Guest

Min syge kat

25 indlæg i dette emne

Min Tykke tykke kat har haft "sten" i blæren. Af 2 omgange har den stakkels lille fyr haft sådan en til at sidde i urinrøret hvilket helt sikkert hat været ekstremt smertefuldt.

Oven i det er han EKSTREMT bange for dyrlæger - han bliver virkelig stresset og bange og min hyggelige, medgørlige, nemme sofa løve som man kan gøre næsten alt ved, forvandler sig til en hidsig løve som dyrlægerne bliver nød til at bedøve bare for at undersøge ham.

I fredags sad den sisdste sten fast og med al det stress det indebærer at få ham til dyrlæge så var det bare en nødvendighed - og efter nogle timer stod det klart at den stakkels kat skulle opereres.

I går blev operationen så mere indviklet end først antaget og han lå under kniven i 2,5 timer med 2 dyrlæger ind over og han måtte i røntgen 5 gange før de var sikre på at de havde fået alle sten.

Nå men bortset fra komplikationerne var det faktisk gået fint med ham (forstået - ingen livsfare, bare utrolig besværligt og stressende for den lille krop). I går var han jo så ret så dopet, men han havde ikke fået mere bedøvelse end det de "plejer" at give ham, resten havde været gasser så han skulle være "Clean" i dag omkring middagstid.

Men den lille tykke mis er bare SÅ dårlig - han sover hele tiden, ligger helst på siden, spiser lidt, men ikke så meget som han plejer. Han har tydeligvis ondt for han går UTROLIG langsom. - og han har været på kattebakken uden stress og det virker ikke som om han har ondt i den sammenhæng. Men maven og såret er selvfølgelig ømt og gud nåde og trøste den der så meget som tænker på at komme i nærheden af hans skallede mave.

Han har lagt det meste af dagen på badeværelset oven i en bunke vasketøj(jeg skulle have ordnet i dag, men det nænnede jeg bare ikke) og sovet, der er gulvvarme så det har han sikkert nydt, for han har ALDRIG sovet derude før. Men ellers ligner han egentlig bare en meget, meget syg kat, der er generelt utilpas.

Jeg har snydt vand i ham ved at gi ham våd foder og hælde en masse vand over, det drak han det hele af, det smagte jo godt Vi har 3 kattebakker til 3 katte og de plejer at stå bag trappen i kælderen, men vi har taget en op og ud på badeværelset til ham, hvis nu trappen er uoverskuelig. Men han har taget trappen ned og op et par gange, langsomt, men ikke alarmerende hvis man tænker på hvad han har været igennem.

Er der mere jeg kan gøre for ham??? Han får leverpostej og våd foder - han skal jo have noget at komme til kræfter på.

Jeg er nok en pylle mås - for det er "bare" en ganske almindelig huskat, men det er nu engang vores "Tykkemissen" som nu har rundet en værdi på mere 10.000 kr i dyrlægeregninger gennem de sidste 6 år - den sidste den største. Men så meget holder vi åbenbart af ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor jeg bare elsker, at der er (andre) folk derude om elsker deres dyr så meget, at de gerne betaler for at de har det godt og er sunde og raske :loveshower

Jeg synes det lyder som om han bare er træt efter en så lang og udmattende operation og har ondt i hans lille mave.. Det lyder som om I giver ham det han har brug for, væske, mad og varme... Jeg kan ikke komme på mere at gøre for ham - hvis han både går i bakken og op/ned ad trapper, så skal han nok bare have lidt tid :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du nogensinde hørt om en rindende vandskål?

Efter vores fik sådan en har han ikke været syg en eneste gang med de skide sten. Som han var plaget af før. Trods foder der skulle modvirke det.

Det blev lige kort. Men er på fra tlf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han nu flere gange har haft urinsten skal du sørge for masser af væske til ham - også når han er ovenpå denne omgang. Det gør du ved at fortsætte med at hælde vand i dåsemaden. Jeg gør det selv, da jeg vil sikre at mine banditter får nok at drikke. Det er nemlig ikke kun urinvejene, der kan tage skade. For lidt væske kan også gå ud over nyrerne. Du skal også vælge et foder, der formindsker risikoen for urinsten. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men kan finde ud af det i løbet af i dag.

Varme er meget vigtig, for en kat i narkose kan ikke holde kropstemperaturen selv (hverken under eller et døgns tid efter narkosen), heller ikke selvom det er på gas, og at du har sat en kattebakke ud til ham er bare super.

Krydser fingre for dit lille pus kommer sig snart.

Og så lige en ting. "Bare en husmisser" er også en misser med følelser. Ingen kat kan gøres op i penge, når man snakker på det følelsesmæssige plan, og jeg ser ingen forskel på, om misser har stamtavle eller ej. Missen har jo værdi for dig og det er jo det vigtigste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med din kat :goodluck det tager lidt tid at komme sig ovenpå en operation, min gamle kat blev også opereret et par gange, og den var ikke frisk dagen efter, men det blev det hurtigt, så jeg tror snart, at det bliver normalt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du nogensinde hørt om en rindende vandskål?

Efter vores fik sådan en har han ikke været syg en eneste gang med de skide sten. Som han var plaget af før. Trods foder der skulle modvirke det.

Det blev lige kort. Men er på fra tlf

De er GULD værd!! Kattene drikker nemlig mere vand (aner ikke hvorfor, men det gør det) og det er noget af det som medvirker til det..

Jeg hældte altid vand over vådfoderet.. Faktisk, er tørkost et HELVEDE til katte - det er nemlig FOR TØRT, og kattene får slet ikke opfyldt deres væskebehov hvis de "lever" kun af det..

Mine fik tørkost, også masser masser af vådkost, med ekstra vand på.

Flere jeg kender, som opdrætter katte, bruger slet ikke tørkost; De fodre med råt kød og vådkost med ekstra vand :) Det giver en flottere pels og vigtigst af alt; En sundere kat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, tror jeg ikke der er særlig meget mere du kan gøre NU :) GOd bedring med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores kat var igennem samme mølle - og til sidst for ganske nylig valgte vi at få ham aflivet.. Åh, hvor er det trist. Han fik for 3 år siden samme operation, som jeg tror, din kat lige har fået, og det tog bare temmelig lang tid for ham at komme ovenpå igen. (Det var bl.a. derfor vi valgte, at han ikke skulle have den igen - især da den ikke helbreder, bare udskyder problemet). Jeg tror, det er rigtig fint, det du gør for ham - let adgang til foder, vand og kattebakke - og så bare tid og lidt omsorg.

Dog vil jeg sige, at vores kat vejede også for meget. OK - vildt for meget!! Hvilket dyrelægen pointerede 100 gange, men vi kunne jo ikke sige så meget andet, end han aldrig fik andet end sin diætfoder, som han ikke spiste ret meget af, og så kan man jo ikke ligefrem motionere en kat. Da han fik problemer med blæren sidste gang sagde dyrelægen, at nu SKULLE han tabe sig - og det var spørgsmål om liv eller død. Og desværre havde hun ret, for 2 dage senere måtte han aflives. Så - drop absolut drop leverpostejsmadderne! Katten skal have en normal vægt. Giv ham kun det diætfoder, der passer til den type sten, han har. Og ja, lok så meget vand i ham som muligt - jeg har også hørt meget godt om de der drikkefontæner, som vores dyrlæge også anbefalede.

Håber misser snart er på højkant igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores kat var igennem samme mølle - og til sidst for ganske nylig valgte vi at få ham aflivet.. Åh, hvor er det trist. Han fik for 3 år siden samme operation, som jeg tror, din kat lige har fået, og det tog bare temmelig lang tid for ham at komme ovenpå igen. (Det var bl.a. derfor vi valgte, at han ikke skulle have den igen - især da den ikke helbreder, bare udskyder problemet). Jeg tror, det er rigtig fint, det du gør for ham - let adgang til foder, vand og kattebakke - og så bare tid og lidt omsorg.

Dog vil jeg sige, at vores kat vejede også for meget. OK - vildt for meget!! Hvilket dyrelægen pointerede 100 gange, men vi kunne jo ikke sige så meget andet, end han aldrig fik andet end sin diætfoder, som han ikke spiste ret meget af, og så kan man jo ikke ligefrem motionere en kat. Da han fik problemer med blæren sidste gang sagde dyrelægen, at nu SKULLE han tabe sig - og det var spørgsmål om liv eller død. Og desværre havde hun ret, for 2 dage senere måtte han aflives. Så - drop absolut drop leverpostejsmadderne! Katten skal have en normal vægt. Giv ham kun det diætfoder, der passer til den type sten, han har. Og ja, lok så meget vand i ham som muligt - jeg har også hørt meget godt om de der drikkefontæner, som vores dyrlæge også anbefalede.

Håber misser snart er på højkant igen :-)

Man kan sagtens træne katte - Man kan fx sørge for de har adgang til et udeområde(Aflukket), med træer og klatremiljøer.. Man kan lave "fange-lege" med katten, og man kan købe alverdens katte-legetøj :)

Igen skal man passe på med diætfoder, da det oftest består af TØRKOST = det hjælper katten tila t blive slankere, men da den får mindre væske, bliver urinstenene en større risiko.. Vælg derfor altid sund vandholdigt kost til katten :) Og det er altid en god ide at have en dyrlæge som ved noget om katte ;) Det er der UTROLIG mange dyrlæger der ikke ved..

Fx, blødte min hunkat, når hun tissede; Det var løbetid, sagde dyrlægen.

Hvortil jeg måtte fortælle at sådan fungerer det altså ikke ved katte ;) :rolleyes

Find en med speciale i katte, de vil som regel også rådgive til VAND VAND VAND, og IKKE særlig meget tørkost, men masser af vådkost og råt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan anbefale denne hjemmeside Katte legetøj, både til køb af evt. legetøj men generelt også til alt muligt andet :) Det er super billigt, og de leverer lige til døren :)

Jeg har selv brugt dem mange gange (Især til kattegrus!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ok, den med løbetiden - den er fandme go! Helt ærlig dyrelæge-type!

Vores kat var bare for gammel til at være legesyg tror jeg - ca. 9. Han ville rigtig gerne udenfor, hvis det ikke regnede. Eller blæste. Eller var over eller under 15 graders varme. Men ellers har du ret - man kan godt aktivere katte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ok, den med løbetiden - den er fandme go! Helt ærlig dyrelæge-type!

Vores kat var bare for gammel til at være legesyg tror jeg - ca. 9. Han ville rigtig gerne udenfor, hvis det ikke regnede. Eller blæste. Eller var over eller under 15 graders varme. Men ellers har du ret - man kan godt aktivere katte.

Hvis man gør det ordentligt, er de fleste katte vilde med "prikken".. Det var selv min gamle hunkat, som ikke gad lege ;)

Man skal bare huske at katten bliver ved og ved, så man skal stoppe i tide; Udover det, må man kun bruge den korte perioder og ikke dagligt - plus man skal sørge for at prikken ender enten ved noget mad eller et stykke konkret legetøj (Prikken må altså IKKE bare forsvinde, da katten i nogen tilfælde bare leder og leder og leder videre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Tusind tak allesammen - Han har det bedre i dag - var ellers tudefærdig fra morgenen af han ville ikke have leverpostej, dåse mad eller portions poser - MEN da jag havde været nede og købe det rigtige foder der passer til hans type sten (vi fik først resultatet sent i går) så kom der gang i ham. Og siden har han brokket sig over kraven - det lykkedes ham endda at komme ud af den på et tidspunkt men fik den på ham igen da han lige havde fået lov til at vaske sig i hovedet. Han ligger lige nu i vindueskarmen ved siden af mig og sover så jeg tror der er bedring. Kraven bliver han nok aldrig venner med - og den skal han have på en uge mere!

Vores dyrlæge har speciale i hund og kat og de er så søde at snakke med - tager ALTID hensyn til dyrerne - fx foreslog de at vi selv skulle prøve at tage stingene ud fordi han bliver så stresset af at komme der ned (hvis det ikke lykkes skal vi selvfølgelig komme) - det tjener de jo ingenting på. Så jeg stoler 100% på dem og har købt det dyreste dyre foder nu fordi de sagde at det er det der er bedst for ham når han har "ler sten" (så må vi se om vi kan finde en billigere leverandør).

Når han nu flere gange har haft urinsten skal du sørge for masser af væske til ham - også når han er ovenpå denne omgang. Det gør du ved at fortsætte med at hælde vand i dåsemaden. Jeg gør det selv, da jeg vil sikre at mine banditter får nok at drikke. Det er nemlig ikke kun urinvejene, der kan tage skade. For lidt væske kan også gå ud over nyrerne. Du skal også vælge et foder, der formindsker risikoen for urinsten. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men kan finde ud af det i løbet af i dag.

Varme er meget vigtig, for en kat i narkose kan ikke holde kropstemperaturen selv (hverken under eller et døgns tid efter narkosen), heller ikke selvom det er på gas, og at du har sat en kattebakke ud til ham er bare super.

Krydser fingre for dit lille pus kommer sig snart.

Og så lige en ting. "Bare en husmisser" er også en misser med følelser. Ingen kat kan gøres op i penge, når man snakker på det følelsesmæssige plan, og jeg ser ingen forskel på, om misser har stamtavle eller ej. Missen har jo værdi for dig og det er jo det vigtigste.

De er GULD værd!! Kattene drikker nemlig mere vand (aner ikke hvorfor, men det gør det) og det er noget af det som medvirker til det..

Jeg hældte altid vand over vådfoderet.. Faktisk, er tørkost et HELVEDE til katte - det er nemlig FOR TØRT, og kattene får slet ikke opfyldt deres væskebehov hvis de "lever" kun af det..

Mine fik tørkost, også masser masser af vådkost, med ekstra vand på.

Flere jeg kender, som opdrætter katte, bruger slet ikke tørkost; De fodre med råt kød og vådkost med ekstra vand :) Det giver en flottere pels og vigtigst af alt; En sundere kat..

Vand er de gode til, håndvasken på badeværelset er der tit kø ved når vi tænder for den, de drikker nemlig derude. Derudover har vi 2 store vandskåle (egentlig hunde skåle) til at stå og så har vi ofte en vandskål i soveværelset. Så de har rig mulighed for at drikke, men den der rindende vandskål skal jeg da LIIIIGE kigge nærmere på. Vi har nemlig en kat der HAR lidt af dehydrering så vi er meget opmærksomme.

Vi giver dem tørkost fordi det er godt for deres tænder og fordi de er mere mætte -normalt får de kun våd kost på fødselsdage, jul, nytår og når de skal passes - altid med vand i, og der skal de altså dele en portionspose, de spiser også kun sovsen alligevel (egentlig foretrækker to af dem selv tørkost hvis de får tilbudt begge dele over et par dage). Men vand fra tun på dåse, lidt tun og med lidt ekstra vand i får de engang imellem når vi selv får. Og et lille stykke kylling i ny og næ. Men det er DER vi skal stramme op, han må godt få det, men så skal de have mindre tørkost!

Vores kat var igennem samme mølle - og til sidst for ganske nylig valgte vi at få ham aflivet.. Åh, hvor er det trist. Han fik for 3 år siden samme operation, som jeg tror, din kat lige har fået, og det tog bare temmelig lang tid for ham at komme ovenpå igen. (Det var bl.a. derfor vi valgte, at han ikke skulle have den igen - især da den ikke helbreder, bare udskyder problemet). Jeg tror, det er rigtig fint, det du gør for ham - let adgang til foder, vand og kattebakke - og så bare tid og lidt omsorg.

Dog vil jeg sige, at vores kat vejede også for meget. OK - vildt for meget!! Hvilket dyrelægen pointerede 100 gange, men vi kunne jo ikke sige så meget andet, end han aldrig fik andet end sin diætfoder, som han ikke spiste ret meget af, og så kan man jo ikke ligefrem motionere en kat. Da han fik problemer med blæren sidste gang sagde dyrelægen, at nu SKULLE han tabe sig - og det var spørgsmål om liv eller død. Og desværre havde hun ret, for 2 dage senere måtte han aflives. Så - drop absolut drop leverpostejsmadderne! Katten skal have en normal vægt. Giv ham kun det diætfoder, der passer til den type sten, han har. Og ja, lok så meget vand i ham som muligt - jeg har også hørt meget godt om de der drikkefontæner, som vores dyrlæge også anbefalede.

Håber misser snart er på højkant igen :-)

Åh nej - stakkels jer - min mand ville blive KNUST hvis tykke missen skulle aflives -jeg ville også, men det er hans kat(eller min mand er tykke missens menneske) - Så har jeg så MIN kat i en af de andre. Det er ikke noget vi har valgt, det er dem der har truffet valget!

Min tykke kat er nu ret så aktiv - med 3 bøller, lige nu 4 fordi vi også passer en, så er der gang i den. De er MEGET aktive, de har deres "løve timer" fra kl. 10 til kl halv 12 - 12 og så igen ved 20-21 tiden til efter vi er gået i seng - derudover har de nogle gange også en tur midt om natten - det eneste det kræver er 1 kat der er legesyg og så er de allesammen aktiveret - vi leger også med dem måske ikke hver dag, men flere gange i ugen. Så godt nok er han en fed kat, men han er dælme aktiv.

Vores problem er foderet. Vi har 1 undervægtig, 1 ekstremt overvægtig og en lige til pas. Gæt hvem der deler maden ulige :blush Så vi har egentlig altid fodret efter den undervægtige, men dyrlægen påpegede at der er ikke nogen helbreds problemer med at være tynd - men der er mange ved at være for tyk, så vi skal fodre efter den tykkeste. Og nej ingen leverståhej til ham - det er bare lidt nødvendigt for at få de S***e piller i ham - en kamp hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan sagtens træne katte - Man kan fx sørge for de har adgang til et udeområde(Aflukket), med træer og klatremiljøer.. Man kan lave "fange-lege" med katten, og man kan købe alverdens katte-legetøj :)

Igen skal man passe på med diætfoder, da det oftest består af TØRKOST = det hjælper katten tila t blive slankere, men da den får mindre væske, bliver urinstenene en større risiko.. Vælg derfor altid sund vandholdigt kost til katten :) Og det er altid en god ide at have en dyrlæge som ved noget om katte ;) Det er der UTROLIG mange dyrlæger der ikke ved..

Fx, blødte min hunkat, når hun tissede; Det var løbetid, sagde dyrlægen.

Hvortil jeg måtte fortælle at sådan fungerer det altså ikke ved katte ;) :rolleyes

Find en med speciale i katte, de vil som regel også rådgive til VAND VAND VAND, og IKKE særlig meget tørkost, men masser af vådkost og råt :)

Ja det er sgu sjovt så kloge de dyrlæger er <_< (mindst lige så skønt at høre, at når katten har corona virus så DØR den altså... NEJ det gør den så ikke :huh )

Jeg har simpelthen glemt at høre, hvad det er for noget foder, men det er en dåsefoder man kan købe hos dyrlægen. En I/D - R/D eller noget i den stil. Ved A/D er til katte, der har behov for at komme sig ovenpå en operation, og mener det koster omkring 13-14 kr. pr. dåse.

Hvor i landet bor du? Kan være jeg kan anbefale en god dyrlæge. Kender efterhånden så mange opdrættere rundt om i landet, og ved nogenlunde, hvor de gode eller dårlige befinder sig. Dog har jeg et navn på en dyrlæge, jeg under INGEN omstændigheder kan anbefale. Ved ikke om jeg må nævne dyrlægen ved navn, ellers kan du få det i en privat besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker altså intet ved de får dåsemad hver dag... og at tørkost skulle være sundt for tænderne er ikke helt rigtigt. Det er nemt og bekvemt for ejeren, men direkte sundt for katten kan altså diskuteres. Det sundeste er råt kød - BARF - men det er også lidt mere besværligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker altså intet ved de får dåsemad hver dag... og at tørkost skulle være sundt for tænderne er ikke helt rigtigt. Det er nemt og bekvemt for ejeren, men direkte sundt for katten kan altså diskuteres. Det sundeste er råt kød - BARF - men det er også lidt mere besværligt

ENIG ENIG ENIG! Faktisk vil jeg anbefale at give katte vådkost hver dag - Selvfølgelig, kun hvis man køber noget ordentligt. Her vil jeg sige at det er svært at finde noget ordentligt i de almindelige supermarkeder, og at pris og kvalitet ikke hænger sammen!!

Umiddelbart, er LUX fra aldi, noget af det bedste (og billigste) du kan købe af vådkost i et supermarked :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Tjørring ved Herning og har haft 3 forskellige dyrlæger, de 2 første i Herning (gæt hvorfor vores kat er bange for dem :gal )og så den sidte i Tjørring - og dem vi har nu er virkelig de bedste, de sødeste OG mest kompetente BONUS er at de kun ligger 500 meter fra os.

De første vi havde - overså at vores katte havde øremider, selvom man nærmest kunne se de kravlede inde i ørerne på dem - den anden var bare så dårlig, tog INGEN hensyn overhovedet og TVANG vores kat ned i en lille kasse hvor hun kunne presse ham ind mod trammerne så han kunne bedøves - SÅ ubehageligt at se på og selvom jeg stod der og spurgte om det nu var nødvendigt så sagde hun at det var helt normalt og mest skånsomt for katten - hvad vidste jeg? Men så kom vi ikke der mere - skaden var jo ligesom bare sket!!!

Her VED de hvad de snakker om, de har styr på tingene, katten bliver behandlet skånsomt(som han nu kan blive) - bliver puttet mørkt indtil bedøvelsen virker, de taler blidt til ham, ingen tvang - om så bedøvelsen skal sprøjtes ind af 2 gange fordi han bevæger sig for meget. De spørger os til råds fx dengang han var på overnatning om vi ikke selv ville flytte katten fra et bur til et rent fordi han var så bange for dem, så et kendt ansigt ville være bedre, de tager hensyn, de ringer til en hvis der er noget, gør ikke noget uden tilladelse, de kender dyret, skriver ALT ned fra gang til gang så de ved hvad de har med at gøre, bruger tid på at forklare hvorfor og hvordan det hele blev gjort, og når man ringer tager de alt seriøst "i kender jeres kat bedst"! Jeg kan ikke klage over noget.

Så jeg er egentlig meget godt tilfreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der så flere dyrlæger i Herning, og jeg vælger at køre fra Struer til Herning med mine dyr, da "mine" er blandt de bedste i landet (Efter min mening) Selvfølgelig er jeg nysgerrig efter at vide, hvem du har været så uheldig med, for jeg kan simpelthen ikke få det til at passe med det skulle være mine dyrlæger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der så flere dyrlæger i Herning, og jeg vælger at køre fra Struer til Herning med mine dyr, da "mine" er blandt de bedste i landet (Efter min mening) Selvfølgelig er jeg nysgerrig efter at vide, hvem du har været så uheldig med, for jeg kan simpelthen ikke få det til at passe med det skulle være mine dyrlæger.

Har sendt en PM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grundet til mange katte får det igen og igen.. er stadig at de får for lidt vand... Man tror de får rigeligt... men slet slet ikke nok!

Katte er oprindelig ørkendyr - og er vant til at drikke vand fra steder "langt" væk fra deres mad... og ikke fra det samme vand i en skål....

Det med at man servere vanden LIGE ved siden af maden er derfor en rigtig dårlig ide.

Vores kat er 9 år gammel... og er bestemt stadig MEGET legesyg... (det var min mosters kat der blev 21 år altså også lige indtil den dag hun døde)..

BARF? Tja det er et spørgsmål om hvad man tror på eller ej.

Nu arbejder jeg i en virksomhed med 6 afdelinger hvor fra vi sælger hobbyfoder mv. - dvs. bla. kattefoder og alt hvad der dertil hører... Og har adskillige gange oplevet at dem der bliver anbefalet en automatisk vandskål - slipper for at katten "IGEN" bliver syg... (og vi sælger faktisk slet ikke disse skåle... det er ren og skær et tip der gives videre!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige give alle jer skønne katte mennesker(havde ingen idé om at der var så mange) en update på den syge kat.

Jeg blev lidt bekymret igen fordi han stadig ikke rigtig spiste noget. Fra i går middag til i dag har han INTET spist.

Så ringede til dyrlægen der bad mig prøve tage kragen af, nogle katte bliver åbenbart så depri over kragen at de mister apettiten - og hold da op - tykke missen er da lige pludselig slet ikke spor syg - han har det FINT når han er all naturel. Han slikker indtil videre ikke i såret så lige nu får han lov til at gå uden krage så længe vi kan holde øje med ham. Lige nu ligger han og får kærlighed på maven af min mand og det nyder de vist begge to.

Så han er sikkert tip top i orden når stingene skal ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en dejlig opdatering :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre din mis er ved at komme sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor godt! Dygtig misser :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja i dag er han så lige lidt for frisk! Har væltet ting ned fra reolerne, knækket en drillepind midt over og jeg har måttet stoppe ham fordi han har villet lege VILDT med de andre... mon der er lidt indestængt energi der skal ud? Men det er nu dejligt at han er frisk igen - nu glæder vi os til på fredag hvor stingene skal ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER