Laustsen

SÅ fik jeg min Iphone

28 indlæg i dette emne

Og NEJ den er lækker, hvordan har jeg dog overlevet uden den så længe :D

Hvilke apps skal jeg bare have på den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din iPhone :hurra

Nu har jeg så en HTC Desire, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med apps- kunne bare godt genkende glæden over en ny phon- held og lykke med den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh.. det der spil med bobleplast ;-)

Kender ikke rigtigt noget til den endnu..

Min ligger i køkkenet og venter på at mit nummer bliver flyttet...

Og det kan kun gå for langsomt, den virker simplethen SÅ lækker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din iPhone :hurra

Nu har jeg så en HTC Desire, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med apps- kunne bare godt genkende glæden over en ny phon- held og lykke med den :D

:P Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu ved jeg jo ikke om du er gravid eller planlægger at blive det, men ellers kan jeg foreslå 2 apps til din iphone.

Free menstrual calender (fra tamtris) her kan du følge din menstruation, ægløsning, hvornår I har sex og få et godt overblik over projekt baby. Brugte den da vi skulle forsøge at blive gravide og blev det efter 5 måneder :loveshower

Hvis du er gravid : Babybump (fra Alt12) her kan du følge din graviditet med hvad der sker i kroppen og med baby (den er dog amerikansk så der er nogen ting der er anderledes) du kan følge din vægt og mavestørrelse, tracke hvornår du mærker liv og når fødslen går i gang kan du følge dine veer.

Af ikke fødselrelaterede ting kan jeg da anbefale : Tvguideplus, facebook, krak, trailers int. rejseplanen, karolines kogebog, taptap revenge og movie quiz.

Held og lykke med din nye fon.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din nye Iphone :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooh year... Hvordan kunne man leve uden... Jeg forstod det heller ikke da jeg fik min :D

Apps... åååh gud jeg har mange :whistling Dem jeg bruger allermest er:

Messenger

ShopShop

Endomondo

TheVoice

Shazam - den kan genkende musik hvis du eksempelvis hører en sang i radioen og vil vide hvem det er... SINDSSYGT smart

TV2TVtid

BMI Calculator

Krak

YouSee tvguide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du skal ha' angry birds - fordi det er det allermest åndsvage spil til telefonen .. til gengæld bliver man nemt afhængig af de skøre små fugle :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iphone er en uundværlig ting i min verden ;)

Jeg ELSKER ELSKER ELSKER det stykke teknik... :7himmel

Mine yndlings App er:

Shopshop

BlogPress

Facebook

LaDiDa

PS Express

Cut the Rope - sååå sødt/sjovt spil

WakeMeUp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din Iphone..

Elsker også min og vil ikke undvære den..

Libero har en app som man følger graviditeten.

BusTogMetro som viser bus/tog tider hvor man er lige nu, den gælder til ht-området, så ved ikke lige hvor du bor.

Endomondo:En app hvis du træner følger din rute.

Og så tv2 nyhederne og vejret.

Det er dem jeg bruger mest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gerne flere apps :loveshower

Og ikke noget med børn eller gravidite, vi har fået de børn vi skal have og jeg er faldet for alders grænsen tror jeg hvad det angår, jeg runder et skarpt hjørne til jul :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din nye fon :glad :glad

Jeg har ikke sådan en, og tror heller ikke jeg får det før tastatur telefoner er helt døde, jeg fatter simpelthen ikke det touch desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din nye fon :glad :glad

Jeg har ikke sådan en, og tror heller ikke jeg får det før tastatur telefoner er helt døde, jeg fatter simpelthen ikke det touch desværre :(

ja se det troede jeg nemlig heller ikke jeg gjorde, men det er SÅ nemt på iphone - de andre jeg prøvede havde jeg svært ved, men det her går som en leg, jeg var før KUN til tastatur foner, men jeg er nu omvendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja se det troede jeg nemlig heller ikke jeg gjorde, men det er SÅ nemt på iphone - de andre jeg prøvede havde jeg svært ved, men det her går som en leg, jeg var før KUN til tastatur foner, men jeg er nu omvendt

Nåe jamen så er det jo bare sådan en jeg må ha engang, Jørn har haft en samsung- forfærdeligt, kunne ikke engang finde ud af at ringe op <_<

Den han har nu er en HTC, da hans tlf ringede den anden dag var jeg godt nok på den, for jeg kunne ikke finde ud af at ta den :oops

Nåe men hva pokker, alt kan vel læres, men min tlf virker heldigvis list endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor er du heldig :super jeg har lige bestilt en igennem mit arbejde, men får den først til januar.

Tror lige jeg vil følge med herinde hvis der kommer nogle fif til lækre aps :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåe jamen så er det jo bare sådan en jeg må ha engang, Jørn har haft en samsung- forfærdeligt, kunne ikke engang finde ud af at ringe op <_<

Den han har nu er en HTC, da hans tlf ringede den anden dag var jeg godt nok på den, for jeg kunne ikke finde ud af at ta den :oops

Nåe men hva pokker, alt kan vel læres, men min tlf virker heldigvis list endnu :D

Jaog så er det hele lykkedes mig at hitte ud af helt uden brugsforvirrinen, fordi jeg købte den brugt af en af vores turnuslæger der hellere ville have en 4 istedet for denne 3gs 32 gb - så jeg prøvede mig bare frem og det meste er super logisk, min gamle taste fon far samsung er mere bøvlet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også vild med min, tror ikke jeg kunne leve uden ;)

Jeg har:

Boligsiden (vi kigger pt. efter hus, de har websiden Boligsiden.dk)

Danske Bank (Genial, hvis man har Danske Bank)

Rejseplanen

Tjek supermarked

Diverse kogebøger, der er mange gratis

Gmail

Radio apps, P3 og Voice

Yousee tv guide (den bedste på markedet pt. IMO)

Krak

Trafikken.dk

Facebook

PS ekspress

Det er dem jeg bruger mest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med telefonen :hurra

Jeg har en millard apps, men dem jeg bruger mest er:

-IPeriod - til at holde styr på ens cyklus. Brugte den os før vi gik i gang med projekt baby, og synes den er GENIAL!

-Angry Birds - Det bedste spil der findes til iPhonen :)

-Flashlight - Gør at du kan bruge din telefon som lommelygte. Genialt hvis der er mørkt ved døren, bilen osv

-Doodle Jump - Simpelt og hyggeligt spil der er rigtig godt som tidsfordriv

-The Impossible Test - Fordi man skal ha mindst én åndsvag, men svær test på telefonen ;)

-Talking Carl - Underlig rød "fyr" der efteraber hvad du siger, griner hvis du kilder ham, og siger av hvis du prikker ham i øjnene. Rigtig god underholdning til børn (og barnlige sjæle :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med telefonen :hurra

Jeg har en millard apps, men dem jeg bruger mest er:

-IPeriod - til at holde styr på ens cyklus. Brugte den os før vi gik i gang med projekt baby, og synes den er GENIAL!

-Angry Birds - Det bedste spil der findes til iPhonen :)

-Flashlight - Gør at du kan bruge din telefon som lommelygte. Genialt hvis der er mørkt ved døren, bilen osv

-Doodle Jump - Simpelt og hyggeligt spil der er rigtig godt som tidsfordriv

-The Impossible Test - Fordi man skal ha mindst én åndsvag, men svær test på telefonen ;)

-Talking Carl - Underlig rød "fyr" der efteraber hvad du siger, griner hvis du kilder ham, og siger av hvis du prikker ham i øjnene. Rigtig god underholdning til børn (og barnlige sjæle :P )

jamen, så er talking carl lige noget for mig, og er hermed hentet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen, så er talking carl lige noget for mig, og er hermed hentet :D

Den må jeg da også lige hente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med telefonen :hurra

Jeg har en millard apps, men dem jeg bruger mest er:

-IPeriod - til at holde styr på ens cyklus. Brugte den os før vi gik i gang med projekt baby, og synes den er GENIAL!

-Angry Birds - Det bedste spil der findes til iPhonen :)

-Flashlight - Gør at du kan bruge din telefon som lommelygte. Genialt hvis der er mørkt ved døren, bilen osv

-Doodle Jump - Simpelt og hyggeligt spil der er rigtig godt som tidsfordriv

-The Impossible Test - Fordi man skal ha mindst én åndsvag, men svær test på telefonen ;)

-Talking Carl - Underlig rød "fyr" der efteraber hvad du siger, griner hvis du kilder ham, og siger av hvis du prikker ham i øjnene. Rigtig god underholdning til børn (og barnlige sjæle :P )

Er de alle FREE eller har du betalt for nogle af dem søde?? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se, at jeg bliver nødt til at få mig sådan en Iphone på et tidspunkt...Men de er godt nok dyre ! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de alle FREE eller har du betalt for nogle af dem søde?? ^_^

Jeg har betalt for nogen af dem.. Nogen bestemte du tænker på? For tit kan man jo hente en light version for at prøve, så det gør jeg tit, og kan jeg li det, jamen så betaler jeg gerne for varen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEj Pia

Velkommen i klubben.

Man blir DYBT afhængig af den telefon.

jeg var uden in i 14 dage og har sjælendt følt mig så nøgen ;)

Men af Apps, som jeg ikke kan leve uden har jeg

- DMI

- Hipstamatic (det fedeste kamera)

- Rejseplanen

- Facebook

- Skype

- Ikea kataloget (hi hi... man er vel fanatisk)

Til ungerne har jeg

- Talking Tom - den snakkede kat, som man kan nusse, slå, give mælk, få til at prutte osv

- Vocal Zoo - en masse billeder af dyr, som når man trykke rpå dem siger den lyd, som dyret siger

- AlphaBaby - Tag billeder af alt muligt og indtal selv, hvad de forestiller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har smidt vores nemidé derpå.. Super nemt at man kan følge med bare ved et enkelt klik hvor end man er :) Så har jeg også et fitnees program på.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER