AlleKat

Ny her - Jeg skal være mor igen ?

8 indlæg i dette emne

Det er for vildt ! - Jeg skal være mor igen. :gravid :mam

Hej alle I skønne piger/damer.

Håber der er plads til en mere i denne gruppe ?

Et stort tillykke til Jer alle. Glæder mig til, at lære Jer at kende.

Jeg hedder Linda, er 26 år, bor Randers. Jeg bor sammen med min kæreste på 32 år, vi har været sammen i 10 år her. d. 28. december. (Tror I han husker det ?). Sammen har vi Matthias på 5 år, Alma på 1 år, og nu venter vi vores 3. barn, og jeg er fuldstændig rundt på gulvet af glæde. – For den har gang er det sgu hjemmerul ! :seng

Efter 2 laaange år, blev Matthias endelig til via. hormonbehandling, samt hjemmearbejde. – Han kom til verden d. 31-10-2005

Den 2-10-2007 gik vi i gang med projekt lillebror/søster. Først 3 mdr. i hormonbehandling, men uden held. Så igennem diverse undersøgelser hos egen læge, samt regionshospitalet i Randers. For så til sidst at blive sendt videre til privat klinik i Århus. Den 7-4-2008 var vi til første samtale på klinikken i Århus, og fik af vide at vi kunne gå i gang med hormonbehandling, samt IUI-H behandling, som er insemination med egen mands sæd. Den 9-5-2008 blev jeg insemineret for første gang, og sørme om jeg ikke testede positiv d. 23-5-2008. Desværre endte det i en SA 6+1.

Den 19-8-2008 blev jeg insemineret igen, og d. 31-8-2008 testede jeg positiv. – Denne gang blev ”bollen i ovnen” og Alma kom til verden 10-5-2009.

Den 8-2-2010 startede vi projekt 3 barn. – Igen med hormonbehandling, samt IUI-H behandling.

Efter 4 måneder i behandling, og 3 mislykkede forsøg med IUI-H, besluttede vi os for at stoppe, og tage til takke med de 2 vi har.

Siden da er min menstruation kommet som den plejer. 28 dage imellem…. Den. 17. september kommer den trofast som den skal, men kun 15 dage efter, (d. 1. oktober) kommer den igen, bløder 1 uge som jeg plejer, men dog ikke nok til at det er nødvendigt at skulle bruge bind el. tampax ? Og så tror jeg nok den kommer igen 22 dage efter den. 1. oktober- altså d. 22. oktober). Fredag den. 26. november kommer jeg så i tanke om at det da egentlig efterhånden er ved at være længe siden at jeg sidst har haft min menstruation, men er ikke sikker da der jo har været alt det kuk i den, så tjekker i kalenderen og ser det er 36 dage siden jeg sidst havde den. (altså hvis det var d. 22 oktober jeg sidst havde den) Slår det lidt hen og tænker at den er nok på vej. Mandag d. 29. november, er der stadig igen menstruation, og jeg bestemmer mig for at købe en G-test når jeg nu alligevel skal ud at handle. Kommer hjem, og har faktisk allerede fortrudt at jeg har brugt penge på en test, som helt sikkert er negativ, lige som alle de andre 117 gange jeg nu har taget sådan en, men nu er den købt, og så kan jeg jo lige så godt tage den. Tisser på den, og ser til min store overraskelse 2 streger… Kigger flere gange, for det kan jo ikke passe ? Går ud i køkkenet hvor der er mere lys, og kigger igen, de var der sgu stadig… I en halv time kigger jeg igen, og igen, og igen på den, imens jeg er helt rundt på gulvet, tuder af glæde, men er samtidig også meget uforstående. Det kan sgu ikke passe ? Men inderst inde ved jeg jo også godt at den ikke viser positiv, hvis man ikke er gravid. Ringer til lægen og fortæller at jeg har taget en G-test der viser positiv, men ikke rigtig kan forholde mig til det, og at jeg lige vil komme forbi med en urinprøve, og det er selvfølgelig helt i orden. Testen ved lægen sagde sgu det samme – POSITIV – Jeg er gravid !

Kan stadig ikke helt forstå det, og har testet hver dag siden :whistling

Jeg har regnet min termin ud til, at det skal være den omkring d. 29. juli 2011 (hvis jeg går ud fra d. 22 oktober) - Men da jeg har 2 meget kompliceret fødsler bag mig, er det bestemt fra jordemoder, samt læge på sygehuset at jeg ikke må føde naturligt mere. Så babys forventet ankomst er ca. 14 dage før ved planlagt kejsersnit.

Familien ved intet endnu (kun min moar) – Det bliver den store julegave de får i år…

Venter på brev om TS :yay

www.123hjemmeside.dk/krudtuglerne - Her kan I læse mere om vores familie, samt finde yderlige oplysninger om de forløb vi har været igennem - Det er godt nok ved at være noget tid siden jeg sidst har fået opdateret hjemmesiden, men nu må det lige vente til efter jul, hvor familien har fået besked ang. mavsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til - selvfølgelig er der plads .. MASSER! :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Stort tillykke med graviditeten :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.. Dejligt med én til fra Randers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører ikke til her....

Men måtte lige kommentere på din historie...

Jeg kan GODT forstå du har været helt rundt på gulvet...

Hvor må det bare være vildt at stå der med sådan en positiv test,

når man nu ellers har opgivet at få flere børn... :kuller

Rigtig mange gange tillykke med miraklet i maven!! :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til BK, og KÆMPE stort tillykke med den lille hjemmerullede larve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med flere. Stort tillykke og velkommen til. Sikke en dejlig overraskelse for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER