janniethorup

påkørt af flugtbilist

8 indlæg i dette emne

Ja det er da en noget dramatisk overskrift, ikke desto mindre er det rigtigt. Eller det er ikke helt så slemt som man måske kunne forestille sig. Forklaring følger:

Sidste søndag var jeg nede i byen og handle sammen med min mand og vores datter, da vi kommer ud fra forretningen har en kvinde parkeret sin bil så tæt på vores, at det er rigtig svært at få sat Olivia ind i bilen. Derfor går jeg om på den anden side af bagdøren for at holde den imens min mand sætter Olivia i autostolen. Sådan at vi ikke rammer bilen ved siden af med vores bildør. Kvinden i bilen ved siden af sidder bag rattet i bilen, hendes søn kommer gående udfra forretningen og hun skælder ham ud og råber af ham, hvorefter han sætter sig ind i bilen. Der går et stykke et tid imens vi får sat Olivia ind i bilen, så gasser hun op og bakker ud, mens jeg står lige ud for hendes vindue. Hun ser absolut ingenting og drøner ind i mig så hendes sidespejl brækker bagud da det rammer mig over bækkenet.

Jeg er meget chokeret over det næste der sker. Hun åbner sin dør, nærmest op i vores bil, og siger "Ej jeg så dig ikke!" Så smækker hun døren, gasser op og kører hurtigt derfra. Hun siger ikke undskyld, spørger om der er sket noget eller skriver sine oplysninger ned ift forsikring og sådan.

Min mand har så åbenbart set hvor hun er kørt hen og det viser sig, at hun bor i samme område som os, bare en vej længere nede. Jeg har endnu ikke kontaktet hende, men taget hendes registreringsnummer, som jeg oplyser til mit forsikringsselskab.

Jeg har efterfølgende fået rigtig stærke bækkensmerter og har sygemeldt hele ugen. Jeg kan ingenting og jeg har det frygteligt. Min læge mener, det har udløst bækkenløsning. Så det er bare rigtig fantastisk.

Det var en lidt chokerende oplevelse og jeg er rigtig træt af,at jeg nu skal til at ha smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor forfærdeligt! :o sikke en opførsel. Det er da for meget.

Jeg har slet ikke ord for det, synes det er meget grotesk. Godt der ikke skete dig mere, men en bækkenløsning er også RIGELIGT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej sikke forfærdentlig :kram :kram :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hvor chokerende! Sikke en grim oplevelse og da ikke mindst at du skal have det saa skidt nu ohmy.gif

Det vigtigste er selvfoelgelig, at der ikke er sket noget med bebs og det lyder det heldigvis ikke til, men at det har ramt saa haardt, at du har faaet baekkenloesning er da vildt synd for dig icon_hug.gif

Hun har da faaet et chok, men man maa skisme ikke koere sin vej - er selv stoppet op og er staaet ud ved det mindste strejf af en cyklist, som slet ikke havde taget skade, hverken hende eller cyklen. Men hende her har jo paakoert dig, faktisk, og du kunne i princippet melde det til politiet. Godt din mand var vaagen, saa kan melde hende til forsikringen...

God bedringbearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha sikke en grim oplevelse :o :o

Og træls, at det har udløst bækkenløsning - jeg ved ikke om man kan melde sådan noget til politiet, men det ville jeg da nok prøve at gøre, når du har fået de eftervirkninger fra det, der medfører sygemelding....

Men hvor er det godt, at der ikke skete dig og den lille i maven noget :kram men forstår da godt det chok du må have fået...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skrækkeligt!!! Hun kan da ikke være helt normal....

Men godt, at der ikke skete mere end der gjorde - hvis man skal finde det positive - selvom det er slemt nok. Håber, du snart får det bedre.... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor forfærdeligt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej hvor skrækkeligt! Håber i har fået meldt hende enten det ene eller andet sted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER