SaraLK

PRE-MUM gruppe

53 indlæg i dette emne

Slet ingen fyn/odense mødre der er friske?

Jeg er klar på Odense :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også klar på en i Odense :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii :D Så er vi da nogle stykker fra Odense :loveshower Hvem, hvornår og hvor? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii :D Så er vi da nogle stykker fra Odense :loveshower Hvem, hvornår og hvor? :loveshower

Jeg er åben for næsten alt, da jeg alligevel bare går hjemme, er dog ude at rejse fra 27.marts - 3.april :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også frisk.. Men er fra nordsjælland.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at der er så mange der er med på at mødes - så det var vist et godt initiativ Sara! :glad :toot :7:

Skulle vi prøve at finde ud af noget i Skjern evt? Er der nogen som ku være friske på det? For hvis vi er mange, der vil samles kan jeg sagtens få lov til at låne min arbejdsplads ( et fritidshjem) og så ku vi arrangere noget der - det ligger i Skjern. Og er vi ikke så mange, så kan vi mødes i Faster (8 km fra Skjern og 12 km fra videbæk).

Jeg er også med på at køre de der 40-45 km, hvis det blev i Herning eller andre byer. Synes bare at det er fedt at der er så go stemning herinde for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at der er så mange der er med på at mødes - så det var vist et godt initiativ Sara! :glad :toot :7:

Skulle vi prøve at finde ud af noget i Skjern evt? Er der nogen som ku være friske på det? For hvis vi er mange, der vil samles kan jeg sagtens få lov til at låne min arbejdsplads ( et fritidshjem) og så ku vi arrangere noget der - det ligger i Skjern. Og er vi ikke så mange, så kan vi mødes i Faster (8 km fra Skjern og 12 km fra videbæk).

Jeg er også med på at køre de der 40-45 km, hvis det blev i Herning eller andre byer. Synes bare at det er fedt at der er så go stemning herinde for det...

Jamen vi skal jo starte et sted, og hvis du kunne have lyst til at arrangere første møde, så ville det da være fedt! Jeg er hvert fald med på det ;) :balloons

Om det bliver Skjern eller Faster er ligegyldigt for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi skal jo starte et sted, og hvis du kunne have lyst til at arrangere første møde, så ville det da være fedt! Jeg er hvert fald med på det ;) :balloons

Om det bliver Skjern eller Faster er ligegyldigt for mig :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skjern ville være rigtig fint for mig.. Der er også kun 35-40 km.. smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo godt - hvis der er et alternativ, så kom endelig med det! Eller hvis der er flere som er friske på at mødes i Skjern, så meld jer endelig banen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odense. Jeg kan de fleste dage (når først jeg har en bil hjemme), dog ikke i uge 12, hvor min mand har ferie og der allerede er lagt mange planer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem fra Odense/fyn vil stå for det? Skal vi mødes privat eller på en cafe eller noget? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er med på Skjern/ Faster, så snart jeg har overstået min NF på Mandag!

skal vi ha fundet en dato?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem fra Odense/fyn vil stå for det? Skal vi mødes privat eller på en cafe eller noget? :)

Jeg kan sagtens ligge hus til, men I vil nok synes det er for langt at skulle nord for Otterup??

Ved selvfølgelig ikke, hvor I andre bor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er med på Skjern/ Faster, så snart jeg har overstået min NF på Mandag!

skal vi ha fundet en dato?

Bestemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne være en go ide - for det kan mange gange godt være lidt af en udfordring, når man er flere der skal mødes...

Jeg har tænkt lidt over det med mødestedet - vi kunne jo også mødes et sted hvor man ku få noget at spise? Eller hvad synes I vi skal gøre?

Hvor mange er vi indtil videre, som vil mødes i Ringkøbing/Skjern/Herning - området?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens ligge hus til, men I vil nok synes det er for langt at skulle nord for Otterup??

Ved selvfølgelig ikke, hvor I andre bor?

Jeg bor i Odense C, så længe der kører bus, så kan jeg komme :) Har desværre ikke bil.. :) (ellers er der måske en anden inde fra byen der giver et lift?)

Jeg kan:

19 marts

20 marts

21 marts

25 marts

29 marts

30 marts

31 marts

1 april

2 april

3 april

5 april

6 april

10 april

11 april

16 april

Hvis det skal være indenfor den næste måned :P Jeg arbejder de andre dage, så der kan jeg kun om aften (får fri kl 18) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en speciel gruppe/tråd for Ringkøbing,Skjern,Herning området i "skal vi mødes" forumet.......

Så kan vi bedre holde styr på hvad der hører til hvor :)

Den er HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Odense C, så længe der kører bus, så kan jeg komme :) Har desværre ikke bil.. :) (ellers er der måske en anden inde fra byen der giver et lift?)

Jeg kan:

19 marts

20 marts

21 marts

25 marts

29 marts

30 marts

31 marts

1 april

2 april

3 april

5 april

6 april

10 april

11 april

16 april

Hvis det skal være indenfor den næste måned :P Jeg arbejder de andre dage, så der kan jeg kun om aften (får fri kl 18) :)

Der kører desværre ikke bus herude meree :( (ekstrem t at fjerne al busdrift på store dele af Nordfyn. Turismen bliver jo også ramt, når man er afhængig af bil for at kunne handle, hvis man lejer et sommerhus ell.lig.)

Men lad os mødes inde i byen :)

Kan ikke d. 13/3 og heller ikke i uge 12, men ellers de fleste dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan godt mødes ved mig; Ellers kan vi mødes på en cafe eller Jensens eller noget i den stil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Odense C, så længe der kører bus, så kan jeg komme :) Har desværre ikke bil.. :) (ellers er der måske en anden inde fra byen der giver et lift?)

Jeg kan:

19 marts

20 marts

21 marts

25 marts

29 marts

30 marts

31 marts

1 april

2 april

3 april

5 april

6 april

10 april

11 april

16 april

Hvis det skal være indenfor den næste måned :P Jeg arbejder de andre dage, så der kan jeg kun om aften (får fri kl 18) :)

Jeg er med på 10 eller 11. april og jeg bor i Odense NV, har bil og har plads til et par stykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på 10 eller 11. april og jeg bor i Odense NV, har bil og har plads til et par stykker

Det kunne jo være fedt så :D Jeg er frisk, ligemeget hvor (på de dage jeg kan) hvis jeg kan få et lift :P :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan godt mødes ved mig; Ellers kan vi mødes på en cafe eller Jensens eller noget i den stil?

Gerne noget der ikke koster en formue, har et lidt stramt budget pt. men bager til gengæld gerne en kage og tager med (eller overtaler nok min mand til det, det er ham, der bager her i huset ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med os fra Randers og omegn hvad siger i skal vi også se at finde en dag og sted? Skal det være privat eller på cafe? Hvad siger i og er der flere derude om vil med?

Lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med os fra Randers og omegn hvad siger i skal vi også se at finde en dag og sted? Skal det være privat eller på cafe? Hvad siger i og er der flere derude om vil med?

Lykke

Det kunne da være hyggeligt med en kop latte et sted i byen, måske café k.?

Fra næste uge af, kan jeg alle dage ;-) ferie inden barsel ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER