henry-benry

Må jeg være med?

10 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har lige skrevet mig på terminslisten, så nu må jeg hellere melde mig på banen.

Jeg er gravid med vores første barn og har termin 31. juli, og glæder mig ustyrligt meget. Vi var i går til en tilkøbt kønsscanning, fordi jeg havde fødselsdag og fordi det kunne være hyggeligt at kende kønnet. Så nu ved vi at vi venter os en pige. :loveshower

Jeg er semi ny herinde på babyklar, dvs jeg har haft min profil længe men har bare ikke været aktiv, så nu må tiden vise om jeg er helt klar til at springe ud i det. Til dagligt hygger jeg inde på søstersiden madambk sammen med de skønne madammer.

Hvis I har nogle spørgsmål så SPØRG :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Og tillykke med graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Må jeg spørge om du er socialrådgiver? (totalt mærkeligt spørgsmål, I know) Synes du ligner lidt en socialrådgiver, som jeg så i mandags, og jeg mener bestemt at hun snakkede om at hun skulle til scanning tirsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Må jeg spørge om du er socialrådgiver? (totalt mærkeligt spørgsmål, I know) Synes du ligner lidt en socialrådgiver, som jeg så i mandags, og jeg mener bestemt at hun snakkede om at hun skulle til scanning tirsdag...

Hehe, nææææææh det er jeg ikke. Jeg er noget så kedeligt som revisor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, nææææææh det er jeg ikke. Jeg er noget så kedeligt som revisor :)

Nå okay. Jamen så lærte jeg da så meget om dig :P Du lignede ellers hende rådgiveren... Men kunne så også se at du er fra Herlev og jeg er fra Aalborg, så havde lidt luret at det nok ikke var dig alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til vores gruppe. Dejligt med flere små sommerbabyer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :)

Jeg kan se at jeg er noget efter jeg alle sammen, men sådan er det jo når man har termin på månedens sidste dag :)

Men det har jo også den fordel at jeg kan trække på alle jeres erfaringer ;) Når nu det er den første bebs jeg venter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til bk :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER