kejzer

Jeg har fået lov af Martin

27 indlæg i dette emne

Hvad jeg skal lave her efter nytår. jeg gik jo arbejdsløs på barsel efter endt vikariat og der har bare ikke rigtig været noget arbejde at søge undervejs, så jeg har i min barsel videreuddannet mig. Jeg har taget kursus i sansemotorisk udvikling 0-3 årige, er blevet certificeret stimulastik instruktør og er i gang med at udanne mig til certificeret instruktør i babymassage. Jeg har dér en større eksamens opgave og praktik, jeg skal aflevere i maj.

Skal lige siges jeg er uddannet ergoterapeut i forvejen.

Jeg har ikke haft mod nok til at blive selvstændig, så jeg gik ned og bankede på hos et fitness center og spurgte om de kunne bruge mig, Og det kunne de :) Så nu starter jeg stimulastik hold op for 0-1 årige og en lidt anderledes form for efterfødselstræning.

Stimulastik:

er sansemotorisk stimulerende leg og bevægelser for 0-1 årige sammen med mor eller far. Der er fokus på de basale sanser, der er grundlæggende for al udvikling. Når de sanser, bevæger sig, udforsker og oplever, dannes der nye nerveforbindelser i hjernen, når hjernen er allermest modtagelig.

Baby Boot Camp

bliv stærkere sammen med dit barn.

efterfødselstræning hvor konditionstræningen foregår udenfor sammen med barnet i bv el.lign. styrkeøvelserne blir lavet således at barnet er en del af øvelserne og det således er barnet vægt du arbejder med. Sjovt for mor og barn. Selvfølgelig er der udstrækning og bækkenbundsøvelser med også.

Jeg glæder mig sindsygt meget til at komme i gang. har arbejdet med en folder, der gerne skulle være ok nu og bliver sendt i trykken, som jeg også skal omdele og har snakket med forretninger der gerne vil dele den ud.

Så, hvis der er nogen, der bor tæt på eller i randers, så hold lige øje eller spørg nærmere, hvis det måske har din interesse :) ville være skønt med deltagere herfra :)

hvis du er kommet så langt med at læse, så tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort Tillykke med dit projekt. :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow hvor fedt - stort tillykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare super spændende :) Tillykke med det - fedt at de kunne bruge dig ;)

Held og lykke med det hele - du må lige holde os opdateret ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad :glad

Det bliver da fedt for dig at komme igang med :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende. Tillykke med det :) :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med projektet, og jeg skal nok henvende mig, når vi om nogle år har en lille indienbebs... Det kan være jeg allerede henvender mig, når vi får barn i forslag omkring de informationer, som vi får med, så du evt. kan vejlede os fra første færd... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med projektet :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak skal I have piger!!! :) :) :kram

ja det var heldigt de fandt mine "evner" spændende :)

vanni - du spørger bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde Mie, jeg takker for det perfekte navneforslag :loveshower :loveshower det er hapset :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde Mie, jeg takker for det perfekte navneforslag :loveshower :loveshower det er hapset :loveshower

var så lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det Mie.. det er fantastisk det er lykkedes for dig :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det :)

Det lyder rigtig spændende, det skal nok gå rent hjem ved mange mødre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det. Det lyder rigtig spændende. Der mangler o´gså noget rigtig godt efterfødselsgymnastik i Randers.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det Mie.. det er fantastisk det er lykkedes for dig :balloon

tak søde - ja det er skønt det lykkedes!

Tillykke med det :)

Det lyder rigtig spændende, det skal nok gå rent hjem ved mange mødre :glad

Uh det håber jeg! og tak :)

Tillykke med det. Det lyder rigtig spændende. Der mangler o´gså noget rigtig godt efterfødselsgymnastik i Randers.

Kram

Rikke

Tak :) er du da fra randers? ja nu er jeg jo nysgerrig tihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bare spændende :super

Held & lykke med det :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lyder super spændende - kunne godt bruge et hold som dit i Svendborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare spændende! Der er desværre lidt langt fra Roskilde til Randers...

Håber du får stor succes med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor spændende!!! tillykke!

nu bliver jeg jo nysgerrig; hvor har du taget de kurser?? Er jo også ergo og uden job - og synes sanseintegration og stimulering er vildt spændende!

Ville bestemt hoppe på dine hold hvis jeg boede i nærheden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bare spændende :super

Held & lykke med det :glad

taak :)

lyder super spændende - kunne godt bruge et hold som dit i Svendborg :)

Ja der er vist lidt langt at køre :)

Hvor lyder det bare spændende! Der er desværre lidt langt fra Roskilde til Randers...

Håber du får stor succes med det!

pjaat :) hi du tager da bare lige privatflyet ! :)

og tusind tak.

hvor spændende!!! tillykke!

nu bliver jeg jo nysgerrig; hvor har du taget de kurser?? Er jo også ergo og uden job - og synes sanseintegration og stimulering er vildt spændende!

Ville bestemt hoppe på dine hold hvis jeg boede i nærheden ;)

taak :) jamen jeg har taget kursus hos Connie Nissen i Næstved. og det er stimulastik foreningen, der holdt certifikat kursus i stimulastik i brøndby. De forsøger vist at få et kursus til fyn/jylland i foråret. Og massage kurset tager jeg ved Inger hartelius via www.Aimi.dk - der blir først udbudt et nyt til næste nov ca.

hva har du lavet før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taak :) jamen jeg har taget kursus hos Connie Nissen i Næstved. og det er stimulastik foreningen, der holdt certifikat kursus i stimulastik i brøndby. De forsøger vist at få et kursus til fyn/jylland i foråret. Og massage kurset tager jeg ved Inger hartelius via www.Aimi.dk - der blir først udbudt et nyt til næste nov ca.

hva har du lavet før?

Jeg har desværre ikk haft arbejde... kun 4 uger i en børnehave og skole med handicappede :( gik ledig 1½ år og så på barsel... Og frygter at det bliver rigtig svært at få arbejde når jeg ingen erfaring har efter 2½ år når min barsel er slut.... Det kunne ski være lækkert hvis det kom til jylland/fyn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikk haft arbejde... kun 4 uger i en børnehave og skole med handicappede :( gik ledig 1½ år og så på barsel... Og frygter at det bliver rigtig svært at få arbejde når jeg ingen erfaring har efter 2½ år når min barsel er slut.... Det kunne ski være lækkert hvis det kom til jylland/fyn!

avs ja det blir nok svært - selv efter 2 år på arbejdsmarkedet havde jeg problemer. Hvor bor du henne? Man kan nogen gange være heldig at få et vikariat på hammel neurocenter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig spændende. Held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig spændende. Held og lykke med det.

taak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

avs ja det blir nok svært - selv efter 2 år på arbejdsmarkedet havde jeg problemer. Hvor bor du henne? Man kan nogen gange være heldig at få et vikariat på hammel neurocenter.

Bor i Fredericia. Søgte engang på Hammel, men fik afslag. Har af omveje hørt at de ikk tager folk uden erfaring, men om det passer ved jeg ikk :)

Har haft rigtig mange ansøgninger ude, men bliver sorteret fra pga manglende erfaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER