janniethorup

Hvilken puslekommode/puslebord

8 indlæg i dette emne

Det er lige gået op for os, at vores puslebord fra sidst har taget skade af flytning og opbevaring i skur, derfor skal vi ha en anden løsning.

Vi har et lille badeværelse, derfor har vi anskaffet et væghængt puslebord dertil. Det puslebord vi havde før var et billigt fra ikea (derfor er det ikke så frygteligt, at det ikke holder til barn nummer to) og skulle ha stået på babys værelse, fordi både vores soveværelse og babys værelse er ovenpå og badeværelset nedenunder.

Jeg tænker, at vi ligeså godt kan få en fin puslekommode eller noget lignende til værelset, men hvad skal vi vælge? Jeg har kigget på nogle brugte på dba.dk Min mand synes, at vi ligeså godt kan sætte en plade på en af de flotte ny kommoder vi alligevel har købt til opbevaring af tøj, så det også kan bruges til puslekommode. (Han er tømrer)

Hvad har eller vil I anskaffe til Jeres guldklump?

Jannie, som er total i redebyggermode i tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt en pusle -reol fra IKEA - http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S29828090/

den vil så passe til sengen og bagefter kan vi fjerne selve pusle delen og har så stadigvæk en god reol

Det bliver så fint - glæder mig til vi skal til at indrette prinsessens værelse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber en puslekommode med skuffer og skabe i af min søsters nabo - vi skal give 300 kr for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber et væghængt, fordi jeg har det bedst med at pusleriet foregår på badeværelset. Aner ikke endnu om vi finder et brugt eller om vi køber et nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har købt et billigt puslebord fra IKEA (til 199) og den virker umiddelbart fint og stabil :) der er en kommode på værelset med tøj i hvor jeg også kan pusle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi koeber det billigste i IKEA, Sniglar, som jeg maler og min soester hjaelper mig med at saette en stofhylde ind i. Saa vil jeg have kurve nederst til stofblesystemet og skifteting og stofhylden er til lidt af hvert. Jeg regner med at montere vaskefad paa siden og en hylde med lille lampe over, hvor jeg ogsaa laver en uro til at haenge ned :)

Der er faktisk heller ikke langt ud paa badevaerelset, hvis vi lige skal have nummeren vasket i bidet'et. Det er vaeldig praktisk wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en stor brug - men pæn - puslekommode af min søsters naboer... der er både skabe og skuffer i til opbevaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har købt et billigt puslebord fra IKEA (til 199) og den virker umiddelbart fint og stabil :) der er en kommode på værelset med tøj i hvor jeg også kan pusle.

Det er sådan en vi havde til vores første barn...den er rigtig rigtig fin...den har bare stået fugtigt og er blevet klemt under flytning og opbevaring efter flytning. Så den er røget ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER