TroldeMor

PRE-MUM (Ringkøbing,Skjern,Herning og omegn)

190 indlæg i dette emne

Og bare kig efter maverrne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes at lidt osen inden vil være helt fint :-) kender ikke skjern så godt, men vi kunne evt stå ved café sille kl 11 og så finde på noget sammen indtil de åbner? Så står der ikke nogen og er helt lost kl 11.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, lad os det :) Jeg er heller ikke særlig kendt i Skjern, men har da gps på telefonen, så vi skulle da kunne finde ned til butikkerne :P

Så ses vi bare i morgen kl 11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... jeg synes at det var en skæg kommentar - bare kig efter maverne... :lol

Det var da egentlig lidt "sjovt" at de først har åbent kl. 12 - for ville de ikke have sagt noget da Sara bestilte bord? Meget mystisk... men synes at det lyder som en rigtig go ide med en lille tur forbi Jane og Ko... jeg skal nok være tour-guide for en dag - jeg kender skjern temmelig godt efterhånden...

Og det er nok smart at vi holder ved kl.11 - netop i tilfælde af at det ikke er alle som når at læse det sidste her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh altså, sådan en hyggelig tråd får mig da til at ønske lidt, at jeg stadig boede i Skjern eller omegn! Håber i får en rigtig dejlig dag i morgen og så skal i da ind i Superbrugsen og hente gulerodsboller med hjem til kaffen, det er nemlig byens bedste :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh altså, sådan en hyggelig tråd får mig da til at ønske lidt, at jeg stadig boede i Skjern eller omegn! Håber i får en rigtig dejlig dag i morgen og så skal i da ind i Superbrugsen og hente gulerodsboller med hjem til kaffen, det er nemlig byens bedste :loveshower

Jamen du skal da være hjertens velkommen Agnethe! :loveshower Hvis du har lyst til at tage turen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du skal da være hjertens velkommen Agnethe! :loveshower Hvis du har lyst til at tage turen?

Det er en lige lovlig lang tur, når man ikke har bil, men kan da lige give lyd næste gang jeg er hjemme hos sviger eller mine forældre, så kan vi da godt sætte et møde op :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak for en super hyggelig dag piger.... hvor er det bare en fantastisk måde at bruge en lørdag på!

Glæder mig allerede til vi skal mødes i Herning.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak for en super hyggelig dag piger.... hvor er det bare en fantastisk måde at bruge en lørdag på!

Glæder mig allerede til vi skal mødes i Herning.... :loveshower

ja! tusind tak for en super hyggelig dag! cheerleader3.gif

det bliver rigtig sjovt at følge hinanden på lidt tættere hold! Glæder mig vildt til næste møde! 7.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak for en super hyggelig dag piger.... hvor er det bare en fantastisk måde at bruge en lørdag på! Glæder mig allerede til vi skal mødes i Herning.... :loveshower

ja! tusind tak for en super hyggelig dag! cheerleader3.gifdet bliver rigtig sjovt at følge hinanden på lidt tættere hold! Glæder mig vildt til næste møde! 7.gif

Jeg siger det samme.... Det er længe siden jeg har haft så hyggelig en lørdag :loveshower

Glæder mig også meget til næste gang vi ses!! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger også tak for en dejlig dag. Det var det hele vær, at køre den lange tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej i søde piger! vil igen lige informere om at jeg holder børnetøjs-demo fra "Fair-tail"

det er på søndag om en uge! altså den 29.april!!! kl. 19.30 hos mig :)

i er alle velkomne.... det kunne faktisk være rigtig hyggeligt! yay.gif

hvis i er interesserede i at komme, så send lige en privatbesked til mig! så får i mit nr. og adressen!

http://www.fairtail.dk/

knus Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige 1000 tak for en dejlig dag :loveshower Kom hjem med en masse overskud :tak .

Jeg nåede hjem og fik skiftet tøj og kan fortælle at man ikke kan se at man har amme indlæg på :whistling

(min mand fik et mindre grineflip da jeg fortalte at Sara sagde "du lækker" og jeg total uvidende fik svaret "er jeg lækker?" :lol ) - Og fødselsdagen overlevede vi - der VAR god mad :mam

Sara jeg kan desværre ikke komme på søndag, da en veninde holde babyshower for mig, men det lyder ellers vildt hyggeligt og kunne godt finde på at komme hvis du holder det en anden gang.

Jeg har kigget på datoer og hvis nu jeg bare skriver dem jeg kan så kan vi tage den der er flest der kan.

Maj:

- d. 19

Juni:

- d. 2

- d. 9

- d. 16

- d. 23

Jeg har kun skrevet lørdage fordi Herning centret ikke er så spændende om søndagen :whistling

Stedet bliver cafe Fry i herningcentret

http://www.cafefry.dk/

og tidspunktet bliver kl. 11 igen.

Glæder mig til at se jer (Igen) til noget kanon hygge og Baby snak :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige 1000 tak for en dejlig dag :loveshower Kom hjem med en masse overskud :tak .

Jeg nåede hjem og fik skiftet tøj og kan fortælle at man ikke kan se at man har amme indlæg på :whistling

(min mand fik et mindre grineflip da jeg fortalte at Sara sagde "du lækker" og jeg total uvidende fik svaret "er jeg lækker?" :lol ) - Og fødselsdagen overlevede vi - der VAR god mad :mam

Sara jeg kan desværre ikke komme på søndag, da en veninde holde babyshower for mig, men det lyder ellers vildt hyggeligt og kunne godt finde på at komme hvis du holder det en anden gang.

Jeg har kigget på datoer og hvis nu jeg bare skriver dem jeg kan så kan vi tage den der er flest der kan.

Maj:

- d. 19

Juni:

- d. 2

- d. 9

- d. 16

- d. 23

Jeg har kun skrevet lørdage fordi Herning centret ikke er så spændende om søndagen :whistling

Stedet bliver cafe Fry i herningcentret

http://www.cafefry.dk/

og tidspunktet bliver kl. 11 igen.

Glæder mig til at se jer (Igen) til noget kanon hygge og Baby snak :7:

Hvor er det godt du kommer med nogle datoer, for vi skal da klart have noget på plads, så vi kan ses igen :loveshower

Jeg er frisk på 19. Maj (og ville da elske hvis det blev der, da jeg så ikke er helt så tæt på termin :whistling )

I juni kan jeg MÅSKE d. 2 og så kan jeg d. 9..... Men senere vil jeg ikke rigtig planlægge noget på forhånd, så vil det nok blive med tilmelding/framelding dagen før, alt efter hvordan jeg har det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lørdag d. 19. er fin med mig tongue.gif

det skal nok blive super hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej i søde piger! vil igen lige informere om at jeg holder børnetøjs-demo fra "Fair-tail"

det er på søndag om en uge! altså den 29.april!!! kl. 19.30 hos mig :)

i er alle velkomne.... det kunne faktisk være rigtig hyggeligt! yay.gif

hvis i er interesserede i at komme, så send lige en privatbesked til mig! så får i mit nr. og adressen!

http://www.fairtail.dk/

knus Sara

Jeg ville faktisk rigtig gerne - som også jeg skrev tidligere - men har været så dum at foreslå netop den aften til vores pæd.seminarie-kaffe-klub... så der er jeg i dejbjerg den aften....er faktisk pænt træt af at jeg havde glemt det, for det ku være smadder hyggeligt - men jeg føler ikke rigtig at jeg kan være bekendt at melde fra, når jeg selv har foreslået datoen... jeg er simpelthen en skovl til at dobbelt-booke nogen gange...

Afholder du det en anden gang, tror du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige 1000 tak for en dejlig dag :loveshower Kom hjem med en masse overskud :tak .

Jeg nåede hjem og fik skiftet tøj og kan fortælle at man ikke kan se at man har amme indlæg på :whistling

(min mand fik et mindre grineflip da jeg fortalte at Sara sagde "du lækker" og jeg total uvidende fik svaret "er jeg lækker?" :lol ) - Og fødselsdagen overlevede vi - der VAR god mad :mam

Sara jeg kan desværre ikke komme på søndag, da en veninde holde babyshower for mig, men det lyder ellers vildt hyggeligt og kunne godt finde på at komme hvis du holder det en anden gang.

Jeg har kigget på datoer og hvis nu jeg bare skriver dem jeg kan så kan vi tage den der er flest der kan.

Maj:

- d. 19

Juni:

- d. 2

- d. 9

- d. 16

- d. 23

Jeg har kun skrevet lørdage fordi Herning centret ikke er så spændende om søndagen :whistling

Stedet bliver cafe Fry i herningcentret

http://www.cafefry.dk/

og tidspunktet bliver kl. 11 igen.

Glæder mig til at se jer (Igen) til noget kanon hygge og Baby snak :7:

Ja jeg havde det på nøjagtig samme måde... jeg var total overskudsagtig...

Godt at du lige nåede at få skiftet tøj - ellers havde du måske fået lidt mere opmærksomhed den aften, end hvad du måske ville bryde dig om...

Men godt at høre at der var go mad... det er jo nærmest 99 % af en fest.... specielt lige nu.. :whistling Jeg glæder mig nærmest til familie fester, fordi så er der nærmest garanteret go mad... (det er helt forfærdeligt at være så madglad)....

Jeg kan også d. 19 maj - jeg synes også at det er godt at det ikke ligger for langt ud i fremtiden, for vi sku da gerne have Christina med også... :loveshower

Uha, glæder mig allerede til næste møde.... med masser af :blabla og :toot :lolhit og en lille smule... :shop og helt klart :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg havde det på nøjagtig samme måde... jeg var total overskudsagtig...

Godt at du lige nåede at få skiftet tøj - ellers havde du måske fået lidt mere opmærksomhed den aften, end hvad du måske ville bryde dig om...

Men godt at høre at der var go mad... det er jo nærmest 99 % af en fest.... specielt lige nu.. :whistling Jeg glæder mig nærmest til familie fester, fordi så er der nærmest garanteret go mad... (det er helt forfærdeligt at være så madglad)....

Jeg kan også d. 19 maj - jeg synes også at det er godt at det ikke ligger for langt ud i fremtiden, for vi sku da gerne have Christina med også... :loveshower

Uha, glæder mig allerede til næste møde.... med masser af :blabla og :toot :lolhit og en lille smule... :shop og helt klart :7:

Ihh.... Jamen så er vi da hvert fald 4..... :loveshower

Skal vi så ikke lægge os fast på det, og så håbe flere kommer til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diden - Bor i Bording og har termin 23. Juni med 1. barn, har dog bonus datter på 8.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diden - Bor i Bording og har termin 23. Juni med 1. barn, har dog bonus datter på 8.

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må melde fra denne gang. Vi skal fejre min fars 60 års fødselsdag i sommerhus den weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh.... Jamen så er vi da hvert fald 4..... :loveshower

Skal vi så ikke lægge os fast på det, og så håbe flere kommer til?

Eller altså..... Det er måske også for hurtigt at bestemme noget? Vi er jo mange i gruppen herinde :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller altså..... Det er måske også for hurtigt at bestemme noget? Vi er jo mange i gruppen herinde :blush

pas.... skal vi ikke lade den stå ugen ud og så se på datoen i weekenden? så har folk mulighed for at svare tilbage.... tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pas.... skal vi ikke lade den stå ugen ud og så se på datoen i weekenden? så har folk mulighed for at svare tilbage.... tongue.gif

Hehe, jo lad os det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville faktisk rigtig gerne - som også jeg skrev tidligere - men har været så dum at foreslå netop den aften til vores pæd.seminarie-kaffe-klub... så der er jeg i dejbjerg den aften....er faktisk pænt træt af at jeg havde glemt det, for det ku være smadder hyggeligt - men jeg føler ikke rigtig at jeg kan være bekendt at melde fra, når jeg selv har foreslået datoen... jeg er simpelthen en skovl til at dobbelt-booke nogen gange...

Afholder du det en anden gang, tror du?

jeg skal nok komme til at holde noget på et senere tidspunkt! elsker demoér..... muligvis efter vi har fået bebserne til verden! så er det måske også lidt nemmere at overskue om der er noget man mangler tongue.gif

skal nok råbe højt, hvis jeg får tilbudt at komme med til noget i mellemtiden også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER