Tina80

Blærebetændelse- farligt??

10 indlæg i dette emne

Tror jeg har fået blærebetændelse for det sviger når jeg tisser, og bløder lidt dråber da jeg tørrede MIG ( men ved ikke om det skyldes evt. Blærebetændelse eller min egen tilstand) men jeg kan ikke komme til lægen før i morgen, så er nervøs gir om det kan fremprovokere abort!!!!@

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan være farligt hvis man går med det i længere tid; Men eftersom du nok er blevet tjekket for kort tid siden, kan en blærebetændelse ikke være skyld i en abort nu :) Jeg har selv været frygtelig nervøs, og googlede det; og der står at det kan fremkalde en abort.. Min egen læge beroligede mig og sagde at det som sagt kun var i sjældne tilfælde, og kun hvis man går med det i længere tid, og at det var næsten umulig som gravid, da man blev tjekket så ofte (Netop en af grundene til de rutinemæssigt tjekker) :) Så tror virkelig ikke du skal være bekymret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min urin blev sidst tjekket den 20/2.... Så det er jo lidt tid siden! Men har først fået ubehag i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min urin blev sidst tjekket den 20/2.... Så det er jo lidt tid siden! Men har først fået ubehag i går.

Det er også kun små 14 dage siden jo :) Hvis det skal være farligt er det måneder der skal være tale om :) Så tror bestemt ikke du skal være nervøs for om blærebetændelsen går ind og "gør noget"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan man godt bløde lidt ved blærebetændelse? Der kom er par dråber da jeg tørrede mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan faktisk også være svamp.

Jeg opdagede jeg var gravid en fredag, ved at jeg havde taget en test, og om søndagen, begyndte det at svi rigtig meget når jeg tissede, og tog til lægen om mandagen, trode nemlig jeg havde fået blærebetændelse, men det viste sig at være svamp.

Jeg havde blærebetændelse i starten af graviditetn da jeg ventede mit første barn, og jeg har en sund og rask datter på 4 år.

Tror ikke du skal bekymre dig. begge dele er jo meget nomalt i en graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg faktisk ikke, men umiddelbart kan jeg da forestille mig at hvis man har blærebetændelse, så er man jo "ekstra sart" down there, også kan der komme lidt blod fra en rift eller lignende. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det måske kan være svamp, for det klør dernede og meget udflåd (gullig) men får lige tjekket for en sikkerheds skyld om det kan være blærebetændelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart kunne det godt være blærebetændelse. Men da der kun var 1+ i testen ville lægen sende den til dyrkning.

Men da hun hørte om mine symptomer ville hun lige trykke MIG på maven. Og der gjorde det ondt nederst i maven og helt ude i siden. Så for en sikkerheds skyld blev jeg sat på en pencelinkur mod blærebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke unormalt at tisse blod, direkte blodrødt blod, når man har blærebetændelse. Mange siger jo ellers tit at det ikk er blod, men bare mørkt tis pga betændelsen. MEN der er altså nogen der bløder rigtigt, jeg er selv en af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER