rusternille

Voksipose, kørepose, flyverdragt.. ?????

10 indlæg i dette emne

Hej alle i erfarne dejlige mødre ;)

Jeg skal være mor for første gang til september(jeg muligvis er lidt på forkant), meeeen jeg har set mig lun på en voksipose (man hører jo at det er pisse smart og u-undværligt)..

Men jeg er jo også stødt på køreposer, -er dette noget man bruger hvis man ikke har en voksipose? Og hvad så med flyverdragten, -er dette først til når barnet kan gå og komme ud i haven?

Jeg satser på at voksiposen skal være med både sommerdyne og vinterdyne, -men er i stor forvirring over hvad barnet skal have på inden under posen og hvor meget..

På forhånd tak til jer der gider dele jeres erfaringer..

Mvh Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Voksipose, det har jeg og vil aldrig undvære den :whistling

Kørepose ved jeg ikke for sådan en har jeg aldrig haft, men har brugt en køredragt ( lidt som en tyndere flyverdragt til bilen)

Flyverdragt ville jeg lige vente med og se hvordan vinteren vil bliver og hvis den bliver maks kold ville jeg ligge baby i køredragten i voksiposen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hurtigt svar, det er da også en køredragt jeg tænker på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hurtigt svar, det er da også en køredragt jeg tænker på ;)

Velbekomme :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil heller ikke undvære min voksipose... I den har hun intet andet på ud over et par vander og en hue.. Til vinter skal hun dog også have noget varmt op om halsen og evt en ekstra trøje hvis det er meget koldt...

Derudover har vi en strikket dragt vi bruger når hun er i bæresele eller skal med ud på armen, flyverdragt tror jeg først man bruger når de selv går rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre Sinning, så vil jeg købe mig en voksi, -og i øvrigt ikke stresse over en køredragt, før jeg i hvert fald skulle føle et behov...

Takker mange gange... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voksipose, det har jeg og vil aldrig undvære den :whistling

Kørepose ved jeg ikke for sådan en har jeg aldrig haft, men har brugt en køredragt ( lidt som en tyndere flyverdragt til bilen)

Flyverdragt ville jeg lige vente med og se hvordan vinteren vil bliver og hvis den bliver maks kold ville jeg ligge baby i køredragten i voksiposen :balloons

Enig :D

Hvis du får en voksi, så behøver baby ikke en flyverdragt, voksien holder barnet helt varmt, selvom det kun har alm tøj hue og handsker på ;) baby når nok ikke alderen til at skulle sidde og kigge ud af barnevognen, inden vinteren er slut ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Henriette, super godt tænkt, -tak... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil heller ikke undvære min voksipose... I den har hun intet andet på ud over et par vander og en hue.. Til vinter skal hun dog også have noget varmt op om halsen og evt en ekstra trøje hvis det er meget koldt...

Derudover har vi en strikket dragt vi bruger når hun er i bæresele eller skal med ud på armen, flyverdragt tror jeg først man bruger når de selv går rundt :)

Intet andet end hue og vanter :whistling :whistling Sorry kunne ikke lade være :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke undvære voksiposen - den er guld værd.

Fortryder så meget at vi ikke havde sådan en til den første.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER