Anne-b

Sygemeldte???

16 indlæg i dette emne

Har lige læst statustrådene igennem og kan se, at vi er flere i maj terminen, der er fuldtids sygemeldte. Men mistede lidt overblikket over hvem.

Hvor mange er vi - og hvem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt melde mig i den klub. Har gået hjemme siden november med bækkenløsning... øv.. <_< ¨

Men har det pt. meget godt og er langt om længe begyndt at kunne nyde at være gravid.. dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt melde mig i den klub. Har gået hjemme siden november med bækkenløsning... øv.. <_< ¨

Men har det pt. meget godt og er langt om længe begyndt at kunne nyde at være gravid.. dejligt :glad

Min læge sagde også, at det godt kunne blive bedre jo større babyen blev, da den så stabiliserer bækkenet mere. Men ved ikke, om det passer.

Havde du også BL i første graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået hjemme siden 21 december.. Mit er ikke blevet bedre.. Desværre.. Svømmer, træner og starter fys på torsdag i håb om det ikke bliver værre.. Så jeg melder mig også til "sygegruppen" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har været sygemeldt siden uge 8 pgr af BL so kun er blevet værre og spiseproblemer da jeg har en gastric bypass = fedmeoperation...

har idag fået et brev om jeg skal til jobsamtale(må vel være sygeopfølgning) i jobcentret for at få mig ud på arbejdsmarkedet?

Undre mig da min læge har meldt mig fuldt sygemeldt indtil jeg skal på barsel..andre som har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har været sygemeldt siden 2 januar med plukveer og bækkensmerter, en ny seng har dog skabt mirakler for bæknet. Og jeg har dog ikke nogen problemer med plukveer så længe jeg holder mig nogenlunde i ro, så går egentlig hjemme og nyder graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sygemeldt 14 februar efter 14 dage vandret. Iflg lægen: skambensløsning, bækkenløsning og muskelknuder omkring iskasnerven i ryg og baller:(

Til gengæld er der kun småting tilbage at lave, før alt er klar til prinsessen;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået hjemme siden 21 december.. Mit er ikke blevet bedre.. Desværre.. Svømmer, træner og starter fys på torsdag i håb om det ikke bliver værre.. Så jeg melder mig også til "sygegruppen" ;)

Øv hvor træls. :( Synes bare godt at tiden kan blive lang, når man har gået hjemme så længe. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygemeldt pr 14 februar :(

Øv hvor træls. Også med bækkenet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sygemeldt 14 februar efter 14 dage vandret. Iflg lægen: skambensløsning, bækkenløsning og muskelknuder omkring iskasnerven i ryg og baller:(

Til gengæld er der kun småting tilbage at lave, før alt er klar til prinsessen;)

Aahhh - du havde svaret senere - sorry - det havde jeg ikke lige set. Har det givet dig mere ro at blive sygemeldt så og færre smerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været sygemeldt siden uge 8 pgr af BL so kun er blevet værre og spiseproblemer da jeg har en gastric bypass = fedmeoperation...

har idag fået et brev om jeg skal til jobsamtale(må vel være sygeopfølgning) i jobcentret for at få mig ud på arbejdsmarkedet?

Undre mig da min læge har meldt mig fuldt sygemeldt indtil jeg skal på barsel..andre som har prøvet det?

Jeg snakkede også med jobcentret i starten af min sygemelding - blev indkaldt til informationsmøde, men fordi jeg næsten lige havde været til det i forbindelse med en stress-sygemelding, så slap jeg. De sender mig ikke ud i noget pga bækkenet, for så kunne jeg jo lige så godt være på arbejde, men min sagsbehandler ringer af og til, når hun skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har været sygemeldt siden 2 januar med plukveer og bækkensmerter, en ny seng har dog skabt mirakler for bæknet. Og jeg har dog ikke nogen problemer med plukveer så længe jeg holder mig nogenlunde i ro, så går egentlig hjemme og nyder graviditeten.

Det er også lang tid. Dejligt, at den nye seng har hjulpet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været sygemeldt siden sidst i december pga. bækkenløsning. Så længe jeg passer godt på mig selv, tager det stille og roligt herhjemme og ikke går for lange ture ad gangen kan jeg holde det nogenlunde nede, men det er da ikke altid lige let..

Min mand er heldigvis rigtig god til at massere ømme muskler som også kan lindre en del, og så er jeg begyndt at tage i svømmehallen og lave forskellige øvelser i varmtvandsbassinet som også gør godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været sygemeldt siden sidst i december pga. bækkenløsning. Så længe jeg passer godt på mig selv, tager det stille og roligt herhjemme og ikke går for lange ture ad gangen kan jeg holde det nogenlunde nede, men det er da ikke altid lige let..

Min mand er heldigvis rigtig god til at massere ømme muskler som også kan lindre en del, og så er jeg begyndt at tage i svømmehallen og lave forskellige øvelser i varmtvandsbassinet som også gør godt..

Det er også sådan jeg har det - når bare jeg passer de ugentlige behandlinger hos akupunktøren, mensendich og graviditetssvømning og ellers ikke overanstrenger mig går det. Men for søren, hvor er det hårdt ikke at kunne bære på sin søn. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også sådan jeg har det - når bare jeg passer de ugentlige behandlinger hos akupunktøren, mensendich og graviditetssvømning og ellers ikke overanstrenger mig går det. Men for søren, hvor er det hårdt ikke at kunne bære på sin søn. :(

Det må virkelig heller ikke være sjovt! Alle de andre ting man skal holde igen med, kan man vænne sig til, men øv når det går ud over, hvad man kan med sine børn.. Godt vi ikke har så længe igen efterhånden! Kan godt mærke jeg ligeså stille nærmer mig det punkt, hvor jeg bare gerne vil være færdig med at være gravid og alt det besvær der følger med den store lykke det selvfølgelig overordnet er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER