fuglemor

Prøver lige at spørge

9 indlæg i dette emne

Hejsa alle jeg i et stykke tid gået og overvejet om jeg skulle bede jer om hjælp og nu prøver jeg .

Synes simpelthen at det med navne er super svært den her gang. Lige som jeg tror at nu har vi fundet frem til et par stykker begynder jeg at tvivl på om det nu også er de rigtige, det er nu sket igen.

Vi har to skønne unger i forvejen. Vores dreng på 6 år hedder Max og vores pige på 3 år hedder Mille. Så det må gerne være lidt i samme stil. Her mener jeg at det skal ikke være super lange navne.

Indtil for et par dage siden var jeg ret sikker på at vi skulle have men Tilde eller en Liv. Desuden har vi talt om Nynne, smilla, carla og merle. Tror ikke vi skal have endnu et M navn men det er ikke afgørende. Ville være super fedt hvis i vil give jeres mening frit fra leveren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Naja, Flora, Julia/Julie, Silje/Silja, Vera, Sille, Lise, Line, Mollie, Maja, Sally, Liva, Asta, Anna

Max og Mille er i øvrigt søde navne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elena, Manja, Fenja, Aja, Vicky, Lisa, Isa, Emma, Line, Mia/Mie, Lærke, Malou, Ditte, Lea, Thea, Signe, Karla

Der var ihvert fald lidt foreslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså at Max, Mille og Merle lyder rigtig godt. Men ja, det er svært med de navne. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Max, Mille og Smilla

Max, Mille og Maja

Max, Mille og Mona

Max, Mille og Thea

Max, Mille og Ida

Max, Mille og Mia

Max, Mille og Rose

Max, Mille og Sofie

Max, Mille og Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Merle, Tilde eller Nynne vil passe rigtig fint til jeres andre boerns navne.

Vil I gerne laegge jer fast paa et navn nu? eller maaske 3 og saa se, hvad hun er for en lille en, naar hun kommer ud?

Jeg synes jo begge dele er en god mulighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Mille og venter en Max.. Synes rigtig godt om Thilde, Merle, Molly og Maja.. Det blev vist til flest med M.. Hmm.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes helt bestemt at Max, Mille og Maja kunne være så godt :)

Men ellers navne som, Julie, Trine, Clara, Laura, Lærke, Nanna osv... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres forslag. Ved ikke helt havd jeg søger, men føler ikke helt at jeg har fundet det rigtige endnu, men der er jo også 4 mrd endnu. Vi vil gerne have et par navne klar til fødslen også se hvad den lille ligner. :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER