mikaela

ska jeg regne med pige eller????

13 indlæg i dette emne

Først vil jeg bare lige starte med at sige hej til jer alle sammen da jeg er ny herinde :balloons

Jeg var til MD scanning tirsdag d. 14 feb. Hvor jeg gerne ville vide kønnet! Men dda bebs lå med samlet ben, ville jordmoderen ikke siger 100% kønnet, men sagde at som det så ud, var det en lille prinsesse. Skal jeg regne med det?????

Andre jeg har snakket med har sagt at de har fået den samme afvide, og det er blevet en pige. synes også bare det ville være ret irriterende at stå med alt i lyserødt og så får vi en dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok punge de 300 kr ud og få en kønsscanning.... Men du kan jo også vente og se, og købe kønsneutralt :)

Jeg turde nok ikke satse på en pige...... Ikke nok til at begynde at shoppe lyserødt hvert fald ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hej i øvrigt :balloons

Velkommen til, og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg synes, det er tricky. Har I snakket om en koensscanning?

Jeg stoler selv paa at min mand og scanningslaegen saa den tap, som jeg ikke saawink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, det lyder meget usikkert i mine ører. Jeg ville aldrig turde regne med det, slet ikke hvis din bebs har ligget med samlet ben.

Jeg ville nok også finde penge til en kønsscanning, så du ikke kommer til at købe lyserødt og det så skulle have været lyseblåt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det lyder som en pige.. men jeg vil nu nok heller ikk turde tro helt på det og købe alt i lyserødt, måske købe en enkelt ting eller to.

Ellers vil jeg bruge lidt penge på en kønscanning.. Vi tog selv til kønscanning samme dag i var til md fordi jm ikke vil turde gætte om køn fordi hun lå med benene over kors og skjulte det.. kønscanningen viste så det var en pige og så købte vi ellers lyserødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nanna blev scannet til at være en dreng :lol

Så hun har haft meget lyseblåt på som lille da jeg var for nærig til at købe nyt tøj endnu engang :D

Frida blev scannet til at være en pige :)

Mikkel blev scannet til at være en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg ville ikke turde satse, så jeg havde nok brugt penge på en kønsscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også helt klart købe en kønsscanning, både for at være sikker, men også fordi det er en skøn oplevelse. Og velkommen til :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, og velkommen :)

Jeg ville ikke købe lyserødt ovenpå den besked. De der sammenklemte ben kan jo med lethed skjule en lille tap ;)

Nu har vi det sådan, at vi helst slet ikke vil kende kønnet, så jeg ville jo bare vente og se, hvis jeg var jer... Men kan godt høre, at flertallet gerne vil kende køn, og så er det jo nok en egenbetalt kønsscanning I må forbi.

Uanset, hvad i vælger, så pøj pøj med det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også vi vælger en kønsscanning, da min kæreste heller ikke var med til MD scanning...

Skulle bare høre om der var andre der måske havde prøvet samme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til:-)

Hvis i ikke kan vente og gerne vil vide det, ville jeg klart tag en kønscaning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide til 2 skanninger at vi ventede en pige....men men men ud kom en dejlig lille dreng :-) ...havde hele tiden haft på fornemmelsen at det var en dreng - men efter den anden skanning hvor vi endnu en gang fik at vide at det var en pige klippede jeg mærkerne af vores pigetøj og vaskede det - heldigvis havde vi ikke så meget :-) ...så jeg ville ikke være sikker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER