Nitzen1987

100 dage til termin :-o

8 indlæg i dette emne

Så er der for mit og et par stykker mere herindes vedkommende KUN 100 dage til termin :o synes virkelig, at tiden flyver af sted :blink :glad synes at det er vildt at tænke på, at jeg om 3-4 måneder sidder med min lille spire i armene :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er vildt og tænke på.. 88 dage til jeg senest får kejsersnit :o !! Hold op hvor går tiden hurtigt :) vi får datoen her den 26 marts så når vi får den kan vi rigtig begynde og tælle ned til dagen :) mærkeligt vi får datoen for hvornår vi bliver forældre men nem planlægning )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg også melde mig i gruppen der har 100 dage tilbage :balloons

Forhåbenlig ihvertfald :-) :rolleyes

Glæder mig til at se lille trolden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passerede 100-dages mærket i går :-O

Det er da lidt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eftersom jeg har termin sidst i juni, så halter jeg lidt bagefter her. Men nu er jeg også nået til de magiske 100 dage til termin :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan huske ved nadja da der var 100 dage tilbage, var jeg nede i IKEA og tage sådan et målebånd af papir, så der hang derhjemme, og hver dag kunne jeg så klippe en cm af ;) Det var sjovt at tælle ned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes stadig, at tiden lyver afsted :o :) men glæder mig så meget til at vores lille spire kommer ud til os om 2-3 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sys det vildt at der maks er 2 måneder idag til vores lille Freja er kommet til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER