Tina80

Næseblod

8 indlæg i dette emne

Har I Andre også det og hvornår startede det?

Jeg kan huske jeg også havde det i de Andre graviditeter, dog ikke så tidlig.

Men måske det skyldes jeg allerede nu er på de blodfortyndende sprøjter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det en del. hunne vågne om natten ved at jeg kunne mærke at det bare løb men som regel startede det når jeg pudsede næse. Kan desværre ikke huske hvornår det begyndte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft direkte næseblod, men har altid, når jeg pudser næse lidt blod i.. Det har jeg ellers aldrig haft før :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke huske hvornår det startede, men der begyndte ret hurtigt at være blod med, når jeg pudsede næse. (og blod når jeg børstede tænder...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh ja alt det blod.. tror det er meget normalt det kan starte så tidligt.. men ellers hør lægen ad. endda hvis du får blodfortyndende medicin, bare hold øje du ikke bløder alt for meget.

Jeg har ikke løbende næseblod, men pudser næse en del gange i løbet af en dag, og så kommer det ud der. Og ja så engang i mellem blod ved tandbørstning og ved opkast... det bare blod blod blod.. her var man så glad for ikke at have mens og så kommer der bare blod ud alle andre steder :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. Da jeg rejste mig fra sengen her til morgen styrtede det fineste røde blod ud af næsen og ned på mit nye sengetøj og på gulvet. Det er sket en gang før og jeg har også hele tiden lidt blod ved næsepudsning.

Glad for at det åbentbart er HELT normalt; jeg har trøstet mig med, at jeg også havde det i en periode under puberteten, så det kom egentlig ikke bag på mig, at det var noget der skete igen.

Stopper det på et tidspunkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. Da jeg rejste mig fra sengen her til morgen styrtede det fineste røde blod ud af næsen og ned på mit nye sengetøj og på gulvet. Det er sket en gang før og jeg har også hele tiden lidt blod ved næsepudsning.

Glad for at det åbentbart er HELT normalt; jeg har trøstet mig med, at jeg også havde det i en periode under puberteten, så det kom egentlig ikke bag på mig, at det var noget der skete igen.

Stopper det på et tidspunkt?

Ja når du har født ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mit stoppede også først da jeg havde født

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER