Nitzen1987

Sover dårligt om natten

10 indlæg i dette emne

De sidste to nætter har jeg bare sovet mega dårligt :( ved ikke hvorfor - drømmer en del, men ikke babydrømme... har gerne flere nætter i træk, hvor jeg bare sover dårligt, hvorefter der kommer et par nætter hvor jeg sover rigtig godt... Normalt sover jeg rigtig godt om natten og derfor irriterer det mig da også, at jeg er begyndt at sove så dårligt... Hvordan sover I andre om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søvn svinger også meget. Jeg ligger med et par puder til ryg og mellem knæ. Det gør at når jeg skal vende mig om natten, så vågner jeg. :-(.

Plus så skal jeg selvfølgelig også op og tisse.

Jeg drømmer også en del om baby :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden vi er kommet hjem fra Thailand sover jeg anderledes. Som om jeg ikke kan sove laenge mere, men vaagner som noget ny gerne kl. 5-6 stykker og skal lige op paa toilet og saa have mig et kaempe glas vand. Saa sover jeg igen til kl. 8, hvor jeg ellers gerne, meget gerne, sov til kl. 9 sharp, faa gange til kl. 10unsure.gif

Paa en maade fint nok, for saa spiser vi jo morgenmad sammen og det elsker jeg!

Jeg sover faktisk godt, men droemmer simpelthen ogsaa meget intensivt om alt muligt. Den foerste tid efter bryllupsrejsen var det noget, jeg kan relatere dertil, saa blev det til drama og bankroeveri og en gade i Aarhus, som ikke findes, men som jeg har droemt om flere gangeblink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover også enormt dårligt.

Jeg har mange smerter..de er slemme om dagen, men når jeg ligger ned om aftenen og natten, er det rigtig slemt.

Så jeg skal vende mig en milliard gange om natten og der vågner jeg. Vores datter har så også lige haft en periode med mareridt, hvor hun har været rigtig urolig og jeg har måttet trøste hende mange gange i løbet af natten. Det er hårdt at skulle op og trøste og putte. Men sådan er det jo når man har små børn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sover også utrolig dårligt fordi jeg mindst er oppe og tisse 3 gange hver nat.. og så har jeg de mest mærkelige drømme,ingen om baby men om jeg skyder folk på en båd fordi jeg er lejemorder :o og andre mærkelige ting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover skidt og har gjort det længe. Har ondt i bækken, symfyse og mave, når jeg ligger ned. Jeg kan klodse mig med puder, men når jeg bevæger mig, gør det ondt.

Det kan også mærkes om dagen, men det er i dén grad værst om natten og lige når jeg står op <_<

Om dagen gør maven ikke ondt. Der er højst nogle puf fra bassen. Men om natten møvler og kramper den ubehageligt. Og ja, så er der tørst og tisseture oveni...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det svinger meget om jeg sover dårligt eller godt - men det er jo helt normalt. Her kan det være fordi at jeg er oppe på toilet og så ikke falder ordentlig i søvn igen bagefter, sov let eller noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra Maj-gruppen.. Jeg sover elendigt! Har ondt og vågner bare konstant.. Når kl. er 5, ligger jeg egentlig bare og venter på at stå op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sover enlig udemærket - vågner bare en 2-3 gange i løbet af natten, enten fordi jeg skal tisse eller "bare fordi"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor er jeg traet, for soerme ikke om jeg nu er vaagnet kl. 5 de sidste morgener og saa har ligget vaagen - ganske vist for saa at falde i soevn, naar min mand har listet sig ud, og sovet til 8-9 tiden. Ved ikke om det er denne her lorteforkoelelse, men det afbraek kan jeg da godt vaere foruden sad.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER