Lone

hmmm I bryllupsklar kvinder

7 indlæg i dette emne

eller.. det tror jeg min kæreste mener i burde lige nu :lolhit

Efter at ha læst nogen steder om bryllupsklar herinde, tog jeg lige ind og kiggede en dag.. :whistling

Og nu er damen her fuldstændig opsat på at kæresten snart godt må fri, så jeg kan gå igang med at planlægge vores bryllup :lol

Har altid gerne ville giftes... engang.. men nu kan det da slet ikke nøjes med at være engang mere.. det skal være NU... eller bare han frier, så jeg kan planlægge :yay

Jeg ved bare at han er manden i mit liv, og jeg aldrig aldrig ville kunne undvære ham, og for mig er et bryllup et tegn på sin kærlighed til hinanden :biglove

Uha jeg er blevet helt kuller... :kuller

Jeg må vente, vente, vente og vente :blush

Nåååh ja... det jeg ville frem til var... Fyyyyha skam jer.. :klap hvad er det for noget at lokke mig ind på :blush :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

eller.. det tror jeg min kæreste mener i burde lige nu :lolhit

Efter at ha læst nogen steder om bryllupsklar herinde, tog jeg lige ind og kiggede en dag.. :whistling

Og nu er damen her fuldstændig opsat på at kæresten snart godt må fri, så jeg kan gå igang med at planlægge vores bryllup :lol

Har altid gerne ville giftes... engang.. men nu kan det da slet ikke nøjes med at være engang mere.. det skal være NU... eller bare han frier, så jeg kan planlægge :yay

Jeg ved bare at han er manden i mit liv, og jeg aldrig aldrig ville kunne undvære ham, og for mig er et bryllup et tegn på sin kærlighed til hinanden :biglove

Uha jeg er blevet helt kuller... :kuller

Jeg må vente, vente, vente og vente :blush

Nåååh ja... det jeg ville frem til var... Fyyyyha skam jer.. :klap hvad er det for noget at lokke mig ind på :blush :kram

Jeg har her 1. april været sammen med min kæreste i 6 år. Og jeg havde sidste år på nøjagtig samme måde som dig. Og efter lang tid hvor jeg havde snakket meget bryllup fik jeg nok. Så jeg undersøgte hvad dag datoen 1. april faldt på. Det passede dog ikke rigtig ind, så det blev 1. juni i stedet for. Da han kom hjem sagde jeg at jeg havde fundet en dato, og fortalte ham den. Efter nogle uger kom han selv og sagde at det var i orden. Jeg kunne planlægge det jeg ville. men vigtige ting som mad, sted og musik ville han være med til.

Det har så resulteret i at vi 1. juni 2013 skal giftes. Han behøver ikke fri til mig, jeg ved han vil giftes med mig, og han siger selv at han ikke har det godt med at skulle fri, men hvem ved om det en dag kommer.

Håber det også vil lykkes for dig. Men pas på med bryllupsklar, det er meget vanedannende ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har her 1. april været sammen med min kæreste i 6 år. Og jeg havde sidste år på nøjagtig samme måde som dig. Og efter lang tid hvor jeg havde snakket meget bryllup fik jeg nok. Så jeg undersøgte hvad dag datoen 1. april faldt på. Det passede dog ikke rigtig ind, så det blev 1. juni i stedet for. Da han kom hjem sagde jeg at jeg havde fundet en dato, og fortalte ham den. Efter nogle uger kom han selv og sagde at det var i orden. Jeg kunne planlægge det jeg ville. men vigtige ting som mad, sted og musik ville han være med til.

Det har så resulteret i at vi 1. juni 2013 skal giftes. Han behøver ikke fri til mig, jeg ved han vil giftes med mig, og han siger selv at han ikke har det godt med at skulle fri, men hvem ved om det en dag kommer.

Håber det også vil lykkes for dig. Men pas på med bryllupsklar, det er meget vanedannende ;-)

MEGET vanedannede :whistling

Her ved jeg så det er vigtigt for ham at fri.. han vil gerne spørge min far om min hånd, inden han sætter sig på knæ... ja så gammeldaws er min kæreste :loveshower

Havde truet med at jeg ville fri på skuddagen, og puha jeg tror han var nervøs for jeg gjorde det :lolhit

Det eneste jeg kan gøre er at vente, for han siger han ved lige præcis, hvor, hvornår og hvordan har vil fri.. :kuller

Super godt du tog sagen i egen hånd :glad det er man dælme nogengange nødt til med mænd.. som du skriver, har din kæreste det ikke godt med at fri, men vil gerne giftes med dig.. og det er jo det, der er det vigtigste :biglove at man elsker hinanden, og ønsker at tilbringe resten af sit liv sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha.. Du må prøve at få ham på knæ alligevel, eller bare selv arrangere brylluppet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde.. JEg venter bare på han skal fri så jeg kan planlægge.. Vil først giftes i 2014 men vil gerne i gang med planlægninge, er også inde påå Bryllupsklar.. Fy for søren man bliver afhængig :loveshower

Lad os krydse for at mænderne snart tager sig sammen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du spænder da bare ben for ham, så han lander på knæet, mens du råber højt JA og falder ham i armene... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha.. Du må prøve at få ham på knæ alligevel, eller bare selv arrangere brylluppet :whistling

Hehe er også så småt begyndt at planlægge :blush men det ved han ikke noget om endnu :D

Har det på samme måde.. JEg venter bare på han skal fri så jeg kan planlægge.. Vil først giftes i 2014 men vil gerne i gang med planlægninge, er også inde påå Bryllupsklar.. Fy for søren man bliver afhængig :loveshower

Lad os krydse for at mænderne snart tager sig sammen :-)

XXXXXXXXX dælme alt det jeg kan.. jeg har også en ide om 2014.. forår/sommer.. :) det tager jo tid at planlægge noget så stort.. men vil alligevel ikke planlægge for meget før han ryger ned på knæet.. uha den side har jo gjordt mig helt kuller i hovedet :kuller

Du spænder da bare ben for ham, så han lander på knæet, mens du råber højt JA og falder ham i armene... :whistling

:lol :lolhit :lol :lolhit :lol flad af grin.... hehe ja det er sku da det jeg skal gøre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER