helle b

50 dage tilbage :)

11 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg har så 50 dage tilbage fra i dag- det er dejligt at tænke på.

Er efterhånden også meget plaget af min bækkenløsning så tiden må gerne gå lidt hurtigt :whistling

Har de sidste 2 døgn haft noget mave-værk, med kramper og racerrøv :numse

Det har bare været SÅ ubegaligt og smertefuldt, og jeg har tænkt SÅ meget på den lille i maven.

Gad vide hvad den ikke tænker. Tror ikke den har taget skade af det men den har vel også mærket til de

kramper, og mine utallige toiletbesøg døgnet rundt :blush

Nå, men tror det er overstået nu - men sikke en omgang altså.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stakkels dig... lad os håbe de 50 dage går hurtigt... det ville jeg nu heller ikke have noget imod selv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel, håber du har det meget bedre nu..

Der er ligepludselig slet ikke så lang tid til, når man kan begynde, at tælle ned i dage, kan næsten ikke vente :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder godt nok ikke rart... Godt at du har det bedre nu :kram2

Og når du nu skriver du har 50 dage tilbage, blev jeg da lige nødt til at tælle selv :rolleyes

62 dage her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo tak :)

det går meget bedre - maven er ikke helt på højkant endnu, men er sluppet af med kramperne.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt du ud af hvad det var for noget???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt du ud af hvad det var for noget???

Nej det gjorde jeg ikke. Men er begyndttil akupunktur for mit bækken, og gav egentlig det lidt skylden, da jeg havde en nål siddende i hele ugen efter. Men nåledamen sagde igår at det kune hun ikke tro. Hun kunne gå med til at maveubehaget natten til tirsdag kunne skyldes akupunkturen, men ikke at jeg havde voldsom diare en hel uge efter. Men det er overstået nu efter 6 hårde dage :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gjorde jeg ikke. Men er begyndttil akupunktur for mit bækken, og gav egentlig det lidt skylden, da jeg havde en nål siddende i hele ugen efter. Men nåledamen sagde igår at det kune hun ikke tro. Hun kunne gå med til at maveubehaget natten til tirsdag kunne skyldes akupunkturen, men ikke at jeg havde voldsom diare en hel uge efter. Men det er overstået nu efter 6 hårde dage :)

:balloons

Glemte hun en nål?!?! :blink :o

Jeg troede ikke de stak dem i bund, men at man var lidt som et pindsvin med en masse nåle stikkende ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gjorde jeg ikke. Men er begyndttil akupunktur for mit bækken, og gav egentlig det lidt skylden, da jeg havde en nål siddende i hele ugen efter. Men nåledamen sagde igår at det kune hun ikke tro. Hun kunne gå med til at maveubehaget natten til tirsdag kunne skyldes akupunkturen, men ikke at jeg havde voldsom diare en hel uge efter. Men det er overstået nu efter 6 hårde dage :)

:balloons

Dejligt at høre det er overstået!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre det er overstået!!

har så lige ligget hele fredagen med frygteligt ubehag OG opkast !!! det var frygteligt. Så hellere diarre i flere dage.

at kaste op som højgavid er IKKE spor morsomt <_<

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har så lige ligget hele fredagen med frygteligt ubehag OG opkast !!! det var frygteligt. Så hellere diarre i flere dage.

at kaste op som højgavid er IKKE spor morsomt <_<

:balloons

Du er altså heller ikke for heldig :( :kram2

Tror gerne det ikke er rart at kaste op. Synes det har været ubehageligt bare at have et hoste-anfald, da det lavede trækninger i maven, men opkast er jo værre end det. Øv øv øv, at du skal igennem så mange gener <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER