Guest

Det nyeste billede

8 indlæg i dette emne

Så er der taget endnu et fint billede af vores guldklump som jeg bare MÅ dele :loveshower

post-3698-049118000 1332163296_thumb.jpg

:wub

MD scanningen gik rigtig fint - nyrerne blev scannet ekstra grundigt fordi der er en arvelig nyre sygdom i mandens familie, men der var ikke noget at se (men de andres er også først blevet opdaget mellem 12 og 30 års alderen), hjertet var som det skulle være og alle mål var normale :glad

Men det er godt nok en anderledes scanning syntes jeg - meget mere teknisk og meget af det hun sagde "den mørke cirkel der er...." kunne jeg OVERHOVEDET ikke se, men da de scannede nyrerne var de to der sagde det samme så jeg satser på at de har forstand på det :rolleyes

Men IHH.... nu må det godt snart blive august... Glæder mig så meget til at se den, hvilken hårfarve den har, om dens storetå er lige så stor som Anders´s, om dens øjenvipper er lige så lange og mørke som hans, om dens øjne er lige så store som mine, om den har min eller mandens næse, ører og læber. Uh jeg er ved at gå til af nysgerrighed!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som en dejlig scanning og sikke en smuk lille baby I venter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke et godt billede :loveshower Fin lille trutmund :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk billede. Rigtig flot profil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :7himmel

Ja det er en skøn lille en der ligger der! giver en fin idé om hvordan vi tror h*n kommer til at se ud!

Vi kender såmænd godt kønnet, men vi holder det hemmeligt. Jeg ville ikke vide det men det betød rigtig meget for manden og så blev det vores kompromis - MEN nøj jeg er glad for det :loveshower - jeg kan ikke skrive det herinde da jeg har en veninde der er herinde, hun er ikke aktiv, men hun kunne jo sagtens lure :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååååååhr :biglove uhhh er SÅ spændt på, hvad I venter jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin baby :) glæder mig til jeg skal se mine igen i morgen.. Synes det er så skønt hver gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op et godt billede. Vores var sindsygt utydelige iforhold til!!! ØV for os! Lidt underligt at der kan være så stor forskel på billedkvaliteten. På jeres billede kan man jo se mange flere detaljer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER