Girl Next Door

Den bedste håndcreme?

12 indlæg i dette emne

Jeg døjer meget med tør hud over hele kroppen. Især om vinteren <_<

Jeg leder efter en god håndcreme da jeg synes at dem jeg har, ikke gør deres job godt nok.

Selvfølgelig er nogen af dem okay. De et bare ikke perfekte ;)

Dem jeg har prøvet indenfor nærmeste fremtid:

Dennis Knudsen - Hand and nail creme: Okay, men fedter i meget lang tid

Biotherm - Biomains: Okay, dejlig duft, men huden er stadig tør kort tid efter

Apotekets: Lugter fælt da den er uden skidt, men er ikke god synes jeg

CND håndcreme: Dufter skønt. Men det er vist også det eneste godt der er at sige om dem ;)

Jeg er ligeglad med hvad cremen koster, jeg gider bare ikke at give en formue for noget som ikke virker.. Kom med jeres bedste håndcreme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Decubal, helt klart - og den er uden parfume og alt det der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer lige som dig med utrolig tør hud og graviditeten har ikke gjort det bedre <_<

Jeg kan anbefale at du istedet for at bruge uanede mængder af penge på håndcreme køber dig et par bomuldshansker (i Matas eller apoteket) og en god gammeldags kopattesalve. Disse kan fås i netto til god pris engang imellem.

Smør hænderne godt og fedtet ind når du ligger dig til at sove og tag så hanskerne på. Jo mere fedtede des bedre :P De første par gange du bruger hanskerne vil hanskerne selvfølgelig suge noget af cremen men dine hænder bliver så dejlig bløde af det. Bomuldshanskerne kan vaskes når du synes de bliver lige lovlig fedtede (læs kan stå selv :D )

Jeg har aldrig kunne finde en håndcreme som har "virket" i mere end et par timer men dette virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at jeg har 5 forskellige håndcreme stående og bruger så det, der passer til mine hænder der forskellige dage... Bliver meget tør på oversiden af hånden og får irriterede knoer. er begyndt at brge de der Cosborg hælcreme som jeg synes er rigtig god og har en dejlig konsistens... ellers synes jeg også at Locobase repair er rigtig god, men den er meget tyk og fedtet, så det er nok ikke lige den du søger... Bruger også Helosan af og til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer også for Locobase, hvis det er meget tørt og der skal ekstra fedt til.

Til daglig bruger jeg håndcremen fra Neutral og Glycerin Håndcreme fra Matas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fra Danatekt stående, som er god nogle gange, og har lige overgivet mig og købt en med parabener, for var ved at blive vanvittig over mine tørre hænder, hvor det sved, når jeg vaskede dem og kom creme på :( Den er fra Avéne-serien fra apoteket og hedder "Cold cream".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger den fra rema1000.

Den trænger hurtigt ind og fedter ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glycerin håndcreme fra matas, synes jeg fungere rigtig godt. Fedter ikke, og trænger hurtigt ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den fra Clarins, som traenger ind med det samme, men som ligesom hos dig ikke giver nok. Men saa har jeg den fra Balance Me, som er dejligt fedtet. Uanset hvad, saa har jeg generelt de fede cremer fremme, baade til krop opg ansigt. Det maa vaere kombinationen af toert indeklima(har vandskaale paa radiatoren), kulde og graviditet oveni - hvis jeg liiiige kunne faa mig en Locobases fedtcreme ogsaa, ahh rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger a-derma dry hands fra apoteket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glycerin creme er min bedste ven. Hvis det er meget slemt smører jeg et tykt lag sportscreme fra Matas på inden jeg går i seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den parabenfrie "Minus 417" fra matas, den er skøn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER