mette34

Tidlig scanning...

6 indlæg i dette emne

Jeg ahr bestilt en tid til en tidlig scanning... Jeg er 7+5 den dag jeg skal afsted...

Jer der har været til en tidlig scanning. Hvor tidligt var i afsted? Og fik i set hjerteblink?

Jeg glæder mig til at komme afsted, men man er da også nærvøs, for tænk hvis det ikke er som det skal være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var afsted 9+1 og det var stort at se der var en levende lille spire der inde. Men ellers var der ikke meget at se så tidligt.

Efter at ha fulgt en del tidlig scanning historier vil jeg bare sige, man skal være ret sikker på man er langt nok henne før det er en god ide, altså hvis man fx er 1-2 uger mindre henne end man troede, så kan man nå at få en grim forskrækkelse fordi der ikke er så meget at se endnu, og må vente en uge på afklaring om det vokser som det skal. Men ellers siger jeg bare god fornøjelse :goodluck :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted omkring 7+noget.. :) Og der var et fint blinkende hjerte :) :loveshower

Jeg var afsted igen 10+2, og der var en bønne-baby med arme og ben :loveshower

Ved NF blot 1½ uge senere, var der en mini-baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til en scanning da jeg var 7+0 pga brunligt udflåd (tidligere haft MA) og der var fint hjerteblink :7himmel Så vidt jeg husker ikke så meget andet man kunne se.

Gynækologen sagde dog også at det var ca. så tidligt som man kunne se det og ikke før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted 8+4/5 (kan ikke huske præcis. Men der var både hjerblink, noget der lignede baby og noget der begyndte at ligne arme og ben :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt bliver jeg scannet når jeg er 7+0 men denne gang blev jeg scannet 6+1 og 7+5 og der var fint hjerteblink begge gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER