Carcassonne

Bo i Tåstrup

33 indlæg i dette emne

Hej.

Som nogen herinde ved er kæresten og jeg ved at flytte til København fra Aalborg, men kender jo ikke de forskellige områder så godt.

Så ville høre om nogen kunne fortælle hvordan det er at bo i Tåstrup, og hvor er godt og hvor er skidt.

Man kan bare få meget mere for pengene derude omkring end amager, vanløse osv. hvor vi ellers kigger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender faktisk ikke meget til Tåstrup, andet end en smuttur igennem centrum. Mig tiltalte byen mig ikke - men det er jo en smagsag!

Jeg ville helt klart vælge Roskilde skulle jeg flytte ud af Kbh, det offentlige er udemærket derfra også :)

Skal i egentlig herover og kigge på lejlighder inden i beslutter jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender faktisk ikke meget til Tåstrup, andet end en smuttur igennem centrum. Mig tiltalte byen mig ikke - men det er jo en smagsag!

Jeg ville helt klart vælge Roskilde skulle jeg flytte ud af Kbh, det offentlige er udemærket derfra også :)

Skal i egentlig herover og kigge på lejlighder inden i beslutter jer?

ja vi har flybiletter til d. 7. marts, så skal rundt og kigge. Men ved stadig ikke hvad vi vil.

Vi kigger lidt på denne lige nu (amager), men igen kender vi jo ikke området og så undre det mig at den har været til salg så længe.

http://home.dk/sag/145I0606

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - det lyder godt.. Men turen herover :) Jeg tænker på ens mavefornemmelse, den spiller jo også en rolle!

Jeg tror ikke du skal undre dig så meget over, hvor længe lejlighederne har været tilsalg. De fleste lejligheder har en ret langt liggetid pt.

Jeg bor selv ikke så langt derfra og bor selv tæt på et belastet område, men mærker intet til det!!!! Området ved Lynettegade er udemærket, kender det ikke super godt.. Men hører aldrig om noget skidt derfra.. Bare hold dig fra Rantzausgade på Nørrebro ;) Der er ofte skyderier, har en god kammerat der bor og han er vældig træt af det! Men omvendt er der sikkert nogen som elsker at bo der også derfor jeg hentyder til mavefornemmelsen i starten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - det lyder godt.. Men turen herover :) Jeg tænker på ens mavefornemmelse, den spiller jo også en rolle!

Jeg tror ikke du skal undre dig så meget over, hvor længe lejlighederne har været tilsalg. De fleste lejligheder har en ret langt liggetid pt.

Jeg bor selv ikke så langt derfra og bor selv tæt på et belastet område, men mærker intet til det!!!! Området ved Lynettegade er udemærket, kender det ikke super godt.. Men hører aldrig om noget skidt derfra.. Bare hold dig fra Rantzausgade på Nørrebro ;) Der er ofte skyderier, har en god kammerat der bor og han er vældig træt af det! Men omvendt er der sikkert nogen som elsker at bo der også derfor jeg hentyder til mavefornemmelsen i starten :)

Du har nok ret i at mavefornemmelse er vigtigt :)

Ville gerne bare bo på Frederiksberg omkring nyvej, der synes jeg er dejligt, men er prisniveauet ikke ligefrem:S

Men regner også med at vi skal over flere gange, men er bare langt væk jo. :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er et stykke vej at tage for at finde en lejlighed! Du må endelig sige til, jeg hjælper gerne. Plus min mand har lidt erfaring indenfor ejendommægler faget :)

Og ja priserne er anderledes på Frederiksberg.. Men Frederiksberg er heller ikke lige min smag... Jeg ville allerhelst bo i en 5 vær. på Vesterbro... Håber den dag kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er et stykke vej at tage for at finde en lejlighed! Du må endelig sige til, jeg hjælper gerne. Plus min mand har lidt erfaring indenfor ejendommægler faget :)

Og ja priserne er anderledes på Frederiksberg.. Men Frederiksberg er heller ikke lige min smag... Jeg ville allerhelst bo i en 5 vær. på Vesterbro... Håber den dag kommer ;)

Man må jo se tiden an:) men jeg spørg da hvis jeg har nogle spørgsmål :)

Jeg er bare faldet for Frederiksberg, men sådan er det jo duer ikke på SU.

Hmm. kan jeg ikke overtale min farbror og tante til at flytte permanent i deres sommerhus så vi får deres herskabslejlighed på Frederiksborg :whistling ? Ville da være lækkert.

Jeg kender ikke noget til Vesterbro.

Ved Islands Brygge virker lækkert men måske lidt for moderne og dyrt self. :S

Kæresten ville helst bo hvor han kunne se marker, så er besværligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh Islands Brygge er super fedt! Dér ville jeg også rigtig gerne bo og på Christianshavn! Jeg arbejder selv på bryggen og der er virkelig lækkert!! Der er marker ikke så langt herfra ;) Amager har det meste, marker, bondegårde, strand, skov, fælled... :) Bare kom ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa:)

Jeg ved heller ikke meget om Taastrup og kender umiddelbart også kun området ved hovedgaden og stationen. Det er sådan...lidt kedeligt. I hvert fald hvis man gerne vil til København. Jeg tænkte også Vanløse, som jeg heller ikke kender rigtigt, men der er bare metro derudtil. Eller Valby?

Selv er jeg fra landet og bor nu på Islands Brygge, og jeg elsker det. Får helt åndenød af tanken om at skulle sælge en dag og flytte væk (der vil blive pladsmangel med tiden). Men der ligger da en del rundt omkring på Amager, og jeg tænker også ude i ørestaden? Evt. leje indtil du er færdig med SU (eller afdragfrit lån, hvis banken er med på det). Jeg synes i hvert fald at I skal tænke på, at det kan være risikabelt at købe noget, som I vokser ud af indenfor få år...så hellere leje i en periode.

(Og ja, Vesterbro er blevet superhyggelig)

Held og lykke med det i hvert fald:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender lidt til Taastrup og det er jo en del længere væk fra København C end de andre steder i kigger. Det tager fra Taastrup st. ca. 30 min. at komme ind til Hovedbanegården.

Jeg synes personligt selv at Taastrup er en rimelig kedelig by, men det er min mening. Hvilke område i Taastrup har i kig på? for der er helt klart bedre områder end andre derude ;)

Hvis I ikke har råd til selve KBH, Amager eller lign. er der f.eks. Valby, Hvidovre, Rødovre, Skovlunde, Brøndbyøster, Brøndbyester I kan kigge på. De ligger på den anden side af KBH end Amager.

Du spørger bare for kender alligevel lidt til de fleste af stederne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tåstrup Kommune er, så vidt jeg ved en velfungerende kommune - og selve Tåstrup By er sådan ok, synes jeg. Omkring Høje Tåstrup Station er der ret kedeligt. Men jeg synes sørme ikke I skal tænke Tåstrup, hvis I drømmer om København. Slet ikke! Hvis I ikke har lyst til noget helt nybygget er der jo masser af lejligheder på den gamle del af Bryggen, og lige på den anden side af Artillerivej ligger Fælleden, hvor kæresten måske kan få afløb for sine marker! ;-)

Mht. den lejlighed du linker til, tror jeg heller ikke du skal bekymre dig om liggetiden. Det har bare været rigtig svært med de lejligheder og på billederne virker den rigtig god. Du skal bare vende det til din fordel og bede om et ordentlig afslag i prisen! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender lidt til Taastrup og det er jo en del længere væk fra København C end de andre steder i kigger. Det tager fra Taastrup st. ca. 30 min. at komme ind til Hovedbanegården.

Jeg synes personligt selv at Taastrup er en rimelig kedelig by, men det er min mening. Hvilke område i Taastrup har i kig på? for der er helt klart bedre områder end andre derude ;)

Hvis I ikke har råd til selve KBH, Amager eller lign. er der f.eks. Valby, Hvidovre, Rødovre, Skovlunde, Brøndbyøster, Brøndbyester I kan kigge på. De ligger på den anden side af KBH end Amager.

Du spørger bare for kender alligevel lidt til de fleste af stederne.

Valby ville være meget lækkert men er bare stadig meget dyrt når man er omkring stationen og vil ha' 3-værelses. Men er også ret lun på Vanløse, kan bare ikke lige finde den rigtige lejlighed for tiden desværre.

Har kigget i Rødovre og også en smule i Hvidovre. Ved ikke hvorfor men føler at skovlunde ligger for langt ude og noget for mig taler imod Brøndbyøster og Brøndby Vester. (Hvor ligger Brøndby stadion? har været der en del)

Synes desværre heller ikke Amager tilbyder så mange 3-værelses som er til at betale, med mindre man vil helt til Kastrup, og jeg frygter bare flystøj, og gider jeg ikke midt om natten.

Vi ved godt Tåstrup er længere ude, men tilgengæld kan vi bo billigere og så må man jo leve med transporten :) mine forældre boede i Høje Tåstrup da jeg var helt lille og pendlede ind, og min far siger den var fint nok. :)

Vi kigger på følgende 3 lejligheder i Tåstrup:

Taastrup Hovedgade 40, 5. 52., 2630 Taastrup

http://www.realmaeglerne.dk/adsagstor.asp?sag=223L4643&p=51

Lindevangshusene 106, 2. TH.2630 Taastrup

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=29900298&cid=s01m05

Roskildevej 354, 1. tv, 2630 Taastrup

http://www.danbolig.dk/Privat/KoebBolig/Soeg-Bolig/VisBolig/?propertyid=026030212CR&brokerid=026

Så ville da være rart at høre hvad du synes om områderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh Islands Brygge er super fedt! Dér ville jeg også rigtig gerne bo og på Christianshavn! Jeg arbejder selv på bryggen og der er virkelig lækkert!! Der er marker ikke så langt herfra ;) Amager har det meste, marker, bondegårde, strand, skov, fælled... :) Bare kom ;)

Hvis du finder en lækker 3-værelses til under 1,2-1,3 så er jeg da meget interesseret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa:)

Jeg ved heller ikke meget om Taastrup og kender umiddelbart også kun området ved hovedgaden og stationen. Det er sådan...lidt kedeligt. I hvert fald hvis man gerne vil til København. Jeg tænkte også Vanløse, som jeg heller ikke kender rigtigt, men der er bare metro derudtil. Eller Valby?

Selv er jeg fra landet og bor nu på Islands Brygge, og jeg elsker det. Får helt åndenød af tanken om at skulle sælge en dag og flytte væk (der vil blive pladsmangel med tiden). Men der ligger da en del rundt omkring på Amager, og jeg tænker også ude i ørestaden? Evt. leje indtil du er færdig med SU (eller afdragfrit lån, hvis banken er med på det). Jeg synes i hvert fald at I skal tænke på, at det kan være risikabelt at købe noget, som I vokser ud af indenfor få år...så hellere leje i en periode.

(Og ja, Vesterbro er blevet superhyggelig)

Held og lykke med det i hvert fald:)

Jo tak.

Vi har fået lov at låne af banken hvor vi kan låne ca. 1,2 mio. i forhold til et 4 % lån, men vi må gerne vælge afdragsfrit så vi får højere rådighedsbeløb, hvilket vi også vil mens vi læser kandidater.

Vi vil nemlig have en 3-værelses fordi der skal være en fremtid i lejligheden så vi skal flytte videre når vi har fået barn nr. 2 og det skal til at have eget værelse. Og eftersom vi vil have 4-5 år i mellem børnene når der noget tid. Vores tidshorisont hedder 8-10 år. Og jeg har selv undersøgt markedet og min personlige holdning om udviklingen er at priserne ihvertfald ikke er lavere i København om 5 år. (evt. er de i udkantsdanmark)

Vi vil egentlig ikke til København, vi ville gerne blive i Aalborg, men kæresten kan kun læse sin kandidat på ITU så der er ikke så meget valg. Lige nu kan vi se marker når vi kigger ud af vinduet i den ene retning, men har 5-10 min til uni så er jo super lækkert, regner vi ikke med i København. (især ikke fordi jeg skal på CBS og han på ITU)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tåstrup Kommune er, så vidt jeg ved en velfungerende kommune - og selve Tåstrup By er sådan ok, synes jeg. Omkring Høje Tåstrup Station er der ret kedeligt. Men jeg synes sørme ikke I skal tænke Tåstrup, hvis I drømmer om København. Slet ikke! Hvis I ikke har lyst til noget helt nybygget er der jo masser af lejligheder på den gamle del af Bryggen, og lige på den anden side af Artillerivej ligger Fælleden, hvor kæresten måske kan få afløb for sine marker! ;-)

Mht. den lejlighed du linker til, tror jeg heller ikke du skal bekymre dig om liggetiden. Det har bare været rigtig svært med de lejligheder og på billederne virker den rigtig god. Du skal bare vende det til din fordel og bede om et ordentlig afslag i prisen! ;-)

De har jo alleredet afslået 20 %, men ja vil jeg også prøve, spørgsmålet er bare hvor villige de er. Dejligt det ikke kun er mig som synes den virker lækker :)

Men vi vil egentlig helst undgå København, men er tvunget af studierne, så behøver ikke være i centrum ligefrem, men ville jo være rart hvis man var tæt på sine studier til gengæld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Taastrup lige ved Høje Taastrup station. Jeg er så glad for at bo her. Bor i 4 værelset ej. med mand og 2 børn.

Der er ikke langt til byen, hvis man skal derind, og der er da stadig nogle marker herude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Taastrup lige ved Høje Taastrup station. Jeg er så glad for at bo her. Bor i 4 værelset ej. med mand og 2 børn.

Der er ikke langt til byen, hvis man skal derind, og der er da stadig nogle marker herude :)

Men pendler i til centrum hver dag?

tænker bare om det bliver for irriterende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valby ville være meget lækkert men er bare stadig meget dyrt når man er omkring stationen og vil ha' 3-værelses. Men er også ret lun på Vanløse, kan bare ikke lige finde den rigtige lejlighed for tiden desværre.

Har kigget i Rødovre og også en smule i Hvidovre. Ved ikke hvorfor men føler at skovlunde ligger for langt ude Skovlunde ligger tættere på KBH end Taastrup, men der sker nok ikke så meget som ifht. Taastrupog noget for mig taler imod Brøndbyøster og Brøndby Vester. (Hvor ligger Brøndby stadion? har været der en del) Brøndby Stadion ligger på kanten af Brøndbyøster og Brøndbvester. Jeg bor selv i Brøndbyvester og er glad for det. Brøndby er delt i tre og Brøndby Strand ville jeg holde mig fra, men Brøndbyøster og Brøndbyvester er der ikke noget i vejen med :)

Synes desværre heller ikke Amager tilbyder så mange 3-værelses som er til at betale, med mindre man vil helt til Kastrup, og jeg frygter bare flystøj, og gider jeg ikke midt om natten.

Vi ved godt Tåstrup er længere ude, men tilgengæld kan vi bo billigere og så må man jo leve med transporten :) mine forældre boede i Høje Tåstrup da jeg var helt lille og pendlede ind, og min far siger den var fint nok. :) Det har du helt ret i :) Det er bare ærgerligt hvis I troede at Taastrup var lig KBH for det er det ikke og jeg ved en del jyder tror det er lig hinanden :)

Vi kigger på følgende 3 lejligheder i Tåstrup:

Taastrup Hovedgade 40, 5. 52., 2630 Taastrup

http://www.realmaeglerne.dk/adsagstor.asp?sag=223L4643&p=51

Umiddelbart ville jeg være lidt nervøs for støj. Hovedgaden er belagt med brosten og min opfattelse er at der er en del trafik der kører igennem. Men I vil have tæt på butikker og cafeer for det er på den vej det hele lægger og det er tæt på Taastrup station:D

Lindevangshusene 106, 2. TH.2630 Taastrup

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=29900298&cid=s01m05

Umiddelbart et hyggeligt område. Min bror havde et rækkehus der lå lige ved siden af og han kunne vist godt lide at bo derude. Der er også lidt grønne områder mellem lejlighederne og rækkehusene, så der er rimelig børnevenligt. Så vidt jeg husker ligger der også en skole lige ved siden af. Det er ikke lagt fra City 2 og ligger ca. midt mellem Taastrup og Høje Taastrup St.

Roskildevej 354, 1. tv, 2630 Taastrup

http://www.danbolig.dk/Privat/KoebBolig/Soeg-Bolig/VisBolig/?propertyid=026030212CR&brokerid=026

Der ville jeg være rigtig nervøs for støj. Især hvis den ligger lige ud til Roskildevej. Det er en rimelig trafikeret vej som kører lige ind til KBH. Umiddelbart er der også et stykke vej til stationerne.

Så ville da være rart at høre hvad du synes om områderne :)

Har tilføjet lidt med rødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pendler til Herlev hver dag og det fungerer fint. Jeg kan nu også godt lide at slappe af når jeg skal til og fra arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tilføjet lidt med rødt :)

Mange tak for alle kommentarerne :)

Vil da prøve at kigge lidt i Brøndby, men er ikke kommet ret meget frem når jeg har søgt synes jeg. Hvordan kommer man til henholdsvis CBS og ITU fra Brøndby?

Området omkring stadion er meget hyggeligt, undtagen når der lige har været FCK kamp :) men har været inde og se kamp mange gange med min far så været der en del gange.

Er også lidt bekymret for støj på de forskellige, men tror dog ikke den på hovedgaden er et problem idet den ligger på 5.sal så tror man er løftet over støjen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pendler til Herlev hver dag og det fungerer fint. Jeg kan nu også godt lide at slappe af når jeg skal til og fra arbejde :)

Jeg pendlede over storebælt da jeg gik på gymnasium, og var egentlig også fint nok, undtagen når der så var forsinkelser og næste tog så kom 30 minutter efter og også tit var påvirket af det første tog. Så endte med at flytte fordi jeg blev træt af det, men fra tåstrup er der jo også s-tog og de køre noget oftere :) så håber det er fint nok, men må jo undersøges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit kendskab til Taastrup er, at der som i mange byer er knap så fede områder og selvfølgelig også gode områder. Taastrupgaard-området er belastet, men også lejeboliger, så det er nok ikke relevant for jer umiddelbart - medmindre I fandt en ejerbolig tæt på. Der er også gode områder, blandt andet området bag City 2 (egentlig Høje Taastrup), som er en blanding af rækkehuse og lejligheder og andel og ejer (her boede en veninde af mig, og jeg syntes, at området var hyggeligt). Selve Høje Taastrup har ingen egentlig by, det er City2 og ellers skal du hen til Taastrup, som jeg ikke kender så godt.

Mht. transport så er det jo individuelt - nogle kan leve med at pendle, mens det for andre er utænkeligt. Selv har jeg det fint med at pendle lidt vej (har tidligere pendlet 1½ time hver vej - synes jeg ikke fungerer med børn). Jeg synes, at der er gode muligheder i HT-området, s-togene kører jo ofte (som regel ;)).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak.

Vi har fået lov at låne af banken hvor vi kan låne ca. 1,2 mio. i forhold til et 4 % lån, men vi må gerne vælge afdragsfrit så vi får højere rådighedsbeløb, hvilket vi også vil mens vi læser kandidater.

Vi vil nemlig have en 3-værelses fordi der skal være en fremtid i lejligheden så vi skal flytte videre når vi har fået barn nr. 2 og det skal til at have eget værelse. Og eftersom vi vil have 4-5 år i mellem børnene når der noget tid. Vores tidshorisont hedder 8-10 år. Og jeg har selv undersøgt markedet og min personlige holdning om udviklingen er at priserne ihvertfald ikke er lavere i København om 5 år. (evt. er de i udkantsdanmark)

Vi vil egentlig ikke til København, vi ville gerne blive i Aalborg, men kæresten kan kun læse sin kandidat på ITU så der er ikke så meget valg. Lige nu kan vi se marker når vi kigger ud af vinduet i den ene retning, men har 5-10 min til uni så er jo super lækkert, regner vi ikke med i København. (især ikke fordi jeg skal på CBS og han på ITU)

Super:) Jeg tror heller ikke priserne falder mere i KBH på 5årigt sigt, men nogen gange bliver folk bare overraskede over hvor dyrt det er at købe og sælge, så man kan sagtens miste penge, hvis man sælger efter et par år uden at lejligheden er gået ned i pris.

Har I overvejet X5-lån i stedet for fastforrentet. Eller X3. Det bliver måske lidt teknisk, men jeg tænker bare, at hvis I begge er studerende, og din kæreste ovenikøbet læser en IT-uddannelse og vi er på kandidat-stadiet, så er der jo ikke hulens mange år til at I vil have en voldsomt bedre økonomi. Og så synes jeg det er en tanke værd at benytte sig af de ultra-lave renter og måske kunne købe lidt dyrere.

(Jeg er også lidt vild med 8-tallet, hvor der er marker og let adgang til metro, men der er den billigste 1.750.000 - så jeg ved sgu ikke hvor langt man kan komme ved at gå efter rentetilpasningslån på den konto).

Bare et par tanker:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super:) Jeg tror heller ikke priserne falder mere i KBH på 5årigt sigt, men nogen gange bliver folk bare overraskede over hvor dyrt det er at købe og sælge, så man kan sagtens miste penge, hvis man sælger efter et par år uden at lejligheden er gået ned i pris.

Har I overvejet X5-lån i stedet for fastforrentet. Eller X3. Det bliver måske lidt teknisk, men jeg tænker bare, at hvis I begge er studerende, og din kæreste ovenikøbet læser en IT-uddannelse og vi er på kandidat-stadiet, så er der jo ikke hulens mange år til at I vil have en voldsomt bedre økonomi. Og så synes jeg det er en tanke værd at benytte sig af de ultra-lave renter og måske kunne købe lidt dyrere.

(Jeg er også lidt vild med 8-tallet, hvor der er marker og let adgang til metro, men der er den billigste 1.750.000 - så jeg ved sgu ikke hvor langt man kan komme ved at gå efter rentetilpasningslån på den konto).

Bare et par tanker:)

Tror banken kræver at vi ville ha råd til et 4 % lån for at få lov at låne pengene, så kan vi selv vælge hvilken lånetype vi så benytter os af. :) Men udover det synes jeg da 8-tallet ser lækker ud, men at man bor for tæt på en eller anden måde:S

Vi står med de 20 % til udbetaling, så nok også derfor banken har givet os lov, fordi de har kunne se at vi kan spare op på SU. Er vidst ikke normalt at 2 studerende må låne til lejlighed. (evt. hvis vi får nogen til at kautionere kan man låne mere, men vil da helst undgå det)

om 10 årstid ville jeg gerne have Villa, Volvo, vovse og Bella(vores kat)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i høje Taastrup og pendler hver dag til København. Ville klart finde en lejlighed i høje Taastrup og ikke Taastrup hvis i skal pendle til København, det tager nemlig kun 12 minutter med intercity toget ;) men man kan jo altid cykle til stationen fra Taastrup..

Nu er jeg tilflytter til byen ( kommer selv fra jylland) og er sådan lidt 50/50 omkring byen... Selve Taastrup synes jeg er en kedelig by faktisk, kommer der neget sjældent. Når jeg shopper tager jeg i city2 her i høje Taastrup eller tager toget til København. Nogen gange kan det godt føles som om man bor lidt langt ude, men med kun 12 minutter til centrum af København så er det jo egentlig ganske fint, man vænner sig til det, har boet her i 6 år og pendlet alle år. Nogen gange irriterende men boede jeg et sted på Amager ville det alligevel også tage mig 20 minutter, bare på cykel og ikke i toget ;)

Men er man typen der går meget ud og skal sent hjem er det ret irriterende at være afhængig af toget!! Men er man til familie hygge og sådan så er det et fint sted at bo. Mange skoler og fritidsaktiviteter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER