Bobbel

Silvercross

9 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg kikker så småt på barnevogn - og DRØMMEVOGNEN har altid været en Silvercross Kensington!

Jeg ved at der er mange- virkelig mange - meninger om Silvercross,

og jeg er helt med på ulemperne med liggemål, vægt osv.

men jeg kunne rigtig godt tænke mig, at høre nogen erfaringer fra jer Silvercross- ejere der sidder der ude :)

- og lige et tillægsspørgsmål: Hvor køber man den henne?? Jeg synes jeg har søgt og søgt og det eneste sted jeg kan finde er tøjbamsen.dk som kun har den tilbage i pastelfarver - og det er ikke lige drømmen.

Bobbel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vaer opmaerksom paa at overlaederet har faaet daarling test i TAENk og at Silvercross i sin tid blev anmeldt for det. Jeg haaber, de har fjernet det forbudte stof, men det ville jeg spoerge producenten om - de har pligt til at svare.

Hvad med udenlandske sider?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam kan vist skaffe den hjem. Ellers er der en vist en importør i esbjerg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebørn her i Aalborg har den stående til salg... Ved så ikke om det kun er den butik i Aalborg der har den?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så i hvert fald én i Babysam i Køge.

og jeg forstår dig SÅÅÅÅÅÅÅÅ godt :) Jeg er også heeelt vild med Silvercross og ville bare ønske, at de ikke var så pokkers upraktiske, for hold nu op hvor er de smukke og fine. Vi går Oddervejen, for min mand er simpelthen for høj til at kunne gå med en Silvercross, og det går jo bare ikke. Men jeg vil ÆLSKE at få en :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej:-)

Jeg har en Silvercross Kensington, og jeg har været MEGA glad for den:-))

Det er en drøm at køre med, da den er så let i forhold til moderne barnevogne.

Den oser langt væk at klasse, og man kan ikke gå en tur uden at få komplimenter:-D

Vores lille bassemand har siddet og ligget dejligt i den!

Jeg har faktisk sat den tilsalg på: http://www.dba.dk/barnevogn-silvercross/id-81977769/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebørn i Valby har både den lille og den store stående i deres udstilling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes jo også rent designmæssigt at det er en helt fantastisk vogn.. Den dag det bliver mig der skal købe én, så kommer den helt sikkert med i overvejelserne.. Men køber den ikke, hvis den stadig indeholder giftstofferne.. Så håber da de er væk, når det bliver min tur.

Det er jo skønsmæssigt en ferrari indenfor barnevogne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor havde en som hun havde til at stå til når vi kom da Nanna var lille.

Jeg må indrømme, at jeg ikke synes at den var særlig fantastisk. Den er da vældig pæn, men ikke specielt god at gå med - og så skal man nok lige overveje, om et liggemål på 80 er nok. Nanna var under et år, da hun ikke kunne bruge den længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER