A.K.

Gavekort til forkælelse men kan jeg bruge det?

13 indlæg i dette emne

Min mand er så dejlig, og i fødselsdagsgave i går fik jeg et gavekort af ham, til en omgang forkælelse. Det skulle vist være med både plukkede bryn, farvede vipper og bryn, hårklipning samt enten fuld farve eller striber.

Nu har jeg jo læst at man ikke skal bruge farver mens man er gravid, men kortet er kun gyldigt i 6 måneder så what to do??

Ville i bruge det (kunne nemlig godt tænke mig at bruge det i forbindelse med vi skal holde konfirmation i maj), ville i ringe og få gyldigheden forlænget eller ville i få pengene tilbage? Jeg vil jo allerhelst IKKE komme ud i det sidste, da jeg ved min mand har gjort det for min skyld :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Supersødt af ham :) Jeg ville ringe og høre om jeg kunne få gyldigheden forlænget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg ville fortælle manden hvor sød og dejlig en gave det er han har givet, hvor meget jeg gerne ville bruge den, og så fortælle at det desværre anbefales at man ikke skal farve hår mens man er gravid, ligesom man heller ikke skal drikke alkohol, så jeg kan desværre ikke bruge det :( For han har jo nok ikke vidst det og ville bare være sød. Du kan ikke bytte det til noget massage eller spa behandling eller lignende?

Personligt ville jeg ikke bruge det, men jeg går heller ikke så meget op i mit hår - har dog overvejet vipperne, men droppede det igen. Prøv at hør din læge ad om hvor giftigt/skadeligt det er. Det har jo været i medierne at jordemødre siger man godt kan drikke lidt under graviditeten, så spørgsmålet er hvor skadeligt farvning er. Jeg ved det ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville absolut ikke bruge det. Min frisør har fortalt at gravide frisører har fået børn med alle mulige skavanker og der er ret meget evidens for at det skyldes farven. De står selvfølgelig med det hver eneste dag så der er da en forskel, men nej jeg turde ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også sådan et gavekort, da jeg var gravid, men jeg valgte at gemme det.

Hvis jeg var dig ville jeg høre om det ku forlænges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også ringe og forlænge det, eller bruge det du KAN af den og så vente med farvning til efter du har født - din mand ville jo gøre det så sødt, og på den måde kan du jo få brugt lidt af den - og så spørge om du kan få farvet senere!

(en anden ting, er der ikke noget med at gavekort IKKE kan være tidsbegrænsede? Man HAR jo brugt pengene på dem. Min mand siger at gavekort gælder i 5 år ifølge købeloven!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle frisører arbejder også med hårfarve som ikke skulle kunne påvirke barnet.. Så hvis alt andet mislykkes, så ville jeg da høre om muligheden for dette..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må ringe til frisøren på tirsdag og høre, hvad mulighederne er.

Tak for alle jeres svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så hørt forkert, for det var ikke farvning af håret, men hårkur der var med. Det er kun bryn og vipper, og frisøren har sagt det er uskadelige produkter. Min mand havde faktisk spurgt om det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor dejligt!!! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det da en sød og betænksom mand du har dig... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, sikke en lækker gave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER