke sådan igennem, hun smågylper mest og det har jeg pudebetræk eller stofble til at opsamle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et vådliggerlagen men bruger det ikke. Efter 3 dage på sygehus hvor jeg bare lå og svedte på sådan et ville jeg ikke bruge det til mit barn hi hi. Bruger i stedet en rullemadres som så kan vaskes. Men Silje tisser heller ikke sådan igennem, hun smågylper mest og det har jeg pudebetræk eller stofble til at opsamle :)

Har ogsaa taenkt, at det maa vaere meget varmt blink.gif

Men vi koebte jo ogsaa en rullemadras :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover på et vådliggerlagen fra babydan i øjeblikket, i tilfælde af at vandet går, og det er temmeligt varmt...

Men jeg ligger så også rullet ind i en dobbeltdyne, for at få støtte ved bækken og mavse :rolleyes plus jeg generelt bare elsker dobbeltdynen, selv når manden opgiver at ligge under den pga varme :whistling

Vådliggerlagenerne fra IKEA er meget plastic-agtige synes jeg, men man kan købe vådliggerfrotte i metermål i fx Stof og stil, som burde være mere medgørligt mht varme.

:lolhit jeg er bare totalt vådliggerlagen-tester eller noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fået en rigtig tisse og skideprins :loveshower så jeg skifter lagen min en gang om ugen, så jeg ville ikke kunne undvære vådliggerlaget. jeg har købt det i metermål og selv klippet det ud i små tykker det behøver jo ikke fylde hele sengen og det gode ved vådligger er at man behøver i sy det i kanten efter man har klippet i det.

man kan købe vådliggerlagen både i afkortet stykker og i meter mål billigt i JYSK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER