Tina80

Vandrejournalen er i hus

7 indlæg i dette emne

(men bløder også nu)

Så blev vandrejournalen udfyldt og er hermed officiel gravid. Min urin prøve viste +1 så den bliver lige dyrket og får svar om et par dage.

Alt hvad der kunne krydses af og noteres blev gjort i vandrejournalen ang. Jeg er i højrisiko for blodpropper og infektioner og for tidlig fødsel. Så vil blive fulgt meget tæt af alle instanser.

Skal komme på onsdag (på min fødselsdag) og få taget de alm. Blodprøver. Og den 8/3 når jeg er 10 uger henne skal jeg ha taget blodprøverne til nf scanningen.

Jeg slap for en GU da jeg skal scannes i morgen hos gyn hvor jeg også skal podes for infektioner og får i den anledning også lavet en klamydiatest (som lægen normalt ville ha lavet i dag)

Så I morgen er det scanningstid :loveshower

Men men men her kl. 16 var der lidt frisk blod da jeg tørrede mig da jeg skulle på toiltet - så er virkelig i chock og grædefærdigt og bange!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Tillykke med journalen, det er da skønt, så er det sådan lidt officielt.

Kan godt forstå din bekymring. Men der er mange der bløder lidt i løbet af graviditeten, jeg vil dog ikke nedlicere.

Pøj pøj i morgen, vil tænke på dig og lad os høre hvordan det gik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt din bekymring, men krydser alt hvad jeg kan for at alt er helt som det skal være. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke mere blod siden kl. 16 i går. Men tilgengæld var der lidt bu i mit trusseindlæg i morges, men ikke noget da jeg tørrede mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det nu?

Håber det bare var lidt inplantionsblødning!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh ja, det kunne jeg jo så se i den anden tråd :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smiler. Det gik rigtig godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER