HenrietteBuchvaldt

NF i dag

7 indlæg i dette emne

Så er jeg klar til at fortælle om NF i dag, det var noget af en oplevelse :(

Først og fremmest virkede hun som om, hun ikke havde styr på systemet og lavede flere fejl ved registeringen af mig... Men jeg kunne godt leve med det...

Da jeg så skal have mine tal, så mangler mine blodprøver, jeg siger, jeg har fået dem taget og prøver at forklare hende det, men hun bliver bare vildt vred og siger "hvis de var taget ville svarene ligge her" blev simpelthen så ked af det :( synes det var så nedværdigende og blev så ked af hun nærmest sagde jeg løj.. Var så dårlig bagefter, at jeg frygtede, jeg ville besvime under den nye blodprøve.. Synes hendes behandling var helt vild grim og dybt uprofessionel, hun ville i hvert fald ikke høre snak om der var sket en fejl, blodprøverne var ikke blevet taget BASTA

Jeg er så ked af det og så nervøs for resultatet, nu er blodprøverne heller ikke taget som de skal :( det var bare en rigtig frygtelig måde at afslutte det hele på :( jeg forstår ikke man har sådan et job, når man ikke har nogen menneskefølling, hvorfor skulle jeg sige de var taget, hvis de ikke var :dunno: hendes kommentar da jeg gik ud af døren var næsten dråben for mig "du skal ikke være nervøs, det hele så jo fint ud" Gud fandme er jeg sku da nervøs :o jeg havde brug for de svar og ro i kroppen.. Var så nervøs under scanningen at hun kommenterede hvordan min puls bankede, fordi hun kunne mærke den...

Nå men lidt godt var dog terminen, den siger nu 28 august og jeg er dermed 12+6 :D så nu burde Gabris fødselsdag være udlukket ;)

Synes den lignede G i profil fra hendes NF og det samme sagde S da han så det ;) S var ikke med pga G havde kastet op hele natten, havde derfor en veninde med og hun havde haft en ligeså træls NF ved samme scanningsdame :(

Det bette fnug

8ee9314e.jpg

I morgen får jeg svaret på risikoen og der klager jeg over hende og siger jeg under ingen omstændigheder vil ind til hende til MD..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en sur mokke du har været inde hos. Bare ikke dagen hvor man har brug for det. Sender masser af kram din vej :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.... Helt ærligt :kiss :kram Det er bare ikke i orden - sådan en burde ikke arbejde der, det er SÅ vigtigt at man har en positiv oplevelse den dag, man er jo mega nervøs i forvejen, det er ens lille pus det drejer sig om.

Godt du har mod på at klage - om hun så bare havde en dårlig dag så er det bare ikke ok!!!

Men dejligt med terminen og fantastisk i kan se træk der ligner storesøster allerede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde. Træls scanning du havde, men ja - hun er virkeligt en klovn hende du blev scannet af. :( Dejligt billede af jeres lille fnug :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en kælling.. Hun burde da ikk være der havde det været mig var jeg brudt helt sammen.. Men du må bare klage.. Og kan se du har fået et fint billed med hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøger lige fra marts gruppen. Vil lige ønske tillykke med den fine lille bebs..er ked af at høre d oplevede sådan en træls dame. Og nej det kan hun ikk tillade sig, jeg har både oplevet det til MD scanning på Skejby også med en anden kvinde på Kolding. Gik simpelthen tudende derfra alle tre gange uden grund for prinsessen havde det jo perfekt. Men hun fik det sagt som om jeg vAr ved at føde hende alt for tidligt.. Du kan sagtens klage, men tro mig det hjælper Intet. Bare bed om en anden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøger lige fra marts gruppen. Vil lige ønske tillykke med den fine lille bebs..er ked af at høre d oplevede sådan en træls dame. Og nej det kan hun ikk tillade sig, jeg har både oplevet det til MD scanning på Skejby også med en anden kvinde på Kolding. Gik simpelthen tudende derfra alle tre gange uden grund for prinsessen havde det jo perfekt. Men hun fik det sagt som om jeg vAr ved at føde hende alt for tidligt.. Du kan sagtens klage, men tro mig det hjælper Intet. Bare bed om en anden, det har d krav på. For som min min svigermor siger d kommer der pga af noget ppositivt så skal man ikk gå vrælende derfra. Ønsker dig al held og lykke med bebs og selvf ser alt helt perfekt ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER