janniethorup

bækkensmerter og gåture

7 indlæg i dette emne

Jeg kunne tænke mig, at jeg var lidt mere aktiv end jeg er på nuværende tidspunkt. Jeg har jo som beskrevet i en anden tråd, svære bækkensmerter, mit spørgsmål er så...hvad må jeg gøre?

Jeg har hørt, at der er i min by er rigtig god graviditetspilates (jeg kan dog ikke finde ud af hvorhenne?) det kunne jeg godt tænke mig at prøve. Men ellers tænker jeg, hvor meget må jeg fx gå ture...jeg har en lille hund, som godt kunne trænge til at komme lidt ud og min datters vuggestue ligger ca tre km fra vores hus. Kunne man evt gå til og fra vuggestue med hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må gerne gå, gode lange ture, hvor du lytter til kroppen :) sørg for der er god ballance mellem hvile og aktivitet :kram2 accepter de dage hvor kroppen ikke vil være med og giv den, den ekstra ro :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne gå, gode lange ture, hvor du lytter til kroppen :) sørg for der er god ballance mellem hvile og aktivitet :kram2 accepter de dage hvor kroppen ikke vil være med og giv den, den ekstra ro :kram

What she said ditto.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

enig med Henriette og Camilla :) så længe du lytter til kroppen, så vil gå-ture være fin motion... ellers kunne du evt. overveje svømning eller cykling, det skulle være mere skånsomt, når man har bækkensmerter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer selv med bækkenløsning, men svømmer 1-2 gange om ugen og forsøger så vidt muligt at komme i træningscenteret en enkelt gang eller to, hvor jeg nyder at cykle b.la.

Jeg går også en gang imellem, men knap så lange ture.. For mit vedkommende, ville 6 km være alt for langt.. Men en lille tur med hunden et par gange om dagen er godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt de dage hvor min bækkenløsning ikke er for slem at gå nogen gode ture i stille og rolig tempo og jeg syntes faktisk det hjælper lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke det er rart at gå for lange ture. Jeg får simpelt hen så ondt bagefter i bækken såvel som symfyse. Små ture er ok. Til gengæld er det super fint at cykle for mig. Det hjælper meget på almentilstanden, synes jeg. Jeg cykler små 10 km om dagen, fordi jeg cykler på job.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER