TroldeMor

PRE-MUM (Ringkøbing,Skjern,Herning og omegn)

190 indlæg i dette emne

Ihh.... Jamen så er vi da hvert fald 4..... :loveshower

Skal vi så ikke lægge os fast på det, og så håbe flere kommer til?

pas.... skal vi ikke lade den stå ugen ud og så se på datoen i weekenden? så har folk mulighed for at svare tilbage.... tongue.gif

Det syntes jeg lyder som en plan piger!

Jeg må melde fra denne gang. Vi skal fejre min fars 60 års fødselsdag i sommerhus den weekend.

ØV!!! Men hvis det ikke bliver den 19 kan du jo stadig være med :kram2

Diden - Bor i Bording og har termin 23. Juni med 1. barn, har dog bonus datter på 8.

Du er så meget velkommen Diden! Vi havde en super dag i lørdags så det får vi helt sikkert igen!!!

jeg skal nok komme til at holde noget på et senere tidspunkt! elsker demoér..... muligvis efter vi har fået bebserne til verden! så er det måske også lidt nemmere at overskue om der er noget man mangler tongue.gif

skal nok råbe højt, hvis jeg får tilbudt at komme med til noget i mellemtiden også ;)

Lyder som en plan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, det lader til jeg ikke skal i sommerhus alligevel, så jeg vil også gerne med den 19. maj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til flere? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det lader til jeg ikke skal i sommerhus alligevel, så jeg vil også gerne med den 19. maj :)

Ej hvor dejligt!! Altså, måske ikke det med sommerhuset :blush Men skønt at du kan d. 19. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til flere? ;)

Det er der helt bestemt!! Det ville være super hvis du havde lyst til at komme med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt at der er så mange der har tid og lyst... go ide med at se i week hvordan det ser ud... Diden og Heidi I skal være hjertens velkomne! I vil ikke fortryde det... :loveshower

Og fedt at du kan alligevel Anita!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal nok komme til at holde noget på et senere tidspunkt! elsker demoér..... muligvis efter vi har fået bebserne til verden! så er det måske også lidt nemmere at overskue om der er noget man mangler tongue.gif

skal nok råbe højt, hvis jeg får tilbudt at komme med til noget i mellemtiden også ;)

Det var faktisk en go ide at mødes efter bebserne er født - netop fordi det kan være svært at sige nu, hvad man vil få brug for... så du råwer bare op, når der sker noget... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var faktisk en go ide at mødes efter bebserne er født - netop fordi det kan være svært at sige nu, hvad man vil få brug for... så du råwer bare op, når der sker noget... :loveshower

Du kan da umuligt mangle tøj, Tina. Med det du havde I skabe og kasser :D Ej, kan godt forstå du gerne vil købe noget nyt til hende også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt!! Altså, måske ikke det med sommerhuset :blush Men skønt at du kan d. 19. :)

Havde været inde og tjekke menukortet og var faktisk skuffet over jeg ikke skulle med :D haha ej det var virkelig hyggeligt i lørdags og glæder mig over jeg alligevel godt kan deltage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til flere? ;)

Selvfølgelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det lader til jeg ikke skal i sommerhus alligevel, så jeg vil også gerne med den 19. maj :)

Jubii smiley (er igen på fra mobil ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har slet ikke fulgt med >.< hvor er det der er sammenkomst d. 19. Maj? Og hvornår på dagen er det?

Det er min første dag på barsel så ku være en fed måde at fejre det på :D ska dog måske passe mine forældres hund, men er ikke sikker på endnu hvornår de kommer med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har slet ikke fulgt med >.< hvor er det der er sammenkomst d. 19. Maj? Og hvornår på dagen er det?

Det er min første dag på barsel så ku være en fed måde at fejre det på :D ska dog måske passe mine forældres hund, men er ikke sikker på endnu hvornår de kommer med ham :)

Det er ikke fast besluttet endnu at det bliver d. 19, men umiddelbart ser det ud til der er opbakning for datoen :) Det bliver på café Fry i Herning centret.... Kl 11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da umuligt mangle tøj, Tina. Med det du havde I skabe og kasser :D Ej, kan godt forstå du gerne vil købe noget nyt til hende også :loveshower

Hov hov - anita... :badgirl Men du har ret...:D jeg synes faktisk også at jeg har fået styret min største købelyst - det burde jeg også med alt det tøj... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi måske oppe på 7 stk nu -hvis jeg har talt rigtigt...

Troldemor

Sara

Majs

Minhemmeligeprofil

Diden

Heidi

Tina

......nu er det pinigt hvis jeg har glemt nogen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige opdateret lidt i første indlæg, så er det vist nemmere at følge med, sådan overordnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fast besluttet endnu at det bliver d. 19, men umiddelbart ser det ud til der er opbakning for datoen :) Det bliver på café Fry i Herning centret.... Kl 11 :)

Det lyder fedt :D Ligger den café nede i gågaden? Eller er det den nye oppe i Herning Centret?

Men jeg er helt klart med ^^ Jeg prøver lige at holde øje med om der kommer andre datoer op ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fast besluttet endnu at det bliver d. 19, men umiddelbart ser det ud til der er opbakning for datoen :) Det bliver på café Fry i Herning centret.... Kl 11 :)

Det lyder fedt :D Ligger den café nede i gågaden? Eller er det den nye oppe i Herning Centret? Men jeg er helt klart med ^^ Jeg prøver lige at holde øje med om der kommer andre datoer op ^^

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke jeg er på Polterabend (... kan altså være svært at planlægge noget som helst) vil jeg også gerne komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;)

det er lettere at spørge end at læse tilbage :$ tihi! Men den cafe er vildt go! Var derinde med min søster for en halvanden måned siden og det er ikke cafe portioner man får, det er nogle ordentlige menneske portioner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er lettere at spørge end at læse tilbage :$ tihi! Men den cafe er vildt go! Var derinde med min søster for en halvanden måned siden og det er ikke cafe portioner man får, det er nogle ordentlige menneske portioner :)

Ja, det er en skøn café...... Kommer der lidt for tit :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke jeg er på Polterabend (... kan altså være svært at planlægge noget som helst) vil jeg også gerne komme :)

Ej hvor fedt Louise vibe - det var lige før at jeg lige sku have at vide, hvem skal/kunne stå for det polterabend, så jeg lige kan fortælle dem at det ikke skal være den week... :rolleyes Kan du ikke snakke højt om til dem, at du skal til herning? Så må de ku forstå at det ikke lige skal være der... medmindre det selvfølgelig ligger fast allerede, så der ikke er noget at gøre... det ku bare være så hyggeligt hvis du kom med også!

:7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt Louise vibe - det var lige før at jeg lige sku have at vide, hvem skal/kunne stå for det polterabend, så jeg lige kan fortælle dem at det ikke skal være den week... :rolleyes Kan du ikke snakke højt om til dem, at du skal til herning? Så må de ku forstå at det ikke lige skal være der... medmindre det selvfølgelig ligger fast allerede, så der ikke er noget at gøre... det ku bare være så hyggeligt hvis du kom med også!

:7:

Haha - jo det er lige før. Aner ikke hvad langt de er, og om jeg ødelægger hele deres planlægning ved at fortælle dem i morgen, at vi påtænker at tage til Samsø i pinsen og sætte min fars urne ned :rolleyes Og hvis jeg så lægger veto på weekenden før også, så er de nok lidt på skideren :whistling

Men vil rigtig gerne med til :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - jo det er lige før. Aner ikke hvad langt de er, og om jeg ødelægger hele deres planlægning ved at fortælle dem i morgen, at vi påtænker at tage til Samsø i pinsen og sætte min fars urne ned :rolleyes Og hvis jeg så lægger veto på weekenden før også, så er de nok lidt på skideren :whistling

Men vil rigtig gerne med til :7:

Vil dog sige at HVIS de kidnapper dig den 19 så tror jeg ikke du skal være så ked af det - Syntes min polterabend var en af de bedste dage i mit liv og det var bare fordi folk virkelig havde gjort ALT det bare for MIN skyld - så fedt!!! Man føler sig forkælet og elsket på sådan en fed måde! Og så er det bare mega sjovt ikke at vide hvad man skal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da til at det går hen og bliver den 19! loveshower.gif

Ihh hvor jeg dog glæder mig til at se nye ansigter og gense dem fra sidst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER