fynboen

Så er beslutningen taget...

9 indlæg i dette emne

Jeg har jo som tidligere skrevet kæmpet en kamp uden lige med at få amningen til at køre, men nu kan jeg virkelig ikke mere.. Jeg græd hver gang hun skulle ligges til højre bryst, fordi det gjorde så ondt.. :boo

Det var meningen jeg ville have kæmpet næste uge med, for at få mælken til at løbe ordentlig til om aftenen og natten, men kan ikke mere, så nu går vi over til MME..

Jeg ammer weekenden med, for skal jo have tømt brystet for mælk engang imellem, og kan jo først få nogen piller som stopper produktionen i morgen...

Jeg har det faktisk rigtig godt med situationen, nu hvor jeg har taget den endelig beslutning..

Jeg ved hvor meget hun får at spise,kæresten kan komme ind over med at give mad og nu hvor vi har kørt på MME om aftenen og natten de sidste par dage, så har jeg fået et barn som sover bedre...

Jeg havde besltuttet mig for at det ikke var noget som jeg ville gå ned på, har haft en despression før og kunne mærke på mig selv, at hvis jeg ikke stoppede nu, så ville ejg ende der igen og der er der ingen der ville være tjent med...

Tak til jer som har hjulpet mig igennem det her, ved at skrive i mit tidligere indlæg, det har hjuloet mig meget... :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

søde ven :kram2

Du behøver ikke at undskylde din beslutning. Du har gjort det der var bedst for både dit barn og dig selv og det er det der understreger en god og omsorgsfuld mor.

En god mor sidder ikke i brysterne!

Hvis det er det der skal til for at du bliver gladere og at dit barn er mæt, så er det den helt rigtige beslutning for jeres lille familie.

Uanset hvor ondt det end gør :)

Held og lykke med flaskerne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde ven :kram2

Du behøver ikke at undskylde din beslutning. Du har gjort det der var bedst for både dit barn og dig selv og det er det der understreger en god og omsorgsfuld mor.

En god mor sidder ikke i brysterne!

Hvis det er det der skal til for at du bliver gladere og at dit barn er mæt, så er det den helt rigtige beslutning for jeres lille familie.

Uanset hvor ondt det end gør :)

Held og lykke med flaskerne :yay

Tak... Jeg vil heller ikke sige jeg undskylder..

Jeg skrev det for at få luft og for at i kunne læse hvordan det gik med det hele... Jeg har det rigtig godt med beslutningen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse at du har taget en beslutning du er glad for! Jeg kan godt huske den lettelse det var at tage en beslutning om at give flaske..... Når det andet simpelthen bare ikke fungerer.

Håber i bliver lige så glade for det som vi har været :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt du tog beslutningen søde og jeg ved du bliver glad for den. Det vigtigste er jo at hun får hvad hun skal have uden du har smerter.

Og igen sig til hvis jeg kan hjælpe med noget. Du ved hvor jeg er :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse at du har taget en beslutning du er glad for! Jeg kan godt huske den lettelse det var at tage en beslutning om at give flaske..... Når det andet simpelthen bare ikke fungerer.

Håber i bliver lige så glade for det som vi har været :kram2

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre!

Held og lykke fremover - der er mange fordele ved flaske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at du har taget en beslutning DU har det godt med :kram Det er det eneste rigtige at gøre for hvis du har det dårligt med at amme så kan hun også mærke det og så bliver det ikke godt for nogen af jer!

:kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som den helt rigtige beslutning du har taget! Glad for at du nu får det bedre med det hele :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at du har truffet en beslutning, som I allesammen vil have det bedre med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER