Nausikaa

Andre, der har mærket baby?

33 indlæg i dette emne

Jeg er meget i tvivl. Har kun prøvet på at mærke noget ved at lægge hånden på maven, men ikke ellers. Har lidt svært ved at mærke om det er min puls jeg mærker, eller babyen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget i tvivl. Har kun prøvet på at mærke noget ved at lægge hånden på maven, men ikke ellers. Har lidt svært ved at mærke om det er min puls jeg mærker, eller babyen

Hvis du er i tvivl om det er din puls så lig din ene hånd på maven og den anden tager du din puls på halsen. Så vil du kunne se om de følges ad. Jeg mærker tit min puls når jeg ligger hænderne på maven men har som sagt (hvad jeg ved af) ikke mærket Spunken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne nu? ( er på mobilen så kan ikke se det) Er din moderkage forliggende - altså ned foran livmoderåbningen eller ligger den "bare" ud mod mavsen?

den er bare ud mod mavsen :) og er i dag 17 uger henne så ikke langt som dig, så det kan du vel ikke bruge til så meget alligevel :) der er jo en anden i august som har moderkagen samme sted men mærkede liv i uge 18! så håber helt vildt på sammen oplevelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet her endnu, har væbnet mig med tålmodighed, er jo ingen lille pige så der går nok nogle uger endnu!

Det er også ok, jeg ved jo det nok skal komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubiiijubiii!loveshower.gif Nu kan jeg mærke spark! Det er nærmest gået fra ingenting overhovedet til hel vild aktivitet, og i dag da jeg kom hjem fra skole og lagde mig på ryggen i sofaen, kunne jeg ikke være i tvivl længere for da jeg lagde hænderne på maven så kunne jeg mærke de små puf udenpå også! Jeg blev helt forskrækket over hvor kraftige de kunne være.. min mand har også mærket omkring 3 spark lige efter hinanden,thihi.. det er så livsbekræftigende og hyggeligt og jeg er vildt glad for at jeg kan mærke det allerede i uge 18. når min moderkage ligger udad.. måske har den rykket sig lidt til bagud?.. nu vil jeg ligge mig ned og nyde de små spark, for de går helt amok nu :D

fyldt med kærlighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig intet her, kun enkelte bobler/sommerfugle, men der går flere dage i mellem at jeg mærker noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke mærket noget med sikkerhed endnu. Men jeg er jo også en "stor" pige og 1. gangs gravid, er sikker på det kommer i løbet af de næste uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg også mærke lille pigen mærkede hende første gang den 27/3 men var ikke sikker på at det var hende men er 100 procent sikker nu.

Jeg mærker hende hverdag nogle dage mere end andre.

Men hun er meget aktiv når mor her har været oppe og tisse om natten så syntes hun der skal værre fest.

Men det er lige meget for hvor er jeg glad for at jeg kan mærke at der er gang i hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER