TroldeMor

PRE-MUM (Ringkøbing,Skjern,Herning og omegn)

190 indlæg i dette emne

Hej piger,

Jeg må springe over i morgen. Var på polterabend i går, og overskuddet er bare minus 0. Håber I får en fantastisk hyggelig dag sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sorry jeg havde helt glemt at det var i dag. Det var dog forfærdelig pinligt. :(

Håber der kommer et møde igen hvor jeg ikke glemmer det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Jeg må springe over i morgen. Var på polterabend i går, og overskuddet er bare minus 0. Håber I får en fantastisk hyggelig dag sammen :)

Det er ganske forståeligt Louise Vibe... :loveshower det er jo bare tegn på at det har været en festlig aften... :balloon men så må vi have fornøjelsen af dig næste gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry jeg havde helt glemt at det var i dag. Det var dog forfærdelig pinligt. :(

Håber der kommer et møde igen hvor jeg ikke glemmer det!

Det håber vi også... :balloons det kunne da være hyggeligt at lære dig at kende også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for endnu en hyggelig dag allesammen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for endnu en hyggelig dag allesammen! :loveshower

Ja, jeg siger også tak for en rigtig dejlig dag :glad Og tak for tippet om joggind bukserne fra H&M. Hoppede i dem med det samme jeg kom hjem og elsker dem allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Jeg må springe over i morgen. Var på polterabend i går, og overskuddet er bare minus 0. Håber I får en fantastisk hyggelig dag sammen :)

Håber du havde en rigtig god polterabend :) Kan godt forstå du har brug for at slappe af efter sådan en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en super dejlig dag. Mine veninder/familie havde virkelig gjort det godt. :loveshower

Håber at være med næste gang .9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver en pre-mum gruppe på facebook hvis i vil være med der så send en pm til mig med jeres rigtige navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg siger også tak for en rigtig dejlig dag :glad Og tak for tippet om joggind bukserne fra H&M. Hoppede i dem med det samme jeg kom hjem og elsker dem allerede :)

Samme her :D har virkelig nydt dem i dag i det forfærdelige varme vejr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg siger også tak for en rigtig dejlig dag :glad Og tak for tippet om joggind bukserne fra H&M. Hoppede i dem med det samme jeg kom hjem og elsker dem allerede :)

Samme her :D har virkelig nydt dem i dag i det forfærdelige varme vejr!

Hehe, ja det er de mest behagelige bukser/shorts jeg har været i længe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker for en rigtig hyggelig dag i centeret i går ;)

glæder mig allerede til næste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker for en rigtig hyggelig dag i centeret i går ;)

glæder mig allerede til næste gang!

Ditto! :D uhm brunch....... :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hotsmiley.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig! Har været i Kolonihaven hele dagen og er ca ved at dø....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej - nogle mennesker er bare de UHELDIGSTE og jeg er desværre én af dem... jeg må virkelig have gjort noget dumt i et tidligere liv: mine svigerforældre skal ud og spise på den kinesiske mur imorgen kl 18, og de har fri mad og drikke i 4 timer... ej jeg kan TUDE... ikke at jeg hader mine svigerforældre, men pre-mum gruppen her er bare et frirum hvor svigermor bare ikke skal figurere... jeg vil gerne SELV bestemme hvornår jeg orker hende - og med mit held vil hun nok komme hen til os og snakke og gøre mig virkelig flov... årh man jeg er træt af verden lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej - nogle mennesker er bare de UHELDIGSTE og jeg er desværre én af dem... jeg må virkelig have gjort noget dumt i et tidligere liv: mine svigerforældre skal ud og spise på den kinesiske mur imorgen kl 18, og de har fri mad og drikke i 4 timer... ej jeg kan TUDE... ikke at jeg hader mine svigerforældre, men pre-mum gruppen her er bare et frirum hvor svigermor bare ikke skal figurere... jeg vil gerne SELV bestemme hvornår jeg orker hende - og med mit held vil hun nok komme hen til os og snakke og gøre mig virkelig flov... årh man jeg er træt af verden lige nu!

nooovos!!!! :(

Jeg ka godt være pregzilla so og bede hende om at smutte da mødet er privat hvis hun bare bliver hængende xD kender ikke din svigermor så ved ikke om det gir bagslag på dig senere hen :/

Ville i hvert fald lige tilbydde ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Maja, hvor er det da bare mega uheldigt!! Jeg kan godt forstå du har det sådan.... Det ville jeg også. <_<

Altså...... Nu slynger jeg bare lige noget ud...... For mig kunne vi godt ændre lidt i planerne, og spise på fx china house eller djengis Khan i stedet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis du er rigtig heldig bliver det med bord så tæt på, at hun kan følge med i alt...

For mig har det ikke den store betydning om vi spiser det ene eller andet sted, bare vi får en hyggelig aften :) Jeg kender jo ikke rigtig Herning, så ved ikke hvad der er godt og hvad der er skidt, men skal nok dukke op, der hvor vi ender med at skal spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er enig - det skal ikke være den kinesiske mur :) bare jeg får mad indenbords er jeg glad xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er i søde... nu har jeg sovet lidt på det, jeg overlever det nok, hun kommer helt sikkert hen på et tidspunkt og siger noget, men andet vil jo også være lidt underligt. De er et stort selskab af sted så jeg håber hun er optaget, og hvis det bliver HELT vildt irriterende så kan vi jo finde et andet sted at fortsætte hyggen fx på en café. Tror bare jeg holder fast i at være høflig svigerdatter. Hun er jo ikke anderledes end hun plejer, det er mig der er dét, fordi mine grænser er mindre og mit filter for hvad der trænger ind er væk. Så skal jeg nok selv lige forsøge med nogle høflige hints eller direkte sige at hun kan ringe imorgen for det går lang tid inden vi kan ses igen fordi vi snart begynder at poppe ;) hvis nogen går pregzilla på hende så er det bare mig der skal høre hvor uhøflige dumme kællinger jeg omgås - det orker jeg ski ikke ;) især fordi det er i jo ikke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er i søde... nu har jeg sovet lidt på det, jeg overlever det nok, hun kommer helt sikkert hen på et tidspunkt og siger noget, men andet vil jo også være lidt underligt. De er et stort selskab af sted så jeg håber hun er optaget, og hvis det bliver HELT vildt irriterende så kan vi jo finde et andet sted at fortsætte hyggen fx på en café. Tror bare jeg holder fast i at være høflig svigerdatter. Hun er jo ikke anderledes end hun plejer, det er mig der er dét, fordi mine grænser er mindre og mit filter for hvad der trænger ind er væk. Så skal jeg nok selv lige forsøge med nogle høflige hints eller direkte sige at hun kan ringe imorgen for det går lang tid inden vi kan ses igen fordi vi snart begynder at poppe ;) hvis nogen går pregzilla på hende så er det bare mig der skal høre hvor uhøflige dumme kællinger jeg omgås - det orker jeg ski ikke ;) især fordi det er i jo ikke :kram

Det lyder som en idé med caféen :) der skulle gerne være en del steder at vælge imellem sådan en fredag aften i Herning..

Indrømmet; Jeg ville heller ikke orke det :rolleyes Så godt ord igen :D

Vi ses i aften :balloons :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig i hvert fald til at se jer...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig i hvert fald til at se jer...:)

I lige måde :balloons Så må vi se til om vi skal videre på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare i orden Maja ;) Synes bare lige jeg ville åbne for muligheden hvis det var :kram2

Jamen så holder vi fast i plan A, og mødes på den kinesiske mur :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER