Sandie

Min dejlige Nadja

7 indlæg i dette emne

Er simpelthen nød til at fortælle om igår, synes bare hun var så herlig hele dagen :)

Da vi kom hjem fra legestuen kunne hun ikke forstå hvor hendes far var (han havde lige været hjemme i en del dage nu pga husprojekt, men i går holdte de pause) hun vil bestemt ikke inden for- hun skulle lede efter far ;)

Hun kravler rundt på nogle store sten, og falder og slår knæet og vil trøstes, jeg spørger om vi skal gå ind, men nej vupti så var hun glad og løb videre igen. 10 min efter får hun en splint i fingeren og jeg hiver ud og trøster- men hun vil stadig ikke ind. kl. bliver 16.30 inden jeg kan hive hende ind - (altså næsten en time senere end hun har slået sig) lige så snart vi inden for begynder hun at græde igen pga hendes knæ og finger - nu gør det pludselig ondt, så hun råber på plaster og løber mod badeværelset hvor det ligger. Inden mor her kan nå at få jakke og sko af og vralte ud på badeværelset, har hun fået fat på min sorte streg og står og maler sin næse sort.. Hun udråber, "se mor jeg minnie" (det var sådan jeg malede hendes næse til fastelavn) hun får plaster på finger og knæ (knæet har hun faktisk slået et lille hul på) og hun vil bare så gerne vise plaster til far.

Vi skal så stege lidt chips og klodset mor får stukket fingeren ned i brændende olie, så jeg skal sidde med min finger i vand. kort tid efter vil nadja lige hjælpe og kaster en af chipsene hen i olien så det sprøjter op på min anden hånd, af forskrækkelse får jeg tømt mit vandglas udover mig selv, og sidder nu rimelig våd med en hånd der brænder, og total hormonella begynder jeg at græde lidt, Nadja bliver selvfølgelig også ked af det, og må hurtig forklare hende mor er glad igen og tage mig sammen.. Hvor til Nadja bare kigger på mig og siger "mor sår, mor ikke av mere, Jeg aer" mens hun kærligt aer min arm. Hold kæft en dejlig omsorgsfuld pige man så har :wub

Om aften får baby hikke (for 4. gang) og jeg spørger Nadja om hun skal mærke det, hun får hånden på min mave, og begynder at grine da hun mærker babyen. "Baby hopper" siger hun grinede. Hun bukker sig ned og kysser maven. "mig møsser baby" :biglove Måtte så lige råbe ud til farmand at hun lige havde kysset maven, hvor hun så stolt hopper op i sofaen og også selv skal sige det til far "far, mig møsser baby" Efterfulgt af "baby hopper, mig hopper" og så blev sofaen lige brugt som hoppepude.

Der vidst ikke så meget andet end sige end hold kæft hvor man elsker sine børn var ;) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun er bare så skøn :loveshower Og hun bliver den mest fantastiske storesøster :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun dejlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub åh hun er da bare skøn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååh søde pige :0) hun er da bare for skøn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nuuuhr hun er skøn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER