Barbamama

Et lidt intimt spørgsmål...

39 indlæg i dette emne

Hi hi, det taenkte jeg faktisk om var aarsagen, men har selv saa paent meget naturlig toerst, at jeg ikke kan forestille mig ikke at drikke nok laugh.gif

Men godt, det ikke er blaerebetaendelse og kom saa igang med at faa noget vand indenbords sm.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lyder godt! Så er det med at få drukket noget :rolleyes

Hi hi, det taenkte jeg faktisk om var aarsagen, men har selv saa paent meget naturlig toerst, at jeg ikke kan forestille mig ikke at drikke nok laugh.gifMen godt, det ikke er blaerebetaendelse og kom saa igang med at faa noget vand indenbords sm.gif

Jeg prøver, jeg prøver... Jeg er bare ikke et særligt tørstigt menneske :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis du har svært ved vand så prøv med noget andet - væske er væske, det må bare ikke være for sukkerholdigt. Jeg drikker øko-saftevand og det er nok ikke det bedste, men jeg blander det så tyndt at min mand mener det er udrikkeligt (hvem sagde pædagog saftevand? :whistling ) det skal bare liiiige smage af noget. Ellers får jeg ikke drukket 2 liter om dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver, jeg prøver... Jeg er bare ikke et særligt tørstigt menneske :rolleyes

Ohhh, her er manden min selv begyndt at hente et helt fyld glas vand af de helt store, vi har, naar jeg beder om vand - igen blink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså juice kan jeg bælle i vildskab, men det er jo heller ikke særlig sundt :whistling Men jeg har det bare med at glemme at drikke... :unsure Så har jeg pludselig gået i flere timer uden en dråbe :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juice fortyndet med vand? Som i 50/50?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør dig selv den tjeneste altid at have en fyldt 1/2 liter flaske med vand i nærheden af dig. Det hjælper :-)

Jeg drikker ca 3 liter vand hver dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu været ved lægen og der er ingen blærebetændelse :) Alt er tiptop bortset fra at jeg drikker aaaaaaaaaaaaaaalt for lidt vand :whistling

Hvor dejligt at alt er okay :kram2 :yay

Mht. at drikke så plejede jeg også at glemme det (men havde en forkærlighed for juice ligesom dig), men er i 3. trimester blevet sindssygt tørstig og bæller en masse væske (det er helt utroligt) :mam <--- bare med vand

Så måske kommer det?

Hvis ikke, hvad så med et drikke-system, så du altid kan suge lidt vand i dig? Eller at du har en ½-liters flaske som du sørger for at tømme regelmæssigt (2 før frokost, 2 før middag, 2 inden sengetid + det løse til maden)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juice fortyndet med vand? Som i 50/50?

Det kunne måske hjælpe :) Skal bare huske at hælde vandet i :whistling

Gør dig selv den tjeneste altid at have en fyldt 1/2 liter flaske med vand i nærheden af dig. Det hjælper :-)

Jeg drikker ca 3 liter vand hver dag...

Hvor dejligt at alt er okay :kram2 :yay

Mht. at drikke så plejede jeg også at glemme det (men havde en forkærlighed for juice ligesom dig), men er i 3. trimester blevet sindssygt tørstig og bæller en masse væske (det er helt utroligt) :mam <--- bare med vand

Så måske kommer det?

Hvis ikke, hvad så med et drikke-system, så du altid kan suge lidt vand i dig? Eller at du har en ½-liters flaske som du sørger for at tømme regelmæssigt (2 før frokost, 2 før middag, 2 inden sengetid + det løse til maden)?

Det med flasken er forsøgt... Det ender som regel med at jeg får lagt vandflasker alle mulige underlige steder og stadig glemmer at drikke :rolleyes Synes også hurtigt at sådan nogle flasker bliver klamme :unsure Måske jeg skulle have en rigtig drikkedunk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske man kan få en app til at huske at drikke? Ellers ville jeg stille alarmen til hver 1/2 eller hele time.

Og godt det ikke var blærebetændelse :kram2

EDIT: Du har egentlig ikke en smartphone..? :lolhit Det glemte jeg! Måske alarmen så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske man kan få en app til at huske at drikke? Ellers ville jeg stille alarmen til hver 1/2 eller hele time.

Og godt det ikke var blærebetændelse :kram2

EDIT: Du har egentlig ikke en smartphone..? :lolhit Det glemte jeg! Måske alarmen så?

Haha, nej app og min gamle rustne Nokia, det spiller ikke helt :lolhit Og helt ærligt, så giiiiiiiiider jeg ikke har alarm på hver halve time for at drikke vand :whistling Tror bare jeg skal tage mig lidt sammen. Jeg kan godt, hvis jeg tager mig sammen. Det har jeg da i hvert fald kunnet før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det jo bare at stramme op ;) hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang! :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eneste forskel ved mig, er også at det nogle gange kan synes lidt mere grumset, som om der er noget sløret hvidt i... Er testet for blærebetændelse flere gang.... har det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER