Cloverblossom

Amme poncho

10 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Faldt i går i et magasin over denne fine amme poncho:

post-2304-007807000 1331113538_thumb.jpg post-2304-072967500 1331114010_thumb.jpg post-2304-083689700 1331114017_thumb.jpg post-2304-080642300 1331114024_thumb.jpg

Har aldrig selv tænkt på ideen med en poncho til at afskærme, men når man ammer ude, og ikke lige har lyst til at flashe :hophop eller baby har brug for ro fra ydre stimuli for at koncentrere sig om at spise, virker det da som en super "redskab"...

Vil man købe den, koster den her umiddelbart 300 kr. men den ser jo super simpel ud, så jeg har bestemt mig for, at sådan en kan jeg da sagtens selv sy ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den ser lækker ud.. Men ellers kan et svøb eller en stofble også let bruges.. Og dækker mig da til så vi ikke støder nogen, men folk kan nok se noget hvis de glor meget.. Dem om det, jeg synes det er det mest naturlige at amme sit barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt at svøb eller stofble også fungerer fint - altid godt med så mange alternativer som muligt :super

Jeg vil også sige, at selvfølgelig skal man tage hensyn, men som du også siger, kan folk altså også bare kigge den anden vej, hvis det virkelig generer dem! Amning er nemlig naturligt, og det er udelukkende for min egen blufærdigheds skyld / barnets behov for ro, at jeg vil foretrække at kunne dække mig til, når vi er ude.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser lækker ud.. Men ellers kan et svøb eller en stofble også let bruges.. Og dækker mig da til så vi ikke støder nogen, men folk kan nok se noget hvis de glor meget.. Dem om det, jeg synes det er det mest naturlige at amme sit barn :)

Vi er fuldstændig enig i at amning er noget af det mest naturlige, men det er så ikke alle der har lyst til at se på det. Nogle føler sig faktisk pinligt berørt over at se det, og ja så kan de da bare kigge den anden vej.. Det er bare for sent hvis de først har set det. En anden ting er jo, at nogle kvinder slet ikke ammer deres baby, når de er i byen fordi de er flove over at vise attributterne frem, Her behøver de slet ikke tænke over det.

Jeg syns den poncho er genial, og havde selv overvejet at lave noget lignende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er fuldstændig enig i at amning er noget af det mest naturlige, men det er så ikke alle der har lyst til at se på det. Nogle føler sig faktisk pinligt berørt over at se det, og ja så kan de da bare kigge den anden vej.. Det er bare for sent hvis de først har set det. En anden ting er jo, at nogle kvinder slet ikke ammer deres baby, når de er i byen fordi de er flove over at vise attributterne frem, Her behøver de slet ikke tænke over det.

Jeg syns den poncho er genial, og havde selv overvejet at lave noget lignende

Synes også den er super smart :) Og ja tror vi er helt enige der skal være plads til alle, har hørt skrækhistorier om folk der sidder og flasher og lufttørrer bryster på cafe ha ha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cloverblossom du må jo lige vise resultatet af dine sykundskaber når du er blevet færdig :) Lyder smart at have mange muligheder, så er man sikker på at amning i offentligheden ikke bliver et problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk. Og så enkelt. Sådan må jeg have mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er den smart; Hvor købes den henne???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er super smart! Jeg fandt en anden dims, da jeg selv ventede mig, som jeg også synes var smart nemlig mamascarf

Black%202_mamascarf.jpg

I bund og grund har den samme funktion, den kan bare bindes om halsen og så køre man ellers derudaf - jeg fik dog desværre hverken prøvet min eller brugt den fordi min lille bølle i hvert fald ikke gad det ammepjat! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil helt sikkert lægge et billede ind, når jeg har fået kreeret en :) Det kan meget vel blive det næste projekt efter den ammepude jeg er ved at sy lige nu :goodluck

Jeg har fundet den på denne hjemmeside KLIK KLIK.

På hjemmesiden skriver de også den også kan bruges som tørklæde ved at vikle den rundt om halsen.. Den er da også smart den du har der AgnetheV :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER