Anna1980

tv

7 indlæg i dette emne

Hvor gamle er de små når de forstår hvad man ser i tv? Jeg er vild med csi men ved ikke hvor længe jeg kan blive ved med at se det når han er ved siden af mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror der går lang tid endnu... jamie på 11 måneder kan godt li at sidde og se lidt på fjernsynet - men ikke mere end 5min af gangen, for så skal der ske noget andet.

det er ligemeget om det er søster der ser tegnefilm, eller om det er musik eller nyhederne.

Tror dog ikke at han forstår noget af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias kan godt sidde og følge med længe, specielt hvis jeg ser house eller csi..

Derfor jeg har tænkt hvor meget han forstår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke han forstår særlig meget af det. Ronja sidder også tit og ser med hos os og der er umiddelbart ingen tegn på hun forstår noget som helst. Hun er en gang blevet lidt bange/skræmt men det var af et eller andet dyr man normalt ikke ville være bange for. Det er ikke til at regne ud hvad de synes er farligt eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er svært at regne ud.. Tror heller ikke han forstår.. Ved I hvor mange timer der er maks de må se, fordi han har lyst til at se hele dagen, da vores radio ikke virker har jeg musik spillende på tv i stedet for, så det kører meget i øjeblikket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke der er noget maks. Mit kører også det meste af dagen fordi jeg som dig hører musik. Jeg har lagt Ronja aktivitetstæppe så hun ikke kan se tvet og så ligger jeg hende bare derned og lege i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé men vores stue er så lille så det kan jeg ikke gøre, men det går jo nok mon dog han tager skade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER