helle b

ømme bryster ..

8 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg havde de første 4 mdr af graviditeten konstant ømme :hophop

Så stoppede det og der ikke været noget siden.

INDTIL NU !!!! Er det et tegn på at noget snart skal ske,

for håber da ikke jeg skal rende rundt med det de næste FIRE uger.

Kan slet ikke mindes om jeg havde det sådan ved min første graviditet,

hvor jeg fødte NI dage før tid :wee

Har I andre mærket nogle væsentlige forandringer ??

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg har ingenting mærket,

men der skulle da også gerne være en del uger i nu..

Men det kunne da godt tyde på at kroppen var ved at gøre klar, måske du skulle snakke med jordemoderen??

de bedste tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun ømme bryster når jeg kommer til at ramme døren... :whistling :badgirl

Ej, jeg har heldigvis ikke mærket noget til dem længe... andet end når jeg vader ind i ting med maven og så vender mig og lige får dasket det ene bryst også...

Men det kunne da tyde på at der var gang i noget med kroppen, evt måske noget mælkeproduktion?....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ømme bryster i starten også, men det gik over efter at de vist nåede den størrelse de ville/skulle :rolleyes Havde for en uges tid siden ret ondt i det venstre bryst om aftenen, men det gik over igen. Så ingen bryst-gener i øjeblikket :)

Håber dit går over eller bliver bedre :kram2

Jeg har kun ømme bryster når jeg kommer til at ramme døren... :whistling :badgirl

Ej, jeg har heldigvis ikke mærket noget til dem længe... andet end når jeg vader ind i ting med maven og så vender mig og lige får dasket det ene bryst også...

Men det kunne da tyde på at der var gang i noget med kroppen, evt måske noget mælkeproduktion?....

Hvis jeg ikke havde mødt dig irl, ville jeg tænke om du havde gigantiske bryster, når du sådan dasker dem ind i ting... :lolhit

Eller måske er de blevet større siden vi sås? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ømme bryster i starten også, men det gik over efter at de vist nåede den størrelse de ville/skulle :rolleyes Havde for en uges tid siden ret ondt i det venstre bryst om aftenen, men det gik over igen. Så ingen bryst-gener i øjeblikket :)

Håber dit går over eller bliver bedre :kram2

Hvis jeg ikke havde mødt dig irl, ville jeg tænke om du havde gigantiske bryster, når du sådan dasker dem ind i ting... :lolhit

Eller måske er de blevet større siden vi sås? ;)

Lol jeg tror ikke de er vokset yderligere... jeg vader bare ind i alting i øjeblikket, og så er der jo min dårlige humor når jeg skal kommentere :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vader også ind i alting og falder over ingenting, godt nok er synsfeltet blevet inskrænket,

men sgu da ikke så meget at det er en undskyldning for at få blå mærker over det hele..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en tid ved jm igår så spurgte hende lige af. Og hun sagde bare som jeg havde regnet med at kroppen var ved at gøre sig

færdig nu, og det var nogle andre forandringer man lagde mærke til den sidste tid :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det hele er normalt, og du har fået vished :)

Ikke så dejligt med alle de gener der kan følge med en graviditet... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER