krstn

smerter.. hvad gør jeg?

9 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg er begyndt at få smerter i lænden, men jeg ved ikke om det er fordi jeg er gravid eller om det måske er fordi jeg ikke har en god arbejdsstilling på arbejdet.

Er det normalt at få ondt i lænden når man er gravid? Håber ikke at det er noget at jeg skal vænne mig til 5 måneder endnu :o)

Hilsen Kirsten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik også ondt i lænden, da jeg var ca lige så langt henne som dig... Jeg fik det fordi jeg ikke var god nok til at lytte efter hvad min krop kunne holde til. Jeg løb stadig.. Så efter jeg stoppede med det forsvandt lændesmerterne helt... Så tror helt sikkert at du skal se om du kan gøre noget ved din arbejdsstilling, så kan det være det går væk.. Ligeledes skal du tænke over ikke at løfte for meget og evt få slappet lidt af i løbet af dagen... Det er med at passe på sig selv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt man får ondt i lænden.. Pas på dig selv og mærk efter hvad din krop kan holde til.. Og sørg for de små pauser i løbet af dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, pas paa dig selv, for det er ikke rart at doeje med. Jeg har ondt i laenden i dag, men har ogsaa haft noget at se til de sidste dage. Tager en slapper og det er altsaa ok, naar man er gravid tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også døjet med lændesmerter, men hvis jeg sørger for at få svømmet eller dyrket anden "let" motion og strukket ud, min en gang om ugen mærker jeg ikke det store til det.

Jeg håber at du finder noget der hjælper!

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej kirsten.

Jeg har selv lidt af smerter i lænden baller og lår under og lidt tid efter min graviditet. Jeg gik til gravidmassage ved en klinik ved vestergade i odense og det hjalp virkelig meget! Der blev løsnet op i spændingerne og hvor var det bare fantastisk. De har en speciel briks så man kan ligge på maven det var virkelig rart!! Hvis du bor i nærheden af odense kan jeg sende dig et link til deres hjemmeside. Håber at det kan være til hjælp og held og lykke med din graviditet.

Hanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for alle de svar!

Jeg vil meget gerne have det link. Jeg kommer ofte til Odense, så det ville være rigtig dejligt. Mange tak )

Hilsen Kirsten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen

Klinikken hedder den hvide lotus www.hvidelotus.dk

For resten tilbyder de også fysioterapi så du kan få noget tilskud til behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også ondt i lænden og ned i den ene balle. Kan ikke se jeg kan gøre noget anderledes i hverdagen... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER