Tina80

vægten

29 indlæg i dette emne

Jeg har også tabt mig efter sukkersygen, men det er kun fint, så jeg har samlet set nu taget 11,8 kg. på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det undre mig bare en del jeg ikke tager mere på. For ha taget 10 og 9 kg ved de Andre graviditeter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog ca. 10 kg. på i første del af graviditeten. Men i juli måned tabte jeg tre kg. - nok fordi jeg sad i kørestol med brækket fod og ikke rørte mig, hvorved muskelmassen jo formindskes, men appetitten var selvfølgelig også mindre, når jeg ikke rørte mig så meget. Sørgede blot for at spise sundt og varieret.

I august tabte jeg mig endnu to kg, hvilket undrer mig lidt, for nu er appetitten oppe på normal igen. Men hvad, den lille trives fint og er endda scannet til at være stor for sin alder. Så det er nok alt sammen fint nok. Har også taget et kilo på igen nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en sjov ting med den vægt, og efter sigende ingen graviditeter ens. Hvis man er undervægtig skulle man gerne tage meget på, normal vægtig 10-15 kilo og overvægtig ikke så meget, der er der jo også lidt at tære på. En bekendt var svær overvægtig i sin første graviditet og tabte 23 kilo under graviditetn, fik en fin gennemsnitlig sund og rask baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER